Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wat is trouwens de hype dat alles tubeless moet?
Wat ik wil zeggen is dus dat dat hier niet anders is (voor een motor met wat power), je ziet het alleen niet in de catalogusprijs.
Nieuwe Panigale:
Bekijk bijlage 1885492
Yep, daarvoor hebben wij papieren 'laag vermogen'.
Ik wist niet dat het zoveel scheelde met die power. Hoe wordt dat verantwoord?
Wij hebben dat niet... , tenminste.. niet elk merk doet nog mee aan die fraude.
Bij sommige merken krijg je standaard twee sets papieren.
Atlijd? De klant zal dat toch wel mogen beslissen zeker?Noop, altijd ingeschreven op laag vermogen, de full power set is voor 'verkoop aan het buitenland'.
Ik ben inmiddels twee dagen onderweg naar / in de Harz op mijn TA650. De helft van het vermogen van wat mijn KTM had maar ik heb minstens evenveel plezier. En als ik rustig door dorpjes heen moet dan gaat dat héél erg veel fijner op de TA.Enfin, je hebt geen 'full power' bike nodig om je rot te amuseren. Een TA volstaat zeker!
Als je 'm zelf inschrijft wel ja.
Maar ze verklaren je gek..
Een TA volstaat zeker!
Het is een algemeen iets.
Ik moet met de zaak investeren, of ik betaal belastingen! Nieuwe auto, vindt de boekhouder.
Blijkbaar hebben we collectief zo'n schrik van belastingen betalen aan vadertje staat, dat we liever 100% uitgeven aan iets wat we niet nodig hebben, dan 30% aan de belastingen.
Nederland is gewoon een duur land voor (nieuwe) motorvoertuigen. Voor motoren is BPM nog wel een vast percentage van de prijs, voor auto's is de BPM gebaseerd op Co2.Maar kies je een motor met om en bij de 100-120pk ga je echt niet zoveel moeten betalen... Dus het verschil BE-NL blijft toch behoorlijk...
Ik heb er nog niet op gezeten, wel bekeken en het ziet eruit als een TransAlp. Heb zelf de 650 en 600 gehad maar ben nu wel blij met m'n T7 wat gewoon een echte allroad is inclusief hoge zitpositie.Gelukkig is het niet eens nodig bij de Transalp!
Ben vandaag ook eens gaan kijken bij de dealer, zit een PAK lager dan de Tenere.
ik zie dat mensen doen met de HRA ,, ga gewoon kijken wat goedkoper is en niet ja maar ik krijg zoveel terug van de belasting terwijl ze meer kwijt zijn .....Idd een vreemde redenering die velen delen...
Alles om maar geen belastingen te moeten betalen. Ik investeer enkel als ik iet wil of nodig heb, ik maak geen kosten om kosten te maken.
Ik heb er nog niet op gezeten, wel bekeken en het ziet eruit als een TransAlp. Heb zelf de 650 en 600 gehad maar ben nu wel blij met m'n T7 wat gewoon een echte allroad is inclusief hoge zitpositie.
Hij zal vast goed rijden, dat deden z'n voorgangers ook. Het is ook gewoon echt een TransAlp geblevenIk denk dat ze bij Honda goed werk hebben geleverd.. het is en blijft een rasechte Transalp volgens mij... een echte Alpenallroad waarmee je toch vooral de verharde en de gravelwegen mee gaat opzoeken.
Voor het zwaardere werk zijn er meer geschikte motoren.. de T7 om er maar één te noemen... De Africa Twin lijkt mij ook meer geschikt voor het ruigere werk.
Maar los daarvan, ze lijken mij heel goed geslaagd in hun opzet. Leuk ding..
Mwa de huidige 1100 vind ik maar een hork van een ding off-road hoor.Ik denk dat ze bij Honda goed werk hebben geleverd.. het is en blijft een rasechte Transalp volgens mij... een echte Alpenallroad waarmee je toch vooral de verharde en de gravelwegen mee gaat opzoeken.
Voor het zwaardere werk zijn er meer geschikte motoren.. de T7 om er maar één te noemen... De Africa Twin lijkt mij ook meer geschikt voor het ruigere werk.
Maar los daarvan, ze lijken mij heel goed geslaagd in hun opzet. Leuk ding..
Mwa de huidige 1100 vind ik maar een hork van een ding off-road hoor.
Alles kan er mee, maar vindt t geen lekkere off-roader.
Zo lang we die dingen maar blijven zien als allroad motoren en geen offroadmotoren vind ik alles ok...
En in dat opzicht lijkt mij de AT net iets meer aan te kunnen dan de TA, want die laatste lijkt mij qua grondspeling toch wat minder te zijn.
Als je wil gaan "crossen" zijn er betere motoren... da's een feit.
Grondspeling is lang niet zo'n issue als het lijkt.Zo lang we die dingen maar blijven zien als allroad motoren en geen offroadmotoren vind ik alles ok...
En in dat opzicht lijkt mij de AT net iets meer aan te kunnen dan de TA, want die laatste lijkt mij qua grondspeling toch wat minder te zijn.
Als je wil gaan "crossen" zijn er betere motoren... da's een feit.
Grondspeling is lang niet zo'n issue als het lijkt.
Dat hij gewoon lichter is, veel minder meuk heeft en minder lomp is om op te zitten is veel belangrijker.
In NL is grondspeling 0,0 een issue.