Hoodie of doorwaai jas?

Ik heb beide, en heb de 'hood' van de hoodie af laten halen... echt het domste wat ze kunnen verzinnen op een motorjas. Ding vangt wind en trekt de jas tegen je keel aan. Lekker man! :t
Verder een fijne jas, maar met temperaturen boven de 25 graden gaat de doorwaaijas aan.
Dan heb je dus een ie..... is idd niet prettig als het te warm is.....
 
Ligt dus wel aan de motor waar je op rijdt.
Ik op mijn K100RT heb daar totaal geen last van. Ook niet met 160+km/u.
Blijft gewoon braaf op mijn rug liggen.
OK, op een allroad met std. scherm of een naked, beter van niet. :P
Ervaringen op een V-Strom, Versys-X en een ZRX (en inderdaad, ik geloof dat ik er niet zoveel last van had toen de kuip nog op de ZRX zat...)
 
een hoodie is gewoon een dikke trui met bescherming ..................dat wil je nu echt niet aan hoor.
 
Gisteren bij een toertochtje in het Groene hart voor het eerst mijn volledige motorcross uitrusting gedragen (i.v.m. afgezegde buitenlandse off road reizen, het afsluiten van de zandbak bij IJmuiden en het tot dusverre koele weer). Het was precies goed qua temperatuur, ondanks kniebeschermers, crosslaarzen en protectorenvest!

Schaamde me wel een beetje voor de poseerfactor en het feit dat ik geen goeie wheelies kan maken en het dus ook niet probeer, ondanks de vele verzoeken.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb beide, en heb de 'hood' van de hoodie af laten halen... echt het domste wat ze kunnen verzinnen op een motorjas. Ding vangt wind en trekt de jas tegen je keel aan. Lekker man! :t
Verder een fijne jas, maar met temperaturen boven de 25 graden gaat de doorwaaijas aan.

Ik zit hier ook over te twijfelen. Heb je het bij een gewone kleermaker laten doen en hoeveel kostte het als ik vragen mag?
 
Terug
Bovenaan Onderaan