Robertehv
FM DONATEUR
Hoi,
Ik ben al 1,5 jaar bezig om mijn xr 250 r uit 1991 netjes aan het lopen te krijgen maar nog steeds niet gelukt.
Wat heb ik gedaan inmiddels;
Kleppen diverse malen gesteld
Carburator gereinigd en nieuwe sproeiers en brandstofmengselschroef erin
Nieuw inlaatspruitstuk
Handmatige decompressietijd erop gezet
Op advies van iemand op het forum ivm leeftijd motor een iets grotere stationair sproeier erop gezet, toen startte hij tenminste.
Met rijden kwam hij bij hogere toeren lucht of brandstof tekort, begin te stotteren.
Mengschroef iets verder uutgedraaid maar nu start hij weer heel slecht en begint te spugen bij de luchtinlaat wat weer een resultaat van te arm lopen zou kunnen zijn.
Ik ben nu op het punt om het ding in het kanaal te rijden, nou ja, duwen.
Is er iemand in de buurt met kennis van de Honda eencilinders die een met me mee zou willen kijken?
Alvast bedankt.
Ik ben al 1,5 jaar bezig om mijn xr 250 r uit 1991 netjes aan het lopen te krijgen maar nog steeds niet gelukt.
Wat heb ik gedaan inmiddels;
Kleppen diverse malen gesteld
Carburator gereinigd en nieuwe sproeiers en brandstofmengselschroef erin
Nieuw inlaatspruitstuk
Handmatige decompressietijd erop gezet
Op advies van iemand op het forum ivm leeftijd motor een iets grotere stationair sproeier erop gezet, toen startte hij tenminste.
Met rijden kwam hij bij hogere toeren lucht of brandstof tekort, begin te stotteren.
Mengschroef iets verder uutgedraaid maar nu start hij weer heel slecht en begint te spugen bij de luchtinlaat wat weer een resultaat van te arm lopen zou kunnen zijn.
Ik ben nu op het punt om het ding in het kanaal te rijden, nou ja, duwen.
Is er iemand in de buurt met kennis van de Honda eencilinders die een met me mee zou willen kijken?
Alvast bedankt.