Honda XL750 Transalp

Of je neemt een voorbeeld aan de grote kleine held Gaston Rahier :}

iohwjlegktfa4ricukcr.jpg


Gewoon gas geven;)

url
 
er zijn toch verlagings kitjes te koop waarmee een T7 verschillende centimeters kan zaken ?
Ja wel aan gedacht maar daar heb ik geen zin in. Koop je een motor van ruim 12K moet er eerst weer van alles aan gedaan worden en nog meer geld betalen zonder dat je zeker weet of dat dan de oplossing is..
En wat ik zei, als je 'm op z'n kant legt dan is het een hele zware motor om recht te krijgen en ik rijdt veel solotrips dus dat was voor mij de belangrijkste reden om verder te kijken.
 
Zou wel leuk zijn als er ook nog een TransAlp Dominator komt, mja dan heeft Honda wel heel veel hoogpoters. :9
 
Wacht maar tot de ktm 500twin Adventure 60pk op de markt komt 2023.
Maar die 160kg zal wel niet lukken.
Maar ik hoop stiekem wel

Vind de benaming crf1000 en 1100 ook verwarrend.
Crf staat voor 1 pitter.
Tenminste dat vindt ik 8-)
 
Ja wel aan gedacht maar daar heb ik geen zin in. Koop je een motor van ruim 12K moet er eerst weer van alles aan gedaan worden en nog meer geld betalen zonder dat je zeker weet of dat dan de oplossing is..
En wat ik zei, als je 'm op z'n kant legt dan is het een hele zware motor om recht te krijgen en ik rijdt veel solotrips dus dat was voor mij de belangrijkste reden om verder te kijken.
Maar waar rij je dan nu je solotrips mee?
Ik ben van 690 naar 500 overgestapt.
Maar ik vind sowiezo dat je eigen motor moet kunnen optillen of je nu wel of niet solo rijd.
Bij offroad dan bedoel ik.
 
Maar waar rij je dan nu je solotrips mee?
Ik ben van 690 naar 500 overgestapt.
Maar ik vind sowiezo dat je eigen motor moet kunnen optillen of je nu wel of niet solo rijd.
Bij offroad dan bedoel ik.

Als +200kg te zwaar is om op te tillen, dan moet je een R12XXGS kopen... die vallen niet zo diep. 🤷‍♂️
 
390 is toch 1 cilinder?
690 en 701 wegen minder als 150kg met zeker het dubbele vermogen.
Dus het kan wel.

Alles, kan, maar een tweecyl. allroad die amper 150kg weegt?

Ik geloof er niet meer in.


Gelukkig bestaan de KTM 690 en Husqvarna 701 nog.. 150kg, voldoende pk's.. .en toch zie je ze amper rijden...

Is gewicht dan toch niet alles? 🤔

Heb zelf één van beide overwogen hoor.. en toch voor de T700 gekozen.
 
Alles, kan, maar een tweecyl. allroad die amper 150kg weegt?

Ik geloof er niet meer in.


Gelukkig bestaan de KTM 690 en Husqvarna 701 nog.. 150kg, voldoende pk's.. .en toch zie je ze amper rijden...

Is gewicht dan toch niet alles? 🤔

Heb zelf één van beide overwogen hoor.. en toch voor de T700 gekozen.


wat vind je van dit dan ??
2007 Aprilia RXV 450

120 kg ! en toch een 4t en V twin ,,
 
Terug
Bovenaan Onderaan