Honda's Fireblade 954RR betrouwbaar?!!

het maakt niet of waar die motor vandaan komt,als de papieren maar in orde zijn.boekjes enz.
Twee jaar garantie is twee jaar garantie,van de zomer hebben wij op mn werk ook engelsen,fransen,duitser geholpen met hun problemen,als de papieren in orde waren was het gewoon garantie,maarja dat is bij vw/audi.Er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen!
 
En ja hoor...hij staat weer terug bij de dealer en ze zijn hem aan het wassen!! :}

Na bijna 4 maanden hebben ze eindelijk ontdekt dat de klep in de uitlaat niet naar behoren werkte...daar doen ze bij Honda 4 maanden over... :?

Maargoed...nu kan die jongen van het weekend eindelijk weer :] ... er is donderdag t/m zondag maar 10% kans op neerslag hier in Zeeland dus dat zit wel goed :9
 
En ja hoor...hij staat weer terug bij de dealer en ze zijn hem aan het wassen!! :}

Na bijna 4 maanden hebben ze eindelijk ontdekt dat de klep in de uitlaat niet naar behoren werkte...daar doen ze bij Honda 4 maanden over... :?

Maargoed...nu kan die jongen van het weekend eindelijk weer :] ... er is donderdag t/m zondag maar 10% kans op neerslag hier in Zeeland dus dat zit wel goed :9
volgens mij staat er in je 1e post dat de Blade pas op 13 januari naar de importeur van Honda in Ridderkerk ging :? dus verklaar je nader B| het ligt dus aan je dealer en niet aan de importeur ;)
 
toch goed dat het uiteindelijk gevonden is, dat probleem
nu zal je vriend zeker nooit geen gsx meer kopen, want ik persoonlijk denk dat hij zeer tevreden zal zijn over zijn blade!
veeeeeel :]
 
volgens mij staat er in je 1e post dat de Blade pas op 13 januari naar de importeur van Honda in Ridderkerk ging :? dus verklaar je nader B| het ligt dus aan je dealer en niet aan de importeur ;)

Ja zit misschien wel iets in, maar Honda liet die dealer wel eerst zichzelf verloren zoeken... Toen pas kwamen ze op het idee om van een andere Blade de onderdelen over te zetten. Er was sprake van dat de motor eerst naar de dealer zou komen, maar dat is later terug geroepen... Dus bij wie nu de fout ligt??? :X
 
Ja zit misschien wel iets in, maar Honda liet die dealer wel eerst zichzelf verloren zoeken... Toen pas kwamen ze op het idee om van een andere Blade de onderdelen over te zetten. Er was sprake van dat de motor eerst naar de dealer zou komen, maar dat is later terug geroepen... Dus bij wie nu de fout ligt??? :X
dan blijf ik het toch een fout van de dealer vinden,want het heeft veel te lang geduurd voor dat de Blade naar de importeur ging ,ik weet nl dat de importeur zeer snel en alles in orde maakt trust me i know :)
 
Iig is z'n fiets nu gerepareerd en weer terug!
Happy cruisin' :]

Wel een verhaal om diep triest van te worden. Zo'n dure motor en dan zo geholpen worden. Of je een aanbiedinkje bij de Aldi heb gehaald.
 
Ja , dat komt er nu van als je een motor koopt bij een van de grote fabrikanten , ze hebben je echt niet nodig , ( alhoewel ik denk dat anderen - lees italians ,nog erger zijn ) maar dat van die garantie ppffff wat een flouwekul , gewoon garantie en niet lullen , anders komen we effe een keertje langs om de zaak nog eens te " bespreken " :( :( :(
 
Melbo, ik zal je morgen een mailtje sturen over mijn Honda avonturen |( ...

Interessant...ik ben benieuwd! :o

Het probleem zat hem in de einddemper blijkt nu trouwens!! Ze hebben er een nieuwe einddemper opgezet en hij reed weer als een trein...dat je daar als dealer / importeur 4 maanden over moet doen?! :? Of is dit nou gewoon heel veel pech hebben van alle kanten?? :X
 
Melbo, ik zal je morgen een mailtje sturen over mijn Honda avonturen |( ...

Mogen wij niet mee leven? ik wil al die slechte verhalen wel horen, dan ben ik nl altijd weer extra blij dat ik nog nooit wat heb gehad.

FF on-topic.
Moest er nog wat voor de reparatie betaald worden?
 
Mogen wij niet mee leven? ik wil al die slechte verhalen wel horen, dan ben ik nl altijd weer extra blij dat ik nog nooit wat heb gehad.
FF on-topic. Moest er nog wat voor de reparatie betaald worden?

Honda NL moet nog een paar Blade's kunnen verkopen, mail je wel en zal anderen op het MF niet vermoeien met de hen bekende verhalen...
Melbo, je vriends probleempjes waren minimaal, ik bedoel niet de wachttijd maar de spullen die nodig waren de motor weer 'goed' te krijgen!
Tipje voor Cobain, blok moest er twee keer uit in 20.000km, 1e keer net buiten garantie nóóit meer een Honda
superkots.gif
superkots.gif
superkots.gif
superkots.gif
superkots.gif
superkots.gif
superkots.gif
!!!

Overigens, heeft hij geen rechtsbijstandverzekering? Ik had sowieso vervangend vervoer gevraagd, beter is teruggave van de aankoopprijs maar dat kan alleen als je 1e eigenaar bent en dat was hij dus niet.
 
Mogen wij niet mee leven? ik wil al die slechte verhalen wel horen, dan ben ik nl altijd weer extra blij dat ik nog nooit wat heb gehad.

FF on-topic.
Moest er nog wat voor de reparatie betaald worden?

Tot nu toe niet...ik hoop voor Honda dat ze zo slim zijn om voor zo'n simpel iets geen dikke rekening te sturen! :(

En hij kon wel vervangend vervoer krijgen maar dan moest hij gaan rijden op een CB500 ofzoiets...dan maar met de auto hè...een blade en een CB500 is hetzelfde als een Ferarri en een Lada bijvoorbeeld (sorry CB500 rijders)! B|

Ze gaan nu kijken of die 3 maanden verzekering à €119,- per maand nog iets van terug te vorderen is... })

Het leuke is dat hij nu een andere einddemper heeft gekregen terwijl hij al 2 maanden een Leovinci thuis klaar had liggen om hem lekker te laten brullen! :]
 
Mn fireblade loopt weer goed,heb hem nu al weer 3 weken weet nog steeds niet wat het probleem is geweest,ze hebben een nieuwe einddemper gemonteerd,de dealer heeft daar begin november gelijk naar gekeken en het was goed volgens hun want hij had er een van een andere fireblade geprobeerd.4 maanden later komen ze toch met een andere uitlaat die je in 2 min monteert.
Bij de importeur zijn ze aan het onderzoeken of de uitlaat door de omvalschade kapot is gegaan,alleen jammer dat ie de andere kant is gevallen.
Zal weer een paar maanden duren zeker,maar ik kan gelukkig rijden.
 
En nog ff over die importeur,die heeft mij als een hoop stront geholpen.

Als ik zoiets nogeens meemaak ga ik de gesprekken maar eens opnemen,want dit kan echt niet.

Verder bevalt mn motor weer uitstekend dus voorlopig geen Suzuki.
 
En nog ff over die importeur,die heeft mij als een hoop stront geholpen.

Als ik zoiets nogeens meemaak ga ik de gesprekken maar eens opnemen,want dit kan echt niet.

Verder bevalt mn motor weer uitstekend dus voorlopig geen Suzuki.

Importeurs zijn volgens mij niet echt klant gericht, Aprilia NL is ook niet echt goed bezig geweest toen ik serieuze problemen had :r
 
Terug
Bovenaan Onderaan