hoofdpijn!

POCA

Die hard MF'er
11 feb 2002
784
0
Tilburg
Nou, gaan we gisteren mijn nieuwe Aprilia rs250 :9 ophalen, gebeurd er het volgende:

We hadden vóór 18.00 (ivm overschrijven kenteken) in Ravenstein afgesproken. Wij vanuit Tilburg op tijd weggereden, omdat we natuurlijk rekening hielden met evt. files. Ja hoor wij stonden na een tijdje al redelijk stil :r Dat gingen we niet meer op tijd redden dus. Om 18.15u zijn we uiteindelijk gearriveerd, belden aan...niemand thuis. Stond hij ook vast in de file vanwege een ongeluk. Hoopte om 19.00 thuis te zijn. K*t! Nou ja, even in een cafeetje wat gedronken en daar kwam hij aanrijden. Nou heel de meut in de auto gegooid, poen afgegeven ;( en terug naar huis. Papieren meegenomen en morgen maar overschrijven. Ik op mijn nieuwe motor aangereden, zelfde weg terug en even langs de weg gewacht op Rico. Motor sloeg af! Jakkes :j Nou ik de grootste ruzie met dat kickstartding en eindelijk kreeg ik hem weer aan de praat. Rico was nog steeds niet in zicht, tot ik erachter kwam dat ik richting Nijmegen aan het rijden was... |( Niet goed. Terug dus :( Opeens zag ik het bord 's-Hertogenbosch, gelukkig! Volgende stoplicht (stond natuurlijk als eerste), je raad het al, sloeg ie weer af. Motor langs de kant en na een tijde kloten weer aan de praat.

Toen een half uur lekker gereden, maaaaar bij het volgende stoplicht................toen kreeg ik hem met geen mogelijkheid meer gestart. Gekeken of er nog benzine in zat, dacht nog wat vloeistof te zien :z Geen mobiele, geen portemonne |( en geen huis waar ik aan kon bellen. 2e busje met Turken leende mij zijn mobiele. Rico was al thuis, honden al uitgelaten was blij dat er "nix" gebeurd was. Kwam er snel aan op de Duc en was toch de benzine op :j Ff kraantje omgedraaid en rijden maar. Ik op de duc, had het goed gehad met dat pokke ding!

Nog niet alles: vandaag naar het postkantoor om de motor over te schrijven was er iets mis met het kenteken. "Niet recent" of zoiets :? Dus dit moet ook weer via de RDW. Ik hoop echt dat het snel afgewerkt is en er niet echt iets mis is...

Ik heb er ondertussen echt koppijn van, maar heb er wel weer eea van geleerd!
 
Laatst bewerkt:
begint lekker als je dat pokkding nu al zat bent.

Als je 'm ergens in een sloot wil dumpen; mail me dan even ;) (kom ik 'm er weer uitvissen)

Ik hoop dat je er nog wel heeeel erg veel plezier van gaat krijgen!
 
Al het begin is moeilijk, maar ja zeg nou zeld het is het werl waard. Kom goed allemaal !!!
 
Voor het geval je nog met deze motor 2 weken op vakantie wil gaan. Zou je dan zo vriendelijk willen zijn om nog ff 50 pleuro te doneren voor extra schijfruimte op de server, want dat zal me een mooi verhaal worden zeg :9
 
Voor het geval je nog met deze motor 2 weken op vakantie wil gaan. Zou je dan zo vriendelijk willen zijn om nog ff 50 pleuro te doneren voor extra schijfruimte op de server, want dat zal me een mooi verhaal worden zeg :9

:? Wilde gewoon mijn verhaal ff kwijt...
 
Voor het geval je nog met deze motor 2 weken op vakantie wil gaan. Zou je dan zo vriendelijk willen zijn om nog ff 50 pleuro te doneren voor extra schijfruimte op de server, want dat zal me een mooi verhaal worden zeg :9

L :+ L



Op vrijdag 22 maart 2002 21:39 schreef - Pocahontas - het volgende::? Wilde gewoon mijn verhaal ff kwijt...

Sorry Poca, was eigenlijk niet om mee te lachen... ;)
 
[smartassmodus]
maar om ff niet af te dwalen, deze topic ging toch over hoofdpijn? is dat wat je dus nadat je thuis teveel whiskey gedronken had om je zorgen over je nieuwe crosser te vergeten 's ochtends weer opstond en terug dacht aan het memorabele moment?
[/smartassmodus]
 
schiet wel lekker op met je nieuwe aanwinst
dat het tegen zit ok, maar dit slaat weer alles

( BTW, Nijmegen, dan had je op de koffie gekund )
 
Vlgnd: Zl ht krt hdn })

Rc rd nt nr zn wrk n d mtr lpt vst!!!! :(

Gvlg: vnmddg mt d bs nr d dlr, grt brt gvn, nw zgr n clndr, wk nt rdn n n hp pn kwt!
 
Vlgnd: Zl ht krt hdn })

Rc rd nt nr zn wrk n d mtr lpt vst!!!! :(

Gvlg: vnmddg mt d bs nr d dlr, grt brt gvn, nw zgr n clndr, wk nt rdn n n hp pn kwt!
Poging:
Rico reed net naar zijn werk en de motor loopt vast!!!! :(

Gevolg: Vanmiddag met de ... naar de dealer, grote beurt geven, nieuwe zuiger en cilinder, week niet rijden en hoop poen kwijt!

Klote zeg :(
Zit de laatste dagen ook niet mee... :(
 
Poging:
Rico reed net naar zijn werk en de motor loopt vast!!!! :(

Gevolg: Vanmiddag met de ... naar de dealer, grote beurt geven, nieuwe zuiger en cilinder, week niet rijden en hoop poen kwijt!

met de bus naar de dealer. Verder klopt het helemaal ;(

Klote zeg :(
Zit de laatste dagen ook niet mee... :(
 
Zag het net ook al in de andere topic, maar ik kan misschien beter geen 2e hands/particuliere spullen meer kopen, maar gewoon nieuwe dure... ;( Eigenlijk nog nooit iets particulier gekocht en nu dit :j Ben er een beetje bang voor...

Zal het zometeen eens aan Rico vragen, misschien vindt hij het een goed idee.

Iig BEDANKT voor de tip! :)
 
RS250 met een kickstarter :? :? :? Ik wist niet dat een RS een kickstarter had. Dacht dat ie alleen electrisch had...

Ennuh vaag van een niet recent kenteken. Is die RS niet van de vrachtwagen gevallen ?! :)

Van de auto's en motoren die ik op mijn naam heb gezet nooit gezeik gehad met 'niet recente' kentekens. raar. :)

Maarja, veel plezier met je RS250je, en het zijn zuipdingen dus houd je benzinepeil in de gaten!
 
En houd er rekening mee dat er 2-takt olie in moet! Dat opraakt.

Ik denk; laat ik het maar even zeggen vvoor het geval dat....

Heheh ja niet de verkeerde olie erin gooien, en geen mineralen en synthetische mixen met elkaar :+

Ik moet trouwens nog ff olie voor m'n auto kopen zo... en volgens mij de kleppen stellen. Hoor ze zachtjes tikken. Hmm ik heb nog garantie :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan