Honda X-ADV

Hallo, even voorstellen ik heb mijn SH350i ingeruild voor Xadv 750 bj2017.
Ik hoop dat ik er net zo veel plezier aan zult hebben als van sh, rijd 15.000km per jaar vandaar dat ik naar zwaarder bent gegaan, MvGr Ben
 

Bijlagen

  • 20210907_120515.jpg
    20210907_120515.jpg
    464,7 KB · Weergaven: 30
Hallo, ben op zoek naar nette footrest bj2017 ,MvGr Ben
 

Bijlagen

  • Screenshot_20210911-185634_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20210911-185634_Samsung Internet.jpg
    64 KB · Weergaven: 8
Nieuwe eigenaar van een 2021 X-ADV meld zich hier in het topic.
Het is een zwarte geworden, wilde eigenlijk de Grand Prix Red, maar die is gewoon niet leverbaar dit jaar, volgend jaar onbekend. En gezien ik niet naast de pot wilde pissen heb ik een zwarte gekocht; die was immers direct leverbaar. Wellicht volgend jaar een ritje met alle kappen naar de spuiterij want dat rode vind ik toch wel erg gaaf.

Heb mijn SH300 ingeruild, ging niet geheel vlekkeloos overigens. Te lezen in het SH topic.

@temp512 ; op aliexpress rond de 50 euro. maar ik denk dat de kwaliteit ervan een beetje zo-zo is. scheelt wel een smak geld.
 
Nieuwe eigenaar van een 2021 X-ADV meld zich hier in het topic.
Het is een zwarte geworden, wilde eigenlijk de Grand Prix Red, maar die is gewoon niet leverbaar dit jaar, volgend jaar onbekend. En gezien ik niet naast de pot wilde pissen heb ik een zwarte gekocht; die was immers direct leverbaar. Wellicht volgend jaar een ritje met alle kappen naar de spuiterij want dat rode vind ik toch wel erg gaaf.

Heb mijn SH300 ingeruild, ging niet geheel vlekkeloos overigens. Te lezen in het SH topic.

@temp512 ; op aliexpress rond de 50 euro. maar ik denk dat de kwaliteit ervan een beetje zo-zo is. scheelt wel een smak geld.
Top ook naar Xadv overgestapt, de mijne komt deze week. Veel plezier
 
Kan iemand voor mij even kijken wat de diameter is van de gaatjes in de achter remschijf..?

ik wil daar een tweede lowbudget remschijfslot voor kopen zodat ik ook het achterwiel op slot kan zetten op het moment dat er geen paal of iets is voor een ketting.
 
Eerder hadden we een gelijkaardige discussie over een Beverly.
Je hoeft je niet te beperken tot de gaatjes in de remschijf. Binnenin de remschijf, dus meer centraal, heeft je remschijf grotere gaten. Laat meer keuze toe.
 
Ah ik zie het nu op foto’s ja.. de ADV heeft idd “slots” voorbij de schijf zitten.. welke pen dikte past daar door.? 10mm wel denk ik?
 
@jpraptor als die PDF te groot is om te mailen (en dat zal haast wel: de max is 20mb) dan ff via wetransfer doen? Stuur dan de link ff via PB als je wil :t
 
Het is me gelukt om het naar mezelf te mailen.. Dus als je me je email geeft stuur ik het door. Sorry ik ben heel slecht met computer gedoe.
 
Denk dat hij te groot is. Via wetransfer.com zal het vast lukken en mijn mail adres heb je nu ;)
 
Ik heb hem binnen. Ik neem aan dat hij gedeeld mag worden met andere gegadigden van hier?
zoja; stuur maar PB.
 
Ik heb het volgende probleem. Wanneer ik lang stil moet staan (wachten/vaak optrekken/stoppen) bij voornamelijk warm weer, en de motor echt goed warm wordt, dan ruikt mijn X-ADV naar benzine, alsof er ergens benzine gaat lekken. Als de motor normale temperatuur heeft heb ik nergens last van. Heeft iemand van jullie dezelfde ervaring? Een idee waar dit probleem kan ontstaan?
 
Laatst bewerkt:
Heb ik al die tijd al Amauta
Ik had gehoopt dat het over zou zijn na die re-call, maar 't ruikt wel erg goedkoop zo nu en dan.
En ook ik heb daar geen antwoord op. Heb het toen wel gemeld bij de dealer.

Mvg. Jan
 
Terug
Bovenaan Onderaan