Honda X-ADV

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum en ben op zoek naar valbeugels voor mijn honda x-adv 2023. Heeft iemand enig idee waar ik deze kan kopen? Ik kan nergens terug vinden of de valbeugels van givi (vanaf 2017) ook op het nieuwe model passen.

Weet iemand meer?
 
@Hondaxadv750 volgens de givi site is de TN1156 voor alle bouwjaren.. foto’s ogen ook het zelfde op beide generaties.. en anders kun je nog de OEM honda beugels overwegen.

@enforcerer echt een nieuw model of alleen kleurstelling?
Er zou wel wat meer vermogen uit de 750 mogen komen.. die 58pk houd niet echt over..
 
@Disaster-Master Ik denk dan dat ik de givi beugels maar is ga bestellen. Kon niet echt vinden of de beugels voor het 2017 model ook op de nieuwe variant past maar heb wel meerdere foto’s gezien waaruit dat blijkt. Is montage gemakkelijk zelf te doen zover jij weet of kun je dat soort dingen beter aan de dealer overlaten?

Ik heb verder ook begrepen dat er een nieuwe X-ADV uitkomt in 2024-2025 maar dat blijkt om een elektrische variant te gaan. Ik heb de mijne afgelopen weekend besteld dus ik hoop niet dat er dalijk naast de elektrische variant ook nog een nieuwe benzine variant uitkomt.
 
@Disaster-Master Ik denk dan dat ik de givi beugels maar is ga bestellen. Kon niet echt vinden of de beugels voor het 2017 model ook op de nieuwe variant past maar heb wel meerdere foto’s gezien waaruit dat blijkt. Is montage gemakkelijk zelf te doen zover jij weet of kun je dat soort dingen beter aan de dealer overlaten?

Ik heb verder ook begrepen dat er een nieuwe X-ADV uitkomt in 2024-2025 maar dat blijkt om een elektrische variant te gaan. Ik heb de mijne afgelopen weekend besteld dus ik hoop niet dat er dalijk naast de elektrische variant ook nog een nieuwe benzine variant uitkomt.
Wanneer komt die van jou
 
Nee echt een nieuw model. Niet alleen een andere kleur
Nieuw model met de motor uit de Honda hornet 2023? Cruise control erop? Betere navigatie? Zomaar een paar ideeën. Ik zou niet zo snel weten wat er dan anders moet zijn bij een nieuw model behalve wat vormgevingswijzigingen en/of ander kleurstelling.
 
Nieuw model met de motor uit de Honda hornet 2023? Cruise control erop? Betere navigatie? Zomaar een paar ideeën. Ik zou niet zo snel weten wat er dan anders moet zijn bij een nieuw model behalve wat vormgevingswijzigingen en/of ander kleurstelling.
Oja de vanafprijs natuurlijk, niet te vergeten 🤣
 
Nieuw model met de motor uit de Honda hornet 2023? Cruise control erop? Betere navigatie? Zomaar een paar ideeën. Ik zou niet zo snel weten wat er dan anders moet zijn bij een nieuw model behalve wat vormgevingswijzigingen en/of ander kleurstelling.
Ik heb echt geen idee maar is zo zuur als de 2024 model veel mooier is dan de 2023 dan sta je daar
 
Wanneer komt die van jou
Als alles volgens planning loopt zou ik hem begin april in mijn bezit moeten hebben. Als je nog op zoek bent en interesse heb in de matte irridium grey dan zou je is bij Motoport Echt moeten kijken die hebben er een op voorraad. Wil je echt een zwarte hebben dan is die in week 25 leverbaar bij Premium Motors is wat ik heb gehoord. De witte kleur is ook nog wel op korte termijn leverbaar maar voor de rest allemaal erg lange levertijden
 
Als alles volgens planning loopt zou ik hem begin april in mijn bezit moeten hebben. Als je nog op zoek bent en interesse heb in de matte irridium grey dan zou je is bij Motoport Echt moeten kijken die hebben er een op voorraad. Wil je echt een zwarte hebben dan is die in week 25 leverbaar bij Premium Motors is wat ik heb gehoord. De witte kleur is ook nog wel op korte termijn leverbaar maar voor de rest allemaal erg lange levertijden
Ja bro iridium grey en Sasha white zijn beschikbaar binnen een maand maar ik wou de mat zwarte en anders de nardo grey raad eens? Iedereen wilt die 2
Welke kleur heb jij ?
 
Ja bro iridium grey en Sasha white zijn beschikbaar binnen een maand maar ik wou de mat zwarte en anders de nardo grey raad eens? Iedereen wilt die 2
Welke kleur heb jij ?
Ja klopt idd de zwarte en nardo grey zijn lastig te krijgen. Ik heb de nardo grey kunnen bestellen. De laatste die de dealer binnen korte termijn zou binnen krijgen. Heb heel nederland afgebeld. Maar mocht je interesse hebben in de nardo grey dan raad ik je aan even contact op te nemen met Motoport Zelhem zij hadden er namelijk 1tje die in week 11 zou binnen komen. Voor de rest ga je die nergens anders meer op korte termijn kunnen krijgen. Ik zou dus snel zijn voordat iemand anders op dit forum je voor is ;)
 
Ja klopt idd de zwarte en nardo grey zijn lastig te krijgen. Ik heb de nardo grey kunnen bestellen. De laatste die de dealer binnen korte termijn zou binnen krijgen. Heb heel nederland afgebeld. Maar mocht je interesse hebben in de nardo grey dan raad ik je aan even contact op te nemen met Motoport Zelhem zij hadden er namelijk 1tje die in week 11 zou binnen komen. Voor de rest ga je die nergens anders meer op korte termijn kunnen krijgen. Ik zou dus snel zijn voordat iemand anders op dit forum je voor is ;)
Je bent een topper bro
 
@Disaster-Master ik zag dat jij van die carbon uitlaatkappen hebt gemonteerd op jouw Honda x-adv. Vroeg me af waar je deze gekocht hebt? Heb jij overigens de chrome delen laten spuiten? erg mooi dat glans zwart.
 
Die uitlaatkap heb ik via ali express.. kost ongeveer een euro of 70.. dat zoú echt carbon moeten zijn.. lijkt ook wel zo te zijn maar met die chinezen weet je het nooit.. maar als je op ali even zoekt op exhaust cover adv750 dan zie je ze wel..

Spuitwerk heb ik hier door een forumlid laten doen.. ook rood heb ik laten spuiten, de motor was hoogglans zwart en nu metallic rood.. in de zwart gespiten delen heb ik overigens een rode parelmoer zitten..
 
Chiptekort, inflatie, productie problemen.. noem t maar op.. alles bij elkaar zorgt daarvoor...
 
Aantal weken terug dat het zo koud was en dat het vroor zag ik ineens een koelwater lekkage bij de adv.. heb het bewust laten liggen om te kijken of het meer werd met een paar dagen maar dat was niet… het was ook echt van het een op het andere moment.. dag ervoor lag er niks nog.. toen ineens dit.. en het is ook niet meer geworden.. heb t opgeruimd, motor goed warm laten draaien (koelvin ook aan op gegeven moment) en motor uit gezet.. sinds dien niks.. raar toch..? Waar dat nou vandaan komt .. :?

druppel hing aan de uitlaat.. rare plek ook..?
je zou denken als het spul warm word en het onder druk komt te staan dat het dan juist lekt maar niks tezien.. heb er met een lamp onder gelegen en overal bekeken waar ik maar kijken kon..
 

Bijlagen

  • E4620B11-2031-474C-AA98-13DAD3E98165.jpeg
    E4620B11-2031-474C-AA98-13DAD3E98165.jpeg
    288,9 KB · Weergaven: 29
  • 815FFE09-80A0-44BE-A152-05A3524409E8.jpeg
    815FFE09-80A0-44BE-A152-05A3524409E8.jpeg
    244,5 KB · Weergaven: 28
  • 126A9EDC-A39E-4EF1-B106-F43C65FB0486.jpeg
    126A9EDC-A39E-4EF1-B106-F43C65FB0486.jpeg
    268,7 KB · Weergaven: 27
  • 6D582589-ED28-43E5-ABA7-099FF2CDB577.jpeg
    6D582589-ED28-43E5-ABA7-099FF2CDB577.jpeg
    446,1 KB · Weergaven: 29
Terug
Bovenaan Onderaan