Honda vtr1000 sp-1 FI lampje

miti

Rookie
27 jul 2005
2
0
Haloo,

ik heb een Honda vtr1000 sp-1. Ik heb een vraagje over het FI lampje op het dashbord:

Wat geeft het lampje aan? Moet het aan of uit zijn? in zekere zin, wat is de functie van dat lampje?


Gr, Miti :]

P.S. Ik vraag het, omdat als ik rijd, brand het lampje
 
Ik rijd nu een aatal maanden een SP1 maar die van mij brand nooit. Volgens mij is er juist iets mis als het lampje brand. FI staat volgens mij voor fuel injection maar ben ook echt een leek. :?
 
Staat voor Fault indication
Betekent dat er iets mis is met bv. het injectie systeem/onsteking/ECU (computer).
Kan zijn dat er iets lulligs niet goed is bv. zender maar het kan ook zijn dat er bv een injector niet mee doet. (zeg maar wat).
Hoeft geen schade op te leveren maar ias wel mogelijk.
Wil niet lullig klinken maar als het goed is heb je geleerd dat wanneer er een lampje brand dan is er iets an de hand. Wanneer het zelfs rood oplicht dan moet je er zo snel mogelijk mee stoppen of naar de dealer toe.
Daar lezen ze hem ff uit voor je.

Succes
 
Haloo,

ik heb een Honda vtr1000 sp-1. Ik heb een vraagje over het FI lampje op het dashbord:

Wat geeft het lampje aan? Moet het aan of uit zijn? in zekere zin, wat is de functie van dat lampje?


Gr, Miti :]

P.S. Ik vraag het, omdat als ik rijd, brand het lampje
Heb je nog niet je boekje erop nagelezen? Daar staat ook precies in wat de heren hierboven zeggen ;)
 
Ik heb hetzelfde op mijn suzuki GSX-R 600 (k1), en bij de k1 is het vaak de management-unit/control-unit of hoe dat ding heet. Als het een NL fiets is dan wordt het vervangen op kosten van de NIMAG, anders kost het je 197 euro (mij dus :( ). En anders zijn het vaak sensoren en/of meters oid... Oh well...topic ging over VTR1000 sp-1 en ik zal stil zijn (maar mocht iemand met een gixxer 600 ->k1<- dit topic lezen...)
 
mensen bedankt probleem is opgelost... :Y

|( boekje kwijt :P :P :P vandaar dat ik jullie ff om hulp vroeg

maar iig heel erg bedankt
Gr, Miti
 
mensen bedankt probleem is opgelost... :Y

|( boekje kwijt :P :P :P vandaar dat ik jullie ff om hulp vroeg

maar iig heel erg bedankt
Gr, Miti
Wat is de oplossing nou :? Wat heb je gedaan om het op te lossen?
Hebben de andere SP-rijders wellicht ook nog wat aan later.
 
Terug
Bovenaan Onderaan