Honda VTR1000F slaat af

TheShadow

MF'er
18 jun 2017
45
15
Beverwijk
Beste leden,

Wie kan mij helpen?

Mijn Honda VTR1000F uit 1999 slaat af bij gas gegeven. Als ik hem stationair laat draaien slaat hij vanzelf af na een paar minuten dit beide met met de shoke erop. Haal ik de shoke eraf slaat hij gelijk af. Carburateurs zijn schoon en zit nieuw luchtfilter op.
 
Beste leden,

Wie kan mij helpen?

Mijn Honda VTR1000F uit 1999 slaat af bij gas gegeven. Als ik hem stationair laat draaien slaat hij vanzelf af na een paar minuten dit beide met met de shoke erop. Haal ik de shoke eraf slaat hij gelijk af. Carburateurs zijn schoon en zit nieuw luchtfilter op.
heeft de motor langere tijd stilgestaan ?
 
Dan zit waarschijnlijk je slang van de vacuum aansluiting op de brandstofkraan op de verkeerde nippel .. slang gaat aan de zijkant eruit richting je achterste cilinder. Vaak word een montage fout gemaakt door die slang op het naar beneden wijzende pijpje te schuiven. Dat pijpje is daar niet voor bedoeld. Zal ff een foto zoeken
 
Laatst bewerkt:
Gele circel is niet de juiste nippel, achter de dikke slang nabij de rode circel zit een horizontaal uitstekend pijpje waar de vacuüm slang op moet. Hopelijk is dat de oplossing.
 

Bijlagen

  • Screenshot_20220714-215724_Chrome.jpg
    Screenshot_20220714-215724_Chrome.jpg
    67,6 KB · Weergaven: 32
Bestaat er btw een ere-galerij voor trouwe Mf-ers welke iets hebben betekend voor motorrijdend NL? :+
Lijkt mij wel een goed idee want ben echt blij met je aangedragen oplossing! Bij Bikerworld zou ik voor het alleen al afbouwen van de carburateur 2 uur zijn kwijt geweest a €85,- per uur en dan nog schoonmaken en terug bouwen! Hoe dan!!! Ik doe haha uurtje over
 
Terug
Bovenaan Onderaan