Honda Xl600R

motorfreak

MF veteraan
2 apr 2002
9.663
3
Geersdijk
Aangeboden mijn Honda Xl 600 van het bouwjaar 1985 met ongeveer 33350km op de teller en in goede staat! De achterbrug, schokdemper en voorpoten zijn afkomstig van een XR600 en de orginele onderdelen zijn uiteraard nog aanwezig maar met deze spullen betere veerring, starten is geen probleem en zelfs het blok klinkt prima. Voor de rest zeker gebruikersporen wat natuurlijk mag met deze km-stand en bouwjaar, vraagprijs 750 euro en een beurt heeft de Xl600 net achter de rug [33000km], de kettingset heeft zijn langste tijd wel gehad en zal voor de winter wel vervangen moeten worden voor de rest een toffe motor voor een leuke prijs.

full
 
Is hij geschikt voor een 25kw rijbewijs?
Officieel niet maar dat blijft een eigen keuze of je zoiets aandurft en anders een uitdraai van een 250 te pakken zien te krijgen 8-)

Motor staat in Zeeland maar aangezien Nederland klein is dus nooit ver weg :)
 
Officieel niet maar dat blijft een eigen keuze of je zoiets aandurft en anders een uitdraai van een 250 te pakken zien te krijgen 8-)

Motor staat in Zeeland maar aangezien Nederland klein is dus nooit ver weg :)


Nou is toch ff 2.5 uur rijden voor me :N
Als ik zeg 500 euro wat zeg jij dan? (is mijn budget ;) )
 
Dan zeg ik dat een zekere cees dat ook heeft geboden en nog een zeker vincent die 300 euro heeft geboden en er morgen al om wilde komen, evengoed staat je bod wel maar ik wacht nog ff af gezien de Xl er net op staat :)
 
500 en een beetje bier , bier zat hier :+

Eventueel is een ruil tegen een 25Kw ook mogelijk want mijn vriendin heeft haar eigen motor in revisie ;)
 
Dan zeg ik dat een zekere cees dat ook heeft geboden en nog een zeker vincent die 300 euro heeft geboden en er morgen al om wilde komen, evengoed staat je bod wel maar ik wacht nog ff af gezien de Xl er net op staat :)

Oke dan, ik hoor het wel van je! ;)
 
Tsja mocht de rest niks meer van zich laten horen dan sta je op de lijst alleen is jouw bod weer onder mijn prijs ;)
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan