honda x4

wel dikke pijpen maar een beetje braaf geluid wel een donker geluid maar niet hard genoeg
en er zitten kats in de pijpen :(
 
Foutje gemaakt met het opslaan van de tekst. Maar alles was toch al begrepen.
 
Laatst bewerkt:
Kijk dit is een gouden tip :}
hier kan ik echt wat mee ook omdat de meeste vervangings uitlaten lang niet zo dik zijn als de originele.
en dat vond ik elke keer een beetje zonde omdat het een van de mooiste delen van de motor is als je erachter staat
 
Noord holland precies tussen hoorn en enkhuizen in dus het wordt wel ff een ritje naar duitsland moet ik er maar een dag voor uittrekken denk ik.
welk deel woon jij?
nog welkom op het forum je bent de tweede met een x4 :)
 
ik heb net ff op bikenet gekeken en daar zijn zowaar 5 leden met een x4.
meteen gereageerd op hun topic en een link naar het mf erbij gezet.
Nu maar even afwachten of ze aanmelden dan ben ik niet meer zo alleen hier met m`n x4 :) .
kan ik ook in navolging van de v-maxrijders een lijstje maken met x4 rijders op het mf. ;)
hoffer denkt dat het een klein lijstje zal worden
 
ik heb hem gezien een zilverkleurige ik hoorde het van k.molenaar dat er een stond.
en ik moest toch nog nieuwe olie +filter enz. hebben ben ik meteen maar weze kijken.
misschien binnenkort nog een x4 rijder in de streek :)
 
Heb al sinds 98 een X4... Zonder snelheidsbegrenzer en voorzien van uitlaten die ook het juiste geluid maken. O-) Is trouwens ook mogelijk om met die dikke dempers een mooi geluid te fabrieken... Heb zelf ooit die dikke tussendemper weggehaald. Scheelt 15 PK en je krijgt een mooi diep geluid. 8-)

Handleiding om om te bouwen is op verzoek beschikbaar!!! Resultaat is wel wat stiller dan wat er nu bij mij onder zit. Maar dat scheelt weer in de aandacht die je krijgt van de mannen in blauw!

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/18361/6195d687aded7790d15b176ffa2cfee3 (200206X4-01test.jpg)​
 
hè toch ook hier maar ff aangemeld.
die beschrijving voor ombouw lijkt me ook wel wat,maar ik wil toch wel eens horen wat die pijpen bij jouw voor geluidje maken.
we spreken nog wel een keer wat af.

en ff je foto
full


als je mijn tekst nu qoute dan kan je zien hoe het plaatje erbij komt
 
Laatst bewerkt:
en ff eentje achterop voor het gewicht:
full


hopen dat ze het niet leest dat het om het gewicht gaat :+
 
en nog een hopelijk wat kleiner:
full


zo rond de 95pk,niet slecht voor een standaart motor die 98pk hoort te hebben aan de kruk.
 
Helemaal niet slecht! Gewoon goed eigenlijk... Wil alleen niet zeggen dat het niet nog beter kan. Ombouwhandleiding van de standaarduitlaten zit in de mail!

See ya!
 
mail gecheckd en hij is binnen.
mijn dank is groot :}
ik ga binnenkort eens kijken of ik wat kan gaan aanpassen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan