Honda XR500 1982 delen

TDJ

Rookie
4 feb 2020
7
0
Beste,

Ik ben opzoek naar wat delen voor de carburateur, de interne hevel welke de gasnaald naar naar boven trekt en het bovenste afdekkapje. Daarnaast zoek ik ook nog een membraan voor dit model. Door een terugslag is mijn gasschuif omhoog door de carburateur geschoten. Ook ben ik opzoek naar de koppelingshevel in het blok waar de koppelingsstift in valt. Ik hoor graag als je mij kunt helpen!
Badass xr.JPG
carburateur hevel (2).png
koppelingas.JPG
 
Lijkt erg op die van een XR600, die heb ik nog wel liggen. Kan eens kijken voor je
Hoi Chineesboer,

Bedankt voor je reactie, kijk maar of je m kan vinden. Ik zal de dimensies eens opnemen kunnen we ze vergelijken, alvast bedankt! Ik zie dat jij al wat langer bekend bent op dit forum. Waar zou ik deze vraag, voor de overige onderdelen, ook eens kunnen stellen, of hoe werkt dat? Ik hoor het graag.
 
Dit is toch vrij specifiek, XR-forum kun je proberen maar dat is aardig dood.
 

Bijlagen

  • 20200216_164645.jpg
    20200216_164645.jpg
    282 KB · Weergaven: 3
Lijkt er wel op, komt van een 85er xr600, kan zomaar zijn dat Keihin dezelfde onderdelen voor een andere carburateur heeft gebruikt.

Moet je even de maten opnemen op een papiertje.
 

Bijlagen

  • 20200216_164649.jpg
    20200216_164649.jpg
    288,8 KB · Weergaven: 3
Lijkt er wel op, komt van een 85er xr600, kan zomaar zijn dat Keihin dezelfde onderdelen voor een andere carburateur heeft gebruikt.

Moet je even de maten opnemen op een papiertje.

XR-forum heb ik een profiel aan proberen te maken maar ik krijg de bevestigingsmail niet binnen, over dood gesproken. De Hevel is sowieso anders maar dat kapje zou nog wel eens kunnen passen. Zal de maten binnenkort eens opnemen! Alvast bedankt!
 
Hoi Chineesboer,

Tijd geleden, geen tijd gehad voor de XR. Bijgevoegd foto's met de maten, ik hoor graag of het overeenkomt.

Groeten,
 

Bijlagen

  • Carb1.jpg
    Carb1.jpg
    50,7 KB · Weergaven: 3
  • Carb2.jpg
    Carb2.jpg
    47,2 KB · Weergaven: 4
  • Carb3.jpg
    Carb3.jpg
    39,8 KB · Weergaven: 3
  • Carb4.jpg
    Carb4.jpg
    36,5 KB · Weergaven: 6
  • Carb5.jpg
    Carb5.jpg
    42 KB · Weergaven: 4
Helaas, heb het kapje (plastic) nu gelijmd en er een stuk rubber overheen geplakt_O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan