Honda VTR1000F Firestorm (onderdelen)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Brrr.. sonde om te zien, heb zelf ook `n rooi en ook pas op het circuit geweest.. kan zomaar slecht aflopen helaas '(

Ik heb zowieso interesse in je uitlaatdempers (niet de originele, die op de eerste foto!) dus als je die los wegdoet, laat me even weten wat je er voor wil hebben!

Ik hoor `t wel!

:W Gerard
 
Laatst bewerkt:
Brrr.. sonde om te zien, heb zelf ook `n rooi en ook pas op het circuit geweest.. kan zomaar slecht aflopen helaas '(

Ik heb zowieso interesse in je uitlaatdempers (niet de originele, die op de eerste foto!) dus als je die los wegdoet, laat me even weten wat je er voor wil hebben!

Ik hoor `t wel!

:W Gerard


Rechterkant is geschaaft maar wel fixbaar. Weet niet of dat is wat je zoekt...
 
ik ook niet ;) heb je een foto van de beschadigde demper voor me?

Tanx! Gerard

Bij deze:



dsc02831d.jpg
 
OP aangepast!

Betreft deze shock (mocht het nog niet duidelijk zijn):

641s.jpg
 
'Honda VTR1000F Firestorm €1650,-' > 'Honda VTR1000F Firestorm (onderdelen)'
 
Heb wel interesse in je voorremschijven, kwam er achter dat de mijne toch iets krom zijn.
Evt ook met remblokken mochten deze nog goed zijn.

Tevens interesse in de naks.
En eventueel ook voorband, dus evt kunnen we ook een deal maken voor je hele voorwiel :)

Mocht je in onderdelen gaan verkopen hoor ik het graag.

marcel apeding ramsho punt nl of pm.

Greetz
 
Laatst bewerkt:
Heb wel interesse in je voorremschijven, kwam er achter dat de mijne toch iets krom zijn.
Evt ook met remblokken mochten deze nog goed zijn.

Tevens interesse in de naks.
En eventueel ook voorband, dus evt kunnen we ook een deal maken voor je hele voorwiel :)

Mocht je in onderdelen gaan verkopen hoor ik het graag.

marcel apeding ramsho punt nl of pm.

Greetz


Staat genoteerd! Hou je op de hoogte...
 
Begrijp ik nu goed dat je de hele reutemeteut voor 1250 weg doet?

Ik ben op zoek naar een circuitfiets maar wil eigenlijk perse een twin. Misschien is dit wel een leuke ombouwer?
 
Begrijp ik nu goed dat je de hele reutemeteut voor 1250 weg doet?

Ik ben op zoek naar een circuitfiets maar wil eigenlijk perse een twin. Misschien is dit wel een leuke ombouwer?


De VTR met originele shock mag voor €1250,- weg. Prijs voor de losse shock is €550,- Wil je alles in een keer dan €1650,-

Hoor het wel als je interesse hebt...


Grtz,

Tosie.
 
die shock heeft geen reclame voor zichzelf gemaakt in de fatale bocht, want aan jou rijkunst heeft het natuurlijk niet gelegen, Toch? dus mijn bod is inderdaad zonder .
 
die shock heeft geen reclame voor zichzelf gemaakt in de fatale bocht, want aan jou rijkunst heeft het natuurlijk niet gelegen, Toch? dus mijn bod is inderdaad zonder .


Hoho, niet te snel oordelen...

Shock is prima hoor.



Heb het tot de 2de bocht vol kunnen houden! Was me met de originele niet gelukt... :+
 
sorry voor de late reactie, toch iets teveel schade op de pijp dus mijn interesse gaat over, tanx voor de pic! en succes verder


No worries...

Had al zo'n vermoeden. ;)
 
is de motor al een keer gespoten? vind t een vage kleur, en zie geen stickers.
hoe is t met de spiegels?
mss wel belang bij de hele motor.
 
Ben t/m zondagavond moeilijk te bereiken omdat ik dan niet continu (wellicht helemaal niet) over internet kan beschikken.

Blijf gerust vragen stellen, die beantwoord ik graag als ik weer online ben...
 
is de motor al een keer gespoten? vind t een vage kleur, en zie geen stickers.
hoe is t met de spiegels?
mss wel belang bij de hele motor.



Toen ik de motor kocht had de VTR al ooit schade links gehad. Was al opgeknapt en is idd NIET de originele kleur rood van Honda. Stickers zitten er ook niet op. Spiegels zijn niet de originele.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan