Honda XL600V Transalp bj 1997

Te duur of niet?

  • Te duur.

    Stemmen: 15 71,4%
  • Netjes/reeël.

    Stemmen: 6 28,6%

  • Totaal aantal stemmers
    21

Franzzz

Die hard MF'er
30 jul 2003
663
2
Heerhugowaard
Dames en heren, mijn zus wil haar transalp verkopen om een racer terug te kopen en dat plan ondersteun ik helemaal :9 Ik dacht er goed aan te doen om hem hier even onder de aandacht te brengen, dus ben je op zoek naar een transalp, of weet je iemand die er een zoekt, dan kan je deze altijd even in gedachte houden. Hieronder de informatie zoals deze op een welbekende advertentie site staat.

Bijna 4 jaar rij ik deze Transalp en wil nu graag een racer, vandaar dat ik 'm verkoop. Goed onderhouden en betrouwbaar, altijd binnen gestaan, bouwjaar 1997, kmst. 40.000. Kleine beurt in 2005 gehad, voorzien van valbeugels, middenbok en verhoogd ruitje. Vraagprijs €3500,- €3250,-. Ik ben bereikbaar op 06-41795105 of mail francisca_520@hotmail.com
 
Laatst bewerkt:
full
 
.... als ik zo rond zoek op het web dan is ie flink aan de prijs.......dus een beetje minder vragen is een beetje meer succes O-)
 
Ik heb het aan haar doorgegeven en ze zou even kijken, ze heeft namelijk iets van een fzr600 in gedachte, maar ikzelf vindt dit ook een mooie nette fiets.
 
Ik heb het aan haar doorgegeven en ze zou even kijken, ze heeft namelijk iets van een fzr600 in gedachte, maar ikzelf vindt dit ook een mooie nette fiets.

Bedankt, heb reeds een mailtje van haar ontvangen :o foutje was van iemand anders.
 
Laatst bewerkt:
Leuke TA ,, best netjes.
nette Ta's zijn net als BMW's met een cardan die worden nooit echt goedkoop.
en dat heeft een reden.
Ze zijn niet kapot te krijgen, makkelijk te rijden, goed aan onderdelen te komen , nieuw en 2e hands orgineel of imitatie, geen tricky streken .
je kan er alles mee ,, van een maisveld oversteken tot naar zuid frankrijk of van pool tot pool rijden.

dan kost kwaliteit gewoon geld ,, en wees eerlijk ga maar een voor dit geld een andere moderne motor kopen die dit allemaal kan . en niet op één of twee dingen beter kan maar de rest laat liggen. succes
 
Terug
Bovenaan Onderaan