Honderden bekeuringen tijdens motortocht!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vampiremax

Plasticnotfantastic
24 mrt 2007
3.362
1.117
:( :( :(
Tsja, wat moet ik ervan zeggen....


LEEUWARDEN - Honderden motorrijders hebben maandag in Friesland tijdens de Elfstedentocht voor motorrijders bekeuringen gekregen. Dat maakte de politie dinsdag bekend.
Meer dan 350 motorrijders kregen een bekeuring, omdat ze te hard reden. Ze overschreden de maximumsnelheid van 80 kilometer per uur.

De hoogste snelheid was van een 32-jarige man uit Oldeberkoop. Hij reed 171 kilometer per uur. In totaal nam de politie drie rijbewijzen in, waaronder het rijbewijs van de man met de topsnelheid.

Honderden bekeuringen tijdens motortocht | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl

Bron: NU .nl
 
Laatst bewerkt:
Moet meteen denken aan saving private Ryan.
Bij het bestormen van het strand mogen de soldaten niet samenhangen: "One man's a waste of ammo, five men is an opportunity".
 
:( :( :(
Tsja, wat moet ik ervan zeggen....


LEEUWARDEN - Honderden motorrijders hebben maandag in Friesland tijdens de Elfstedentocht voor motorrijders bekeuringen gekregen. Dat maakte de politie dinsdag bekend.
Meer dan 350 motorrijders kregen een bekeuring, omdat ze te hard reden. Ze overschreden de maximumsnelheid van 80 kilometer per uur.

De hoogste snelheid was van een 32-jarige man uit Oldeberkoop. Hij reed 171 kilometer per uur. In totaal nam de politie drie rijbewijzen in, waaronder het rijbewijs van de man met de topsnelheid.

Bron: NU .nl

Maar wat is nu precies je punt :?
 
Weer zo een zeur-topic....

Altijd weer leuk als mensen beginnen te zeuren dat de politie op snelheid controleerd en dan nog eens een behoorlijk aantal op de bon slingerd *O*

Als je niet harder rijdt dan toegestaan, hoor je niet tot de meer dan 350 die een bekeuring thuis krijgen :+

Als je hard wilt rijden, zorg er dan gewoon voor dat je niet gepakt wordt....of loop niet te miepen en gewoon aftikken die eurotjes.... :)
 
:( :( :(
Tsja, wat moet ik ervan zeggen....


LEEUWARDEN - Honderden motorrijders hebben maandag in Friesland tijdens de Elfstedentocht voor motorrijders bekeuringen gekregen. Dat maakte de politie dinsdag bekend.
Meer dan 350 motorrijders kregen een bekeuring, omdat ze te hard reden. Ze overschreden de maximumsnelheid van 80 kilometer per uur.

De hoogste snelheid was van een 32-jarige man uit Oldeberkoop. Hij reed 171 kilometer per uur. In totaal nam de politie drie rijbewijzen in, waaronder het rijbewijs van de man met de topsnelheid.



Bron: NU .nl

Heb je een link naar het artikel?
 
Ik ben ook geen lieverdtje, maar om nu op B weggetjes waar 3000 man met een toertocht bezig is 171 te gaan rijden :?

Tja dat krijg je he, als je achteraan rijd en de groep bij wilt houden. :P
Als dit een auto-toertocht was, had je ook net zoveel bekeuringen gehad. Tenzij het een toertocht van de bejaardensoos zou zijn, die rijden overal te traag.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan