Honda VTR1000F Firestorm MY-37-BH gestolen in Delft

PugaPyga

Rookie
19 jun 2010
8
0
Vanochtend bleek dat mijn Honda VTR1000F Firestorm met kenteken MY-37-BH van achter m'n huis in Delft is weggehaald. Gezien de lange tijd waarin ie gestolen kan zijn (ben een tijdje weg geweest, dus kan vanaf 4-10 gebeurd zijn) heb ik weinig hoop hem ooit weer te zien, maar wie weet.

Kenmerken:
- Zwart met opvallende gele velgen en gele stickering
- BOS uitlaatdempers
- Goudgele valdoppen
- Handvatverwarming (defect)

NFanzP.jpg


Hij was niet tegen diefstal verzekerd, dus ik ga maar sparen voor een nieuwe B|
 
'Honda VTR1000F Firestorm gestolen in Delft' > 'Honda VTR1000F Firestorm MY-37-BH gestolen in Delft'

En voor de zoekmachines:
gejat
gepikt
ontvreemd
diefstal
VTR 1000 F
MY37BH
MY 37 BH
 
Laatst bewerkt:
Altijd erg frustrerend als zoiets gebeurd, sterkte alleszins!

Ben wel een beetje benieuwd wat er nu met zo'n motor gebeurd nadat'ie gestolen is. Gaat zoiets op de export? worden ze voor onderdelen gebruikt of misschien rijdt er iemand anders mee rond?

In mijn jeugdjaren hebben ze mijn Zündapp eens gepikt uit onze achtertuin. Juist helemaal klaargemaakt na maandenlang sparen. Dikke cilinder, dikke carb etc... Achteraf bleek die malloot er gewoon nog bij ons in de stad mee rond te rijden en een keer heb ik hem nog eens geparkeerd zien staan. Politie er bij en alles, bleek er een ander frame onder te zitten, verder helemaal ongewijzigd. Konden niets doen. Heb toen een ks80 gekocht om hem te onderscheppen. Helaas, kon hem niet bijhouden!
Is een trauma dat me nog lang is bijgebleven...
 
Zal m'n ogen open houden, al denk ik niet dat deze nog in ons stadje te vinden is. En mag hopen dat ze van de mijne afblijven.
 
Waarom zou je als dief zo'n firestorm willen stelen? Prima fietsen hoor, maar tweedehands ook heel goedkoop te vinden. Dus wil je geld verdienen, kun je beter iets anders meenemen. Of zouden ze er een overval mee willen plegen?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan