Honden rugzak voor op de scooter/motor

Mijn reactie was zo, omdat het maar AL TE VAAK gebeurt dat een nieuwe MF-er iets deponeert en dat er daarna nooit meer weder-reactie is.

Sommigen denken er mss anders over, maar ik kan me goed voorstellen dat het leuk is, om je hondje mee te nemen.
Met mijn kat wil dat niet want anders deed ik dat ook. Die gilt alles al bij elkaar als we naar dierenarts moeten! (met de auto)
Nee, natuurlijk neem je het hondje op deze manier niet de Alpen over, maar kortere ritten zou toch moeten kunnen.
Ik hoop dat je toch een goede oplossing hebt gevonden tussen de voorstellen?
 
Ikn
Mijn reactie was zo, omdat het maar AL TE VAAK gebeurt dat een nieuwe MF-er iets deponeert en dat er daarna nooit meer weder-reactie is.

Sommigen denken er mss anders over, maar ik kan me goed voorstellen dat het leuk is, om je hondje mee te nemen.
Met mijn kat wil dat niet want anders deed ik dat ook. Die gilt alles al bij elkaar als we naar dierenarts moeten! (met de auto)
Nee, natuurlijk neem je het hondje op deze manier niet de Alpen over, maar kortere ritten zou toch moeten kunnen.
Ik hoop dat je toch een goede oplossing hebt gevonden tussen de voorstellen?
Ik heb me totaal niet gestoord aan je reactie en snap deze volkomen. Jouw reacties waren constructief en voor vele een voorbeeld. Uiteraard mag men kritisch zijn maar onderbouw het zoiets als ik raad je hond meenemen op de motor af voor lange ritten of in zijn geheel omdat...... b..v. Dat het voor het beestje te belastend is of in comfortabel is. Nogmaals bedankt En fijn dat je nog een reactie geeft
 
Terug
Bovenaan Onderaan