Honda VTR SP2 enkel full power??

ZX7R Tiger

MF'er
19 jun 2004
81
0
België
Hey,

Ik heb juist prijs laten opmaken bij een hondadealer en die vertelde me dat de vtr sp2 (in België) enkel te verkrijgen is in full powerversie.

Klopt dit?

En wat gaat de inschrijving van dit beestje mij dan kosten? (en de jaarlijkse rijtax?)

Ook zouden ze enkel nog in het zwart te verkrijgen zijn.

Greetzz ;)

P.S. ik kreeg hem voor 13500€ en nee ik heb nog niet beslist want ik krijg maar 3000€ voor mijn ZX7R van bwj2000 ;(
Blijkbaar zit de tweedehandsmarkt aan de grond door het super fantastische weer dit jaar :r
 
Laatst bewerkt:
3000 euris terug voor een vier jaar oude fiets en 10000 euro bijleggen...um...lijkt me niet zo'n geweldige deal
 
zet die zx7r voor 4000 op marktplaats en je bent hem binnen een dag kwijt...

edit: oh, tis een belgische... dan weet ik het niet...
 
is alleen in full power te krijgen
13500 is teveel hoor
je moet em zeker voor 12900 meekrijgen
heb ik er vorig jaar voor betaald
normaal kunt ge em inschrijven voor 100pk, vraag da nog eens aan u dealer
is etzelfde met mijn mille, is 140pk maar ingeschreven op 100
 
alleen maar in het wit, overal ;)

Nope...ook in het zwart

De witte is idd in Belgie niet meer verkrijgbaar sinds vorig jaar al, op het Salon stond ook enkel een zwarte.


10.000 opleggen is veel te veel en @ Eugene, je kan een moto enkel op 100pk inschrijven als dat zo op de paieren staat, je Mille zal zo afgeleverd zijn, Honda is daar veel moeilijker mee.
 
Twin Motors in Heverlee

Bel eens naar Verboven in Oostmalle, altijd mooie prijzen, ik dacht dat hij nog een SP2 in de showroom heeft staan, in december met de opendeur gaan die altijd erg goedkoop weg, hij ruilt ook kawa in (is enkel duur met zijn tweedehandsjes)
 
eugene da's idd zo , die jappen zijn zo stom om maar en paar van hun fietsen te verkopen met 100pk begrenzing,een reden om voor veel rjders over te stappen naar de italianen(keuze sp-mille
aprilia voert alle motoren in met 100 pk en ze worden bij de eerste beurt meestal allemaal vrij gezet.
ik kreeg 2.5 weken terug mijn taks, fiets is in 2001 ingeschreven als 100 pk'er en moest raar maar waar maar 105€ betalen voor de biv en de jaarlijkse :)

die sp2 is mooi in het wit maar in het zwart grijs-rood vind ik 'm echt lelijk,de rvt(sp2 dus) kleuren in de usa zijn dan weer wel :9~

dan zou ik eerder voor een demo/jonge tweedehands met weinig km's gaan en je zx7r particulier verkopen,brengt zo wie zo meer op

suc6
 
Terug
Bovenaan Onderaan