Honda X-ADV

WebEngine

MF veteraan
24 nov 2010
3.961
172
Haarlem
Yup, zo een ja.Die sluiten volledig af.
En idd. een goede protectie in bv. bosrijk gebied waar ze crossen in de bossen.

Mvg. Jan

DarkLite1

MF'er
12 sep 2018
153
56
38
België
Voor de installatie van zo één, moet je dan de plastieken bescherm kappenverwijderen? Want zo'n handige Harry ben ik niet. Enkele schroeven los en vast draaien lukt nog wel maar meer niet vrees ik...

WebEngine

MF veteraan
24 nov 2010
3.961
172
Haarlem
Ik had hem zelf relatief duur gekocht van R&G, dit omdat ik veel onderdelen van R&G op mijn avonturenfiets heb zitten.
Dus vond het wel aardig om zoveel mogelijk eenheid aan te houden qua merk. Komt vanuit Engeland en verzenden redelijk vlot.

Je kunt een look-a-like denk ik net zo makkelijk via Ali bestellen, als je maar oplet dat je geen halve besteld, want die zijn er ook volop.
Voorbeeldje van een foute versie (halve versie)>>>> klik-ker-de-klik
Het moet een lange zijn die helemaal doorloopt tot aan beneden en dan vast zit op die 2 boutjes van de aluminiumplaat onder de radiateur.

guard.jpg

• Like
Waarderingen: DarkLite1

DarkLite1

MF'er
12 sep 2018
153
56
38
België
Super vet! Als ik zo'n keer offroad ga vind ik dat ook super fijn! Ik moet alleen voorzichtig zijn dat ik niet op mijn doos ga want heb er niet veel ervaring mee. Maar zo rechtop staan op de voetsteunen en over de velden kunnen kijken terwijl je machine over al die putten in de weg gaan, zalig!

• Like
Waarderingen: WebEngine

WebEngine

MF veteraan
24 nov 2010
3.961
172
Haarlem
Leukste voor mij als cityboy was nog om buiten de deur bij het Honda parcours in Leopoldsburg / België te crossen.
Het viel mij op dat daar behoorlijk wat ongerepte ruimte was om te crossen.
Dat heb je hier in de randstad NL. niet. Daarvoor moet je in NL. richting de Veluwe wonen om een beetje dezelfde taferelen aan te treffen.

Mvg. Jan