Honda VTR SP1

ja .dat is niet zo makkelik te zeggen .ik heb davoor een R1 gehad .en dat vond ik dus een Racegeluid .ik heb geen verglijking met andere dempers .maar ik find ze lekker donger klingen ...maar in tegestelling met echte open racedempers is het noog "zachtjes "......maar moij
 
zo .heb vandaag de erste langere uitrit gemaakt met mijn nieuwe bike .en ik moet zeggen :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} : :} :} :} :} :} :} } :} :} :} Geil

het is lang niet zo explosiv dan mijn R1 ...maar toch geweldig .anders ..maar geweldig .stuurt goed ..trekt goed op ..wereld geluid ...
ik moet well noog aan de twin eigenschappen wennen .want het is echt wat heeeeeeeeeel anders . ....voor de erste indrukken was de rit voldoende .de rest moet ik noog ontdekken ...gaaf..... :9~
 
Heb mijn fiets ook nog niet zolang en heb bijelkaar ook nog geen 300 Km op gereden. Kwam van een cbr 600f is toch ff wat anders.

Het gevoel, de trillingen en het geluid er is niets beters. heb inmiddels wel een sportdemper van Akra eronder zitten. Nu raak ik die gelimlag helemaal niet meer kwijt *D
 
zo .heb vandaag de erste langere uitrit gemaakt met mijn nieuwe bike .en ik moet zeggen :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} : :} :} :} :} :} :} } :} :} :} Geil

het is lang niet zo explosiv dan mijn R1 ...maar toch geweldig .anders ..maar geweldig .stuurt goed ..trekt goed op ..wereld geluid ...
ik moet well noog aan de twin eigenschappen wennen .want het is echt wat heeeeeeeeeel anders . ....voor de erste indrukken was de rit voldoende .de rest moet ik noog ontdekken ...gaaf..... :9~
i no the feeling, veel plezier ermee
lekkere fiets
 
Mooi ding! al vind ik de rode mooier
Hoe is jouw ervaring met die Hyperpro stuurdemper? Ik overweeg ook de aanschaf van zo een ding. (wil alleen wel een zwarte....)



ps. ben je normaal frans-talig ofzo???
 
normal ben ik Duitstalig ...ik de Zombie de MOF ...zegt het aal een beetje ...lach ...........jammer is het vandaag aan het regenen ..........
ik ben deze fietz noch niet zonder Stuurdemper gereden ....maar Hyperpro heeft een goede naam .dus ga ik ervan uit dat deze Demper gewoon perfekt is ....ik find het juist in deze kleurstelling echt edel uitzien ..de demper ---maar smaaken verschillen ...ik ben er dick tefreden me ..je kunt hem goed afstellen ..van heel zwaar ...naar echt soepel ....
 
nu eindelik de geluid die ik wilde hebben .-.met de nieuwe Leo Vince Titandempers




:} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}
full
:} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}
 
Gratuliere!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Eindelijk een tweecilinder 8-)



Even doorsparen voor de ubertractor?MGS01....1225 cc...is er jammergenoeg nog niet voor de straat!

Nee, zonder Gein..Sp serie, in welke kleur dan ook, is voor mij de enige Honda waar ik wel wat in zie dus perfecte keus!
 
Gratuliere!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Eindelijk een tweecilinder 8-)



Even doorsparen voor de ubertractor?MGS01....1225 cc...is er jammergenoeg nog niet voor de straat!

Nee, zonder Gein..Sp serie, in welke kleur dan ook, is voor mij de enige Honda waar ik wel wat in zie dus perfecte keus!

Dat zeg je precies goed over Honda...hehe. De SP is voor mij ook de enige waar ik wel op gezien zou willen worden..... })
 
Tja.....ik moet er wel bij zeggen dat ik deze week wat ziekjes ben en af en toe ook koorts heb gehad...hehe.

Nee hoor, de SP is zowat het enige gedurfde ontwerp van Honda....


EH...Guzzi...wordt je teveel zeker? Even profiteren van dit moment van zwakte 8-)



Sorry Berd, voor de topic vervuiling maar tja..geloofsverspreiding muss...
 
Terug
Bovenaan Onderaan