Theunie
MF veteraan
Ik heb zojuist mijn sahara beige xadv binnen en wil enkele accessoires aansluiten achter de startknop.
Iemand enig idee hoe dit te doen?
Iemand enig idee hoe dit te doen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
In de bedrading idd.Wat bedoel je precies met aansluiten achter de startknop? In de bedrading of bedoel je achter het kuipwerk waar de startknop zit?
Ik ben electro a-technisch.Ah, op die manier., ja dat zou kunnen.
volgens mij hou me ten goede, ik weet t niet zeker; maar achter de center cowl zitten een aantal stekkerblokken, ik dacht met oranje draden welke geschakeld zijn. Je kunt dat netjes open priemelen heb ik wel eerder gelezen en er een draad bij zetten zonder dat je dus een draad hoeft door te knippen.. en dan kun je daar spul op zetten wat je geschakeld wil hebben.
nr 26 of 27 op de tekening.
Bekijk bijlage 1775939
Ik zie dat je de Givi hugger erop hebt zitten maar niet meer de originele kettingbeschermer heeft dat een reden?Het duurde effe, maar hij zit erop; de givi hugger welke ik in kleur heb laten spuiten.
tevens ook de plaathouder gemonteerd.. de reflector had ik achterwegen kunnen laten. Al is dat een verplicht ding; op de SV zat ie er 12 jaar ook niet op. Maar; zo blijkt, de plaathouder is bedoeld voor italiaanse platen, die zijn groter. Dus dan steken die 2 oogjes uit.. en toen dacht ik van; daar ken ik maar beter wat opzette.. ziet dr anders zo raar uit.. wellicht draai ik m nog om; dan komt de reflector pal onder de plaat ipv dattie er nu met een afstandje onder zit..
was bezig met de mistlampenset. Dat zit in elkaar. Toen moest de valbeugel erop. Daar zitten 4 verzinkte afstandbussen bij. Die wil ik toch eerst zwart hebben.. dus heb ff wat spuitbussen besteld.. primer lak en blank. Meteen ook voor de voetsteunen. Ja; die zou ik kunnen laten poedercoaten.. ik probeer t eerst zo wel.. stralen en coaten kan altijd nog..
Wat deed die dan precies? Een stap opzij omdat de band het niveauverschil niet opwou, of juist het omgekeerde, dat ie de neiging heeft om dat niveauverschil te snel op te kruipen.Ik heb pas 2000km gereden ook met diezelfde A41 banden maar ik heb nou al 2x gehad dat het achterwiel een stapje opzij deed. En daarnaast nog een billenknijp moment op een dijkje dat het voorwiel een schuifje maakte want ik ging daar over een plakstrook heen omdat het asfalt gescheurd was.. die moet je mijden maar die had ik even gemist maar ik schrok me vervolgens de tering want de hele motor deed een stap opzij..
ik rijd overigens met de voorgeschreven spanning; 2,8 achter 2,5 voor..
(...)