hoofdpijn!

Op zaterdag 23 maart 2002 15:42 schreef JK het volgende:Heheh ja niet de verkeerde olie erin gooien, en geen mineralen en synthetische mixen met elkaar :+

Ik moet trouwens nog ff olie voor m'n auto kopen zo... en volgens mij de kleppen stellen. Hoor ze zachtjes tikken. Hmm ik heb nog garantie :)

Niet de verkeerde olie kopen en erin gooien he :)
 
Rico reed net naar zijn werk en de motor loopt vast!!!! :(

Gevolg: Vanmiddag met de ... naar de dealer, grote beurt geven, nieuwe zuiger en cilinder, week niet rijden en hoop poen kwijt!

Klote zeg :(
Zit de laatste dagen ook niet mee... :(
;( ;( ;( ;( ;( ;( ;(
 
Gisteren naar Fabian geweest en vrijwel zijn gehele rs250 "gekregen". Thuis afgezet en wel! *D Als we dit bij de dealer hadden moeten regelen, dan waren we minimaal 4x zo veel kwijt geweest. De vele extra onderdelen nog buiten beschouwing gelaten. Hoop dat het vandeweek allemaal afgewerkt kan worden. En dat ik snel weer kan gaan :] (Fabian, ritje op mijn 250 is beloofd!)

FABIAN BEDANKT!!!!!!!! :} :} :} :} :} :} :} :}


(Ai, weer onder Rico ingelogd!)
 
Laatst bewerkt:
Ik hoorde het gister van Fabian.
Erg klote dat ie nu al vast loopt :(
En zo te zien heeft Fabian zijn hart op de juiste plaats zitten :)
Erg aardig van je Fabian :}
 
Gisteren naar Fabian geweest en vrijwel zijn gehele rs250 "gekregen". Thuis afgezet en wel! *D Als we dit bij de dealer hadden moeten regelen, dan waren we minimaal 4x zo veel kwijt geweest. De vele extra onderdelen nog buiten beschouwing gelaten. Hoop dat het vandeweek allemaal afgewerkt kan worden. En dat ik snel weer kan gaan :] (Fabian, ritje op mijn 250 is beloofd!)

FABIAN BEDANKT!!!!!!!! :} :} :} :} :} :} :} :}


(Ai, weer onder Rico ingelogd!)

You are very welcome..,...begin bijna te blozen :+

En dat :] daar kom je inderdaad echt niet onderuit :P

Blij dat ik je kon helpen :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan