Honda X-ADV

ik had al eerder een keer gezegd dat mijn footsteps van ali niet goed van kwaliteit waren ik had mooie zwart met titanium kleur.
1 die aan de uitlaat klant zit is nu helemaal chroom die ander zwart. :)
de kleur is er af . en het opklappen gaat moeilijk hij klapt tegen het gedeelte aan wat op het frame vast zit.
waardoor het beschadigt
 
en weet je wat ik dacht laat ik is kijken of er garantie op zit e mail naar ali en vanmorgen terug .
ik krijg het geld terug gestort en heb nieuwe gekocht mocht de oude houden?
 
Dat is bekend bij die Chinezen, die zijn niet zo moeilijk.
Ze doen nauwelijks moeite met doorvragen over gebruik details en hebben waarschijnlijk nooit zin aan slechte recensies.
 
5d91c64a12f8f5579e85f658-1-large.jpg
 
Vraagje aan de avonturenfiets piloten.
Ik vind het eigenlijk al 2jr. wat vreemd dat als je je warme motor uitzet de ventilator ook uit gaat.

Al mijn vorige scooters als ook de auto's blijven ook gewoon na dat je het contact af zet na koelen via de ventilator tot de motor goed is afgekoeld.

Is het nou overdreven dat ik met contact aan bij mijn motor blijf tot
de ventilator vanzelf uit is gegaan?

Persoonlijk vind ik het in iedergeval wat jammer dat het contact aan moet staan om de ventilator te laten koelen tot de motor is afgekoeld. Dit voornamelijk omdat alle andere vervoersmiddelen gewoon ook met contact af na koelen.

Mvg. Jan
 
Heeft iemand ervaring met een collecteur/voorbocht ofhoehetookheet😜 van akrapovic? Dus volledige lijn ipv slip on? Eventueel icm sportluchtfilter?
Thx 👌
 
1 van mijn groepje heeft dat gedaan 6pk winst ik heb uitdraai gezien ,maar was niet alleen uitlaat geloof ik.
en hij is sneller weg dan de mijne
 
  • Leuk
Waarderingen: Titn
En heb je de db killer in? Ik heb m'n db killer uitgehaald icm originele voorbocht.

DB killer zit er nu weer in omdat ik regelmatig in Duitsland rij. Had eerst t kat er nog onder maar heb die toen vervangen door een open pijp en dat is een heel verschil.
 
Ik ben me aan het oriënteren op een nieuwe motorscooter en wil deze graag zakelijk kopen. Nu kom ik online een aantal x adv's uit 2017 tegen waarbij de btw nog verekenbaar is. Wat zijn de verschillen tussen 2017 en 2020? Is dit alleen de g knop & tractie controle? Of zijn er in de jaren na 2017 meer technische details veranderd? Verwacht nl. zelf dat ik g knop niet zal missen en tractie controle ook niet (nl. nog nooit op een motor gehad). Dus waarom voor het 2020 model kiezen, als het 2017 model een stuk gunstiger geprijsd is?
 
Na 2018 zijn er geen veranderingen meer.
Eerste model tot aan 2018 heeft geen G knop en geen tractie controle.
Wat wel zo nu en dan wijzigt per jaar zijn de kleur uitvoeringen.

Mvg. Jan
 
Je gaat er ongekend veel plezier mee hebben. Super stabiel op de autostrade en op de kleinere wegen. De Traction Control heeft mij ook al een paar keer geholpen bij het buitenrijden van de gladde parking. Zalige moto! Proficiat met je aankoop en welkom bij de club 😊
 
Net stilgevallen met mijn X ADV langs de autostrade. Ik dacht dat er meer in de reserve tank dat dan 17km.... Wachten op een bus benzine 😀
IMG_20200614_100356.jpg
IMG_20200614_100042.jpg
 
Reserve is ongeveer 1.6L, daar moet je toch altijd 25km mee kunnen rijden. Mijn ervaring en ik rijd hem vaak bijna leeg. In het begin gaat ie wat inhouden bij optrekken, dan weet je dat je echt aan het einde bent.
 
Ik zat op de autostrade aan een gemiddelde snelheid van 140km/u op de teller. Dan ligt het verbruik net rond de 5 afhankelijk van de wind en hellingsgraad. Ik moet toch zeggen dat ik meer had verwacht dan 1.7 op de display
 
Terug
Bovenaan Onderaan