Honda VTR1000F Firestorm (onderdelen)

Status
Niet open voor verdere reacties.
verkoop je de voorvorkpoten evt. los? en wat is dan de richtprijs?


Had je al gemaild...


Losse verkoop laat nog even op zich wachten omdat er een aantal geïnteresseerden zijn in de gehele motor...


Je staat genoteerd op de losse verkoop lijst dus hou het hier effe in de gaten zou ik zeggen...
 
naja die kuip is geen optie meer voor mij. de tank wel plus als t kan je linker demper+linkpijp
 
naja die kuip is geen optie meer voor mij. de tank wel plus als t kan je linker demper+linkpijp


Hopelijk kan je even tot woensdag wachten, dan weet ik meer...

Neem aan dat je de Leo demper bedoelt?

De linker is idd nog goed, de rechter kan je op de eerder geposte foto zien. Wilde de goeie eigenlijk houden voor een eventuele nieuwe motor.

PB anders even wat je in gedachte hebt. Mischien ben ik om te lullen...
 
Motor is verkocht...


Wat er over is:

-originele voorveren
-compleet uitlaatsysteem met Leo Vinci's (rechts beschadigd, zie foto eerder gepost)
-tailriser Reservado...
-Haynes werkplaatshandboek
-Wilbers achtershock (volledig instelbaar: hi/low ingaand + uitgaande demping)
 
Laatst bewerkt:
naja die kuip is geen optie meer voor mij. de tank wel plus als t kan je linker demper+linkpijp


Hier de beloofde foto's van de binnenkant van de linkerpijp...


dsc02920r.jpg

dsc02923d.jpg



Heb zelf geen ervaring met alu-poets en weet dus ook niet of dit nog weg te moffelen is. In het zicht zit het in ieder geval niet maar het zijn wel duidelijke plekken...
 
Alleen nog de uitlaatbochten, de Haynes manual en de Wilbers schokker zijn er nog... Wie o wie???
 
Hey ToSiE,

....

[edit]
Lezen... erg moeilijk :P never mind ;) (tenzij je iemand weet die een linkerspiegel voor me heeft? i need one!)
[/edit]

Alvast tanx!
Gerard
 
Laatst bewerkt:
Hey Gerard, heb je Boonstra motoren al gebeld? Die hebben er vast wel eentje liggen... Succes in ieder geval!
 
zonde om hier op de plank te laten vol stoffen... :N
 
:P





Alleen de Wilbers volledig instelbare schokker nog zum verkaufen...
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan