Honda

Alf

MF veteraan
17 jan 2004
1.231
0
Zag vanmorgen herhaling van blik op de weg.Vrachtwagenchauffeur raakte rijbewijs kwijt.Reed op een prachtige motor.Tweecylinder .Dacht Honda .Weet iemand welke fiets dat was?
 
Zag vanmorgen herhaling van blik op de weg.Vrachtwagenchauffeur raakte rijbewijs kwijt.Reed op een prachtige motor.Tweecylinder .Dacht Honda .Weet iemand welke fiets dat was?

Niet gezien. Als het een 2 pitter was, kan het mijn inziens geen Honda geweest zijn. Eerder een Italiaan.
 
Hmmm als hij er dan toch voorlopig niet mee mag rijden!! ik zoek een sp1 :+
Dan kan ik op de zijne wel een test rondje maaken. :P
 
K***e voor hem is echt balen. Kennis van mij ook gehad heb je heel wat paierwerk in te vullen.

Maar de motor in een woord MOOI :9
 
Hmmm als hij er dan toch voorlopig niet mee mag rijden!! ik zoek een sp1 :+
Dan kan ik op de zijne wel een test rondje maaken. :P
Ja, als je dan ook dezelfde rijstijl hebt, en blik op de weg nog actief is in die regio, kunnen jullie de komende maand veel over motoren praten onder het genot van een kop koffie :P
 
Sloeg naar mijn menig werkelijk nergens op dat ie zn rijbewijs in moest leveren, een bekeuring voor de doorgetrokken streep kan ik me heel goed voorstellen en is terecht maar die gasten zeiden zelf nog dat ie keurig reed na die inhaalactie...in een woord..gezeik!!!!!!
 
en het grappige is dat Henk Wijngaard z'n RBW terugkreeg omdattie inkomsten
zou mislopen als chauffeur
...en dan zal deze jongen ontslagen worden?
 
ntv 650 is ook een v-twin.. kan het ook zo een zijn. Heb er vandaag op een gereden met een open uitlaat :9~ en omgebouwd naar een streetfighter :9~ :9~ :9~ .
 
Zat gister een ander programma te kijken; wegmisbruikers, met die vreselijke dwerg.

Dan kan je goed zien dat de politie met twee maten rekent:
* een bestuurder van een audi TT rijdt 160 waar je 100 mag, 60 km/uur te hard. Heeft geen papieren en rjibewijs bij zich. Krijgt een boete van € 300,--

* Een bestuurder van een motor (met kind achterop) wordt met 52 km/uur te hard gepakt (ook op de snelweg). Heeft netjes alle papieren bij zich, maar kan wel mooi z'n rijbewijs inleveren.

Kortom:
60 km te hard op snelweg = € 300 boete
52 km te hard op snelweg = rijbewijs inleveren.

Kan iemand dit mij ff uitleggen :? :? :?
 
Zat gister een ander programma te kijken; wegmisbruikers, met die vreselijke dwerg.

Dan kan je goed zien dat de politie met twee maten rekent:
* een bestuurder van een audi TT rijdt 160 waar je 100 mag, 60 km/uur te hard. Heeft geen papieren en rjibewijs bij zich. Krijgt een boete van € 300,--

* Een bestuurder van een motor (met kind achterop) wordt met 52 km/uur te hard gepakt (ook op de snelweg). Heeft netjes alle papieren bij zich, maar kan wel mooi z'n rijbewijs inleveren.

Kortom:
60 km te hard op snelweg = € 300 boete
52 km te hard op snelweg = rijbewijs inleveren.

Kan iemand dit mij ff uitleggen :? :? :?

Ik denk dat de toverwoorden hier "met kind achterop" zijn...
 
Terug
Bovenaan Onderaan