Hoofdredacteur Motoplus heeft boter op zijn hoofd

Status
Niet open voor verdere reacties.

honda rc36

MF veteraan
8 jun 2003
1.616
2.683
Met verbazing las ik de nieuwe motoplus nr 18 van 2020 .

In het voorwoord is hoofdredacteur Eric Bulsink heerlijk aan het schrijven over motoren.
Totdat hij van zijn padje gaat.
Hij heeft in zwitserland gereden en wil dat ook de Nederlandse overheid de strenge zwitserse wetten inzake aanpakken hard rijden nog hogere boetes hiervoor en herrie uitlaten ( zucht gaan we weer ) hard aanpakken.
En het hier in Nederland ook op de zwitserse manier gaan doen.
Maar kletst fijn heen over unamniem luidruchtige harley,s dat mag dan weer wel.
Die mogen wel herrie maken .
Ik irrititeer me laatste tijd onwijs aan die kerel en neig mijn moto plus abo op te zeggen.
Ten tijde hij werkte bij moto 73 heb ze nog allemaal bewaard scheurde hij overal door Nederland al wheely trekkend en vonken regens van zijn kniepad veroorzakend want dat was stoer.
Getuige zijn actie foto,s in moto 73 op zxr 750, gsxr,s fzr,s en weet ik veel wat voor rabcebikes allemaal .
Soms ook nog in spijkerbroekje ook nog .
Ook met herrie pijpen .
Ik ben ze geregeld tegen gekomen op weg naar me werk.
De mannen van moto 73 strak in Het leren pak met moto73 opdruk erop.
Als ik 130 reed scheurde zei met gillende racemonster voorbij dik 190 of harder.
En bij volgende benzine pomp als ik ze tegen kwam deden ze afkeurend over mij toender tijd standaard motor zonder herrie pijp.
Ik irriteer me nu aan het feit hij denkt omdat hij motor redacteur van motoplus is opeens met de popie jopie dingen mee te gaan en motorrijders in zijn column keer op keer aan te vallen vallen .
Dat gezeik over herrie uitlaten weten we nu allemaal wel
En hard rijden ook .
De boetes zijn ook niet misselijk in Nederland maar als Eric Bulsink voor nog hogere boetes wilt gaan en dit schrijft in De motoplus ben ik wel klaar met dat motoplus.
En nog meer controles wil , overal staan al flitspalen en zijn er verkeers drempels
Eric bulsink je valt me tegen met je continu aanvallen op motorrijdend Nederland.
Maar dat is de nieuwe trent motorrijders aanvallen .
Ik ben wel klaar met al die zeikerds die ons motor rijden vergallen en er nu commentaar op hebben nu ze hoofdredacteur zijn..
 

Bijlagen

  • IMG_7135.JPG
    IMG_7135.JPG
    275,8 KB · Weergaven: 16
  • IMG_7136.JPG
    IMG_7136.JPG
    250 KB · Weergaven: 12
Laatst bewerkt:
Man man man, wat maak jij je druk. In die tijd, zal wel lang geleden zijn, was dat redelijk normaal en klaagden de mensen ook niet zoveel omdat er geen podia waren om op te klagen. Immers Facebook, twitter en al die andere onzin was toen niet aan de orde. Ook was het in die tijd lang niet zo druk met ander verkeer. Tuurlijk heb je wel een puntje maar om nu zo tekeer te gaan tegen deze man. Verstand komt met de jaren zeg maar.
 
Noem je dit verstand nu je een groot publiek bereik je dan te keren tegen motorrijders door te schrijven dat er hogere boetes moeten komen.
En dat gezeur weer over herrie uitlaten. .
Waarom de boetes verhogen ,die zijn al niet misselijk in Nederland maar hij wil dat wij nog meer betalen als je een keer even te hard gereden hebt.
Weet je hij vergeet zijn eigen tijd,
En nu nog zie ik in motoplus actie fotos van die motoplus medewerkers maar dat mogen zei wel .
Maar afijn nu mag het dus wel als ik jouw rectie zo lees dit alles dat zeuren en schrijven erover omdat er nu facebook is en twitter, .
En hierin ontziet hij harleys want die maken unaniem herrie en daar schrijft hij niks over.
Dan meet je met twee maten en vind je het best harleys maken herrie.
Maar iemand op een dikke sportieve v twin een aprilia bijvoorbeeld die dreunt dat mag niet of een gillende honda fireblade die mag geen herrie maken tja .
Zal wel allemaal.
 
‘Harleys mogen het wel’ , die krijgen hem toch gewoon bij een db controle?

beetje Calimero zo.
 
  • Leuk
Waarderingen: Manz
De grijze koppen van nu keuren het jong zijn van anderen af, hangen nu het heilige boontje uit en gaan met het vingertje wijzen. Tijden veranderen natuurlijk maar ook wel een beetje hypocriet in mijn ogen.
Ouwe zeikers :r
 
Ik ken hem niet van vroeger, maar vind het juist wel goed dat iemand in zijn functie een positie inneemt hierin. Hij bereikt een boel mensen via deze weg en wellicht brengt het wat.

Als hij vroeger zelf geen haar beter was, zou het netjes zijn als hij daar zelf al wat over zegt. Maakt het alleen maar sterker.
 
Laatst bewerkt:
Toevallig gisteren na het golfen ff op het het terras in het dorp gelunched.....en idd naast ons twee oude zeikers, Statler/Waldorf types die mopperden over de herrie van een brommer die langs scheurde.... _O-

Een ding: vergeet niet dat een koe vroeger ook kalf is geweest.

Dan komt bij mij direct de vraag op, heeft jouw golfkar een open pijp?
 
Niks zo lekker als gas los met een brulpijp onder die 600... Oud, grijs 61 jaar en nog steeds mensen die naar hun voorhooft wijzen als ik voorbij kom...

Enige wat ik denk is: "inderdaad, daar moet-ie"

Helemaal mee eensch.

Stond een paar weken terug even te tanken en peukie te doen in de Ardennen, naast me stond een oudere baas op een Harley, die hij al tig jaar had, op weg naar de Vogezen.

Hij zei de wijze woorden, het oog wil wat, maar het oor ook 😄.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan