Honda XR 250 t/m 650cc Topic Part 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
beetje proberen af te dingen!! maar opzich geen verkeerde prijs...

probeer wel het wiel ff in de lucht te houden en draaien, kan je gelijk zien of ie niet slingert of een eitje is.... dit is er allemaal uit te halen maar dan heb je weer wat om op af te dingen :Y O-)
Nouja, 650 euro zou ik nog net willen betalen voor velgen. Maar het probleem is, de velgen bevinden zich in belgie. 250 km rijden dus. Dan komt er nog 50 euro bij om er heen te rijden en dan heb ik velgen van 700 euro zodalijk. das meet dan 2/3e wat ik voor mn motor heb betaald :r
Maar jullie zeggen dus dat ze het wel waard zijn? ik heb al 550 geboden. Toen kreeg ik als antwoord dat de prijs blijft zoals hij is. Ik krijg nu foto's op gestuurd, ik denk dat als de foto's goed zijn ik 600 bied en ik het anders over laat gaan. 700 euro vind ik echt teveel van het goeie. iig bedankt voor de tips waar ik op moet letten!
 
@RoyalClub: Waarom heb je uit je advertentietekst weggelaten dat het blok tikt? Zo te horen op het filmpje doet ie dat echt!In je eerste tekst stond het wel. Wel zo netjes m.i.
 
ja, ff kijken of ik dat nog verholpen krijg door kleppenstellen :+ t schrikt af m.i...
 
@makrolon
je moet niet kijken naar wat de motor heeft gekost, je moet kijken naar hoeveel lol je er aan hebt ;)
 
Laatst bewerkt:
@makrolon
je moet niet kijken naar wat de motor heeft gekost, je moet kijken naar hoeveel lol je er aan hebt ;)
Maar het blijft een hele hoop geld, dat ben je met me eens toch?
Aan de andere kant, die velgen behouden hun waarde wel. Het enige wat me behoorlijk tegen zit is die 250 kilometer enkele reis om ze op te halen...
 
Nouja, 650 euro zou ik nog net willen betalen voor velgen. Maar het probleem is, de velgen bevinden zich in belgie. 250 km rijden dus. Dan komt er nog 50 euro bij om er heen te rijden en dan heb ik velgen van 700 euro zodalijk. das meet dan 2/3e wat ik voor mn motor heb betaald :r
Maar jullie zeggen dus dat ze het wel waard zijn? ik heb al 550 geboden. Toen kreeg ik als antwoord dat de prijs blijft zoals hij is. Ik krijg nu foto's op gestuurd, ik denk dat als de foto's goed zijn ik 600 bied en ik het anders over laat gaan. 700 euro vind ik echt teveel van het goeie. iig bedankt voor de tips waar ik op moet letten!
waar liggen ze ergens in Belgie?

ik kom voor me werk geregeld in Belgie hebben 3 klanten daar. 1 in de buurt van Antwepen, 1 in de buurt van Geel en 1 bij Genk... dan heb je bijna heel Vlaams belgie op omg Gent na... misschien kunnnen we wel wat regelen ik rij toch voor niets...
 
waar liggen ze ergens in Belgie?

ik kom voor me werk geregeld in Belgie hebben 3 klanten daar. 1 in de buurt van Antwepen, 1 in de buurt van Geel en 1 bij Genk... dan heb je bijna heel Vlaams belgie op omg Gent na... misschien kunnnen we wel wat regelen ik rij toch voor niets...
Dat zou geweldig zijn! De velgen liggen in Asse (Vlaams-Brabant). Ik hoor het wel *D
 
ja het is gerust een hoop geld, maar daar deins ik niet meer voor terug, heb nu inmiddels bijna 7000 euro in een renault 5 steken :X O-)
 
Ja, hobby's kosten altijd een hoop geld. Ik denk dat k t maar gewoon doe ook, helemaal als thug die velgen voor mij kan meebrengen naar NL. Als ik nieuwe velgen laat omspaken ben ik al met al 1000 euro kwijt. dus dan is dit nog altijd goedkoper.

Foto van de renault? *O*
 
Laatst bewerkt:
Net een origineel honda wphb bemachtigd voor 23 euro *D staat nog een oude prijs op van 199, zal wel gulden zijn maartoch. ik is blij!
 
Foto van de renault? *O*

hij is nog niet af, ff een sneak preview dan maar :+
652049878_6_4KI9.jpeg
 
heej rico waar blijven jouw crossers BTW ?

oja was ik alweer vergeten, ik was aan de whisky geloof ik toen ik dat schreef

ik heb dus 2 x honda cr 125cc, 1 zit inelkaar en 1 ligt uitelkaar
die inelkaar zit is bouwjaar 1988 en die uit elkaar ligt is 1987. (zijn 99% hetzelfde)
van de 1988 cr pakt de eerste versnelling niet, weet de reden niet want het blok zit er nog op maar ik denk kromme schakelvork ofzo.
de cilinder is nog super en de tandwielen en banden zijn ook nog redelijk.
de cr die uitelkaar ligt heb ik er 3 jaar geleden bij gekocht en mist alleen het hoofd frame want die moest ik weer inleveren voor vernietiging aan de motorzaak want die motor hadden ze opgekocht via domeinen. (ging mij toch om de onderdelen)
het 2e motor blok die van de 1988 cr af kwam doet de 3e versnelling het niet van en die was er een jaar voor nieuw ingekomen en ook hierbij denk ik schakelvork los of krom, de cilinder van het 2e blok heeft wel een hoon beurt + nieuwe zuiger nodig maar zit ook nog inelkaar, verder zijn de motoren compleet maar niet schoon gemaakt enzo
heb je vragen over de cr's dan vraag maar raak

staat ook nog een peugeot speedfight scooter (1998 aircooled) in de schuur waarmee ik vanachter ben aangereden in 2002 door de moederne.kende politie dus als iemand belang bij heeft?

heb de fotos even snel genomen net en had geen zin de motor + onderdelen naar buiten te halen want er stond een beetje veel shit voor en op dus let niet op de troep hehehe :)

SDC10183.jpg

SDC10184.jpg

SDC10185.jpg


hier nog wat oudere fotos ooit genomen met mn phone :)
cr125.jpg

cr125-1.jpg


en hier nog een update van de xr zoals die momenteel is:

nieuwe handkappen erop maar zitten nog niet vast (busjes waren ze vergeten bij de motorzaak)
SDC10186.jpg


en hier nieuw achterkantje + led + knipperlichies op gebouwd en ook spatwater dichte sigarettenaansteker ingebouwd in de koplamp kap voor aansluiten van de tomtom ofzo :)
SDC10187.jpg


SDC10182.jpg


hier de voorknipperlichies goed te zien (en de action cam _O- )
SDC10188.jpg


mag 13 augustus pas weer voor theorie examen dus zal wel 2010 worden voordat dit rode varkentje de straat op mag
dus nog mooi veel tijd voor meer dingen zoals polijsten van a-brug en sm wielen en wat al niet meer.

greets :]
 
Laatst bewerkt:
wat wil je voor alle 2 de CRen hebben... +/- dan he :+

doe een bod zou ik zeggen

aangezien de schuur toch een bende is denk ik dat ik hm morgen of zondag even uit de schuur haal en hm een beetje ga schoonspuiten, zal dan effe een duidelijke foto maken van de hele mik
 
weet iemand of het verstandig is om mijn bochten met zwarte 600 graden motip spuitverf te spuiten ivm dat het roestvrijstaal is.

ik vindt ze maar een vies kleurtje hebben en denk dat ik ze maar mooi zwart ga maken als het mooi kan tenminste
 
weet iemand of het verstandig is om mijn bochten met zwarte 600 graden motip spuitverf te spuiten ivm dat het roestvrijstaal is.

ik vindt ze maar een vies kleurtje hebben en denk dat ik ze maar mooi zwart ga maken als het mooi kan tenminste
als ze RVS zijn zou ik ze nooit spuiten eerder ligt opschuren met een staalborstel of zoiets of waterproof 1000 schuur papier...
 
doe een bod zou ik zeggen

aangezien de schuur toch een bende is denk ik dat ik hm morgen of zondag even uit de schuur haal en hm een beetje ga schoonspuiten, zal dan effe een duidelijke foto maken van de hele mik
300,- gezien de ene die loopt ook het blok uit elkaar moet.. zag al wat kapot plastic dr op zitten...
 
Asse ligt tss Brussel en Aalst.Ik woon te Aalst
misschien dat we het zo kunnen regelen dat als jij ze deze week bij de verkoper op kan halen (moet makrolon het geld digi overmaken) en dan als ze dan bij jouw liggen kan ik ze vd/A.S week bij jouw oppikken... is dat een idee?
 
weet iemand of het verstandig is om mijn bochten met zwarte 600 graden motip spuitverf te spuiten ivm dat het roestvrijstaal is.

ik vindt ze maar een vies kleurtje hebben en denk dat ik ze maar mooi zwart ga maken als het mooi kan tenminste

Je kan ze licht opschuren - probeer de OEM grondverf te behouden- en te herspuiten met Kwaliteit hittebestendige verf maar dat bruine kleurtje gaat steeds terugkomen zeker bij off-road gebruik. Iedere keer schrobben met een schuurmiddel (Cif oid) en een afwassponsje help al veel. Inox buizen hou je zo perfect schoon maar daar heb je ook altijd verkleuring van de inox zelf of ze moeten vernikkeld of verchroomd zijn
 
misschien dat we het zo kunnen regelen dat als jij ze deze week bij de verkoper op kan halen (moet makrolon het geld digi overmaken) en dan als ze dan bij jouw liggen kan ik ze vd/A.S week bij jouw oppikken... is dat een idee?

Gaat niet lukken sorry,heb het de komende weken ontzettend druk (overdag dagtaak en 's avonds sleutelen..) en daarna op verlof. :N
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan