Honda XL 500 R '82

Status
Niet open voor verdere reacties.
Had je verwacht dat er direct 50 man op af kwamen... ???
Kennelijk verkoopt MF in gedachten beter dan MP... :?
 
Hij is leuk en stoer, maar motoren mét werk liggen hier niet zo goed ben ik bang.
 
Hij is leuk en stoer, maar motoren mét werk liggen hier niet zo goed ben ik bang.

Ik weet het, mocht niemand hem willen dan gaat hij aan de kant en maak ik hem zelf wel af als ik meer tijd heb.
 
Mijne is 24,7 kW.

Weet je de staat van versnellingsbak en koppeling?
 
Laatst bewerkt:
Vind die motor wel zeer vet maar volgens mij niet 25kw of wel?

Het vermogen is 24 kW, het officiele gewicht is mij niet bekend, bikez.com zegt 152 kg en 24/152 is 0.16 kW/kg dus geschikt voor A-beperkt, maar andere bronnen zeggen 139 kg en dan is hij dus niet geschikt voor 25 kW.

Mijne is 24,7 kW.

Weet je de staat van versnellingsbak en koppeling?

De staat ervan weet ik niet, ik heb (nog) niks open gehad. Versnellingsbak werkt in elk geval en de koppeling slip niet.
 
Verdikkie, heb ik toch nog te vroeg een motor gekocht.. Heb een xr500r uit '81 gekocht, met veel werk.. loopt wel, moet wel afgesteld worden..

Ik heb er wel belang bij, moet dan wel van mijn barrel af komen...
 
Verdikkie, heb ik toch nog te vroeg een motor gekocht.. Heb een xr500r uit '81 gekocht, met veel werk.. loopt wel, moet wel afgesteld worden..

Ik heb er wel belang bij, moet dan wel van mijn barrel af komen...
Als het een echte xr500r uit '81 is heb ik interesse.
 
Niet helemaal origineel meer...
full
 
De verkoper vertelde me dat ie lekte bij het kleppendeksel.. ik heb ditzelf niet kunnen constateren, het blok is uitelkaar gehaald en weer inelkaar gezet, overal vloeibare pakking tussen gedaan..:S
Het blok ziet er intern verbazingwekkend nieuw uit! Nieuw pakkingsetje besteld via de Duitse ebay voor 35 euro..

Ben van plan het blok te stralen en blank te lakken, verder ga ik de motor zwart/oranje spuiten.. dit zijn de teamkleuren voor ons Dakar avontuur...
 
De verkoper vertelde me dat ie lekte bij het kleppendeksel.. ik heb ditzelf niet kunnen constateren, het blok is uitelkaar gehaald en weer inelkaar gezet, overal vloeibare pakking tussen gedaan..:S
Het blok ziet er intern verbazingwekkend nieuw uit! Nieuw pakkingsetje besteld via de Duitse ebay voor 35 euro..

Ben van plan het blok te stralen en blank te lakken, verder ga ik de motor zwart/oranje spuiten.. dit zijn de teamkleuren voor ons Dakar avontuur...
:N

stuur nou ff die foto, ik heb donor spul nodig voor deze The beast is home again
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan