Honda XR600R 1988 €1399,-

Status
Niet open voor verdere reacties.

Snijboon

MF veteraan
10 okt 2007
8.598
35
Veendam
Te koop

Honda XR600R 1988 voor €1400,-.

Bouwjaar: 1988
Kilometerstand: 15382

Staat in Veendam te koop.


Reden van verkoop is omdat ik het behoorlijk druk heb met mijn studie en werk en het zonde vind dat deze motor in de winter in een garage staat.
Voor de zomer rij ik toch liever op mijn Hornet omdat het voor mijn rug iets beter is.


Heb hem zelf gekocht en opgeknapt en weer zo veel mogelijk in originele staat proberen te brengen.

Hierbij heb ik nieuwe karterdeksel aan de linkerzijde gekocht omdat deze kapot was geslagen door de ketting.
Nieuwe lekt niet meer.

Heb er weer een originele koplamp kap opgezet omdat er een niet originele op zat.
De andere heb ik er voor de koper gewoon bij.

Nieuwe schakelaars aan het stuur voor de licht bediening omdat de vorige kapot is gemaakt.


Voor de rest heb ik de kleppen gesteld waarbij de kleppendeksel verwijderd is geweest om oliegangen te controleren. Daarbij een nieuwe metaal pakking gemonteerd

De beide karterdeksels zijn eraf geweest vanwege het lekken aan de linkerkant en de rechterkant om oliepomp te controleren en koppeling.

Beide zijdes zijn ook nieuwe pakkingen gekomen.

De kleine deksels om snel kleppen te stellen zijn ook voorzien van nieuwe o-ring.

Ook de olie"pijpje" die olie naar de kop voert is voorzien van nieuwe koperen afdichtings ringen.

En hij heeft een Sebring demper.

En natuurlijk de Foto's:

1149156217_6_BNBL.jpeg

1149155946_6_B9dv.jpeg

1149156576_6_UAVg.jpeg

1149156823_6_lNT9.jpeg

1149156979_6_Nr6b.jpeg

1149157171_6_oX6m.jpeg


Contact kan via:
Telefoon op: 0598 624 940
Email: hijblijfthij@hotmail.com
Privebericht mag ook
 
Laatst bewerkt:
Hey kerel, mooie machine. Dit moet je houden man. Leuk speeltje voor in de winter.


Haha thanx ;)

Niet iets voor jouw??

Nou ik heb bijna geen tijd meer om te motor rijden.
En als ik dus tijd heb dan ga ik op mijn Honda Hornet rijden ;)

Tja dan staat deze maar steeds stil.
Het was ook een hobby projectje maar doe hem toch de deur uit
 
Denk dat ik me hier wel op kan vermaken. Helaas geen budget voor een andere machine. Mocht het weer zo'n kut winter worden en ik heb weer een budget te besteden hoor je het wel van me.
 
Prachtig apparaat! Grappig ook dat ik op zoek ben naar een XR600 maar dat ik na het halen van mijn rijbewijs helemaal geen geld meer over heb voor zo'n mooie machine!

Succes met de verkoop!

Moet voor een bedrag richting jou vraagprijs eerst flink wat pannekoeken bakken bij het panenkoekenhuis waar ik werk :9 :+
 
Prachtig apparaat! Grappig ook dat ik op zoek ben naar een XR600 maar dat ik na het halen van mijn rijbewijs helemaal geen geld meer over heb voor zo'n mooie machine!

Succes met de verkoop!

Moet voor een bedrag richting jou vraagprijs eerst flink wat pannekoeken bakken bij het panenkoekenhuis waar ik werk :9 :+

Nou bak dan maar vast een hele hoop ;)

En als je nou eens wat pannenkoeken mee neemt met stroop dan gaan wij onder het genot van een pannenkoek even praten over de prijs ;)
 
Hallo,

Motor is nog maar kort in je bezit, en jou vraagprijs is aan de stevige kant.

Suc6 met de verkoop!


Motor is inderdaad kort in mijn bezit.
Dit vanwege mijn werk/studie die op eens extreem versnelt zwaarder wordt en ik daar mijn tijd aan kwijt ben.

Deze prijs staat op deze motor als vraagprijs ;)
Prijs is bespreekbaar ;)

Reden hier voor is ook dat er weer originele onderdelen op zitten zoals het koplampkapje.
 
gaat tie ook weg voor 1000,- ofzo??
beetje marktgerelateerd....


Nou marktgerelateerd is 1000 nog niet ;)

Hij is volledig na gekeken en zitten weer originele onderdelen op ;)

Prijs is wel onderhandelbaar ;)

Laat eens iets weten waar je aan dacht dan kan ik altijd nog op reageren ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan