Honfa VFR 750 RC36 II 1994

Majasty

MF'er
18 jun 2007
228
0
Honda VFR 750F

- Kleur Zilver
- Bouwjaar 1993 (eerste toelating dec '94)
- 29.000 kilometers
- Buddy seat covers
- Nette motor op wat gebruikers krasjes na
- Ketting/tandwielen in goede staat
- Banden kunnen ook nog wel wat kilometers mee
- Remblokjes beginnen aan vervanging toe te raken

Fijne sport-tour fiets. gaat weg ivm aanschaf woning.. Helaas weinig onderhoudshistorie bekend. Door mij gekocht bij particulier, bon van aankoop vorige eigenaar aanwezig.

Vraagprijs € 3.300,-
Te bewonderen in Noord Holland.


Inruil leuke vrijstaande woning met uitzicht op zee en/of bergen bespreekbaar :+
 
Laatst bewerkt:
Piccie! (nb nog niet van de mijne, het regent nogal hier!)
full
 
Inruil leuke vrijstaande woning met uitzicht op zee en/of bergen bespreekbaar :+

uitzicht op zee, bergen, meertje, beekje of bos... dat mag je zelf beslissen :Y

wanneer kan ik 'm komen ruilen, staat 'n beetje in de weg hierzo in de achtertuin :+



full
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat die blokken er nog wel 2á3 ton bij kunnen rijden (als het niet meer is)!

Succes met de verkoop
 
uitzicht op zee, bergen, meertje, beekje of bos... dat mag je zelf beslissen :Y

wanneer kan ik 'm komen ruilen, staat 'n beetje in de weg hierzo in de achtertuin :+



[afbeelding]

Euhm.. ik heb het eens aan moeders de vrouw voorgelegd, ze gaat.... niet akkoord helaas! Snap je dat nou? :+
 
Ik denk dat je niet de goedkoopste bent, maar goed de staat en km stand kunnen veel doen, het lijkt me wel een nette motor vanaf de foto.

Er staan ondertussen veel slechte vfr-etjes te koop (qua kuipwerk etc bedoel ik dan), wie er een wil moet goed zoeken. Er rijden helaas veel mensen met linkerhanden op die er net zoveel aandacht aan geven als aan een tuinset.

Wat wel even slim is, is om de topic titel te laten wijzigen.

Deze zal wel van eind '93 zijn, maar is natuurlijk model '94.

Wie zoekt naar een rc36II zal je advertentie zoals het nu is niet snel aanklikken.
 
Ik denk dat je niet de goedkoopste bent, maar goed de staat en km stand kunnen veel doen, het lijkt me wel een nette motor vanaf de foto.

Er staan ondertussen veel slechte vfr-etjes te koop (qua kuipwerk etc bedoel ik dan), wie er een wil moet goed zoeken. Er rijden helaas veel mensen met linkerhanden op die er net zoveel aandacht aan geven als aan een tuinset.

Dat klopt! Bij mijn zoektocht naar een VFR ben ik ook veel oude meuk tegen gekomen! Deze ziet er erg mooi uit en is bij mijn weten verwend door de vorige eigenaar..

Bij deze het verzoek de topic titel te wijzigen. Het is inderdaad het model uit 94 (rc36II)!

Hij is echter al in 1993 op de weg gekomen, leek me wel zo volledig om te vermelden!

Thanks Mr Z :W
 
Dat klopt! Bij mijn zoektocht naar een VFR ben ik ook veel oude meuk tegen gekomen! Deze ziet er erg mooi uit en is bij mijn weten verwend door de vorige eigenaar..

Bij deze het verzoek de topic titel te wijzigen. Het is inderdaad het model uit 94 (rc36II)!

Hij is echter al in 1993 op de weg gekomen, leek me wel zo volledig om te vermelden!

Thanks Mr Z :W

Je moet voor die titel even rechtsbovenaan op de gele driehoek klikken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan