Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hallo Oma,
Ik zit met een lekkende tank, nu heb ik een nieuwe o-ring besteld maar krijg de benzinekraan niet los. Beide bouten draaien door. Iemand die nog een tip heeft om deze los te krijgen zonder hoeven te slijpen/ boren.
Groeten,
Kees
Nog even een tip. Vergeet ook niet regelmatig het zeefje in je blok schoon te maken [afbeelding]
OMA!!! HALLO
Vraagje, ik was wat aan het zoeken om mijn xr wat op te kietelen...
Maar nu dacht ik aan een stage 1 nokkenas en een hoge-compressie zuiger.
Overal waar ik maar zoek zijn er nokkenassen vanaf 1988-2000 en geen 87? En laat ik nou net een 87'er hebben.
Ik weet dat de nokkenas ketting van de nieuwere moddelen dunner zijn. ? maar is de nokkenas daarom zo anders?
alvast bedankt
Ik kon ook geen andere nokkenstok voor mn 87er vinden.
Toen maar een moderne kop er op gezet
Ben er al mee bezig. Heb zelfs al met koppakking vernieuwen de cilinder kop aangepast ivm met ketting spanner. Maar dan met m6 inbusstelschroefje 30 mm lang.ik zou dit topic maar eens gaan lezen
veel leesplezier
Hallo XR rijders. Ben nieuw op dit forum. Ben sinds kort in bezit van n XR600R uit 86. Dubbele carburateur. Nu lekte de carburateurs en koppakking. DEen pakkingen vernieuwd maar start niet meer. Ja op Breakclean. Ik denk dat het dus met afstelling van de carburateurs te maken heeft. Maar mijn reparatie boek heeft het alleen over enkele carburateur. Heeft iemand van hier misschien afstelgegevens van dubbele XR carburateurs?