Hoofdredacteur Motoplus heeft boter op zijn hoofd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ken hem niet van vroeger, maar vind het juist wel goed dat iemand in zijn functie een positie inneemt hierin. Hij bereikt een boel mensen via deze weg en wellicht brengt het wat.

Als hij vroeger zelf geen haar beter was, zou het netjes zijn als hij daar zelf al wat over zecht. Maakt het alleen maar sterker.
Hij zal vast met die optocht mee rijden tegen afsluitingen e.d ,ook zo n lekker ritje met al die lawaai papagaaien van vroeger en nu de braafste jongetjes van de klas 😂
 
Helemaal mee eensch.

Stond een paar weken terug even te tanken en peukie te doen in de Ardennen, naast me stond een oudere baas op een Harley, die hij al tig jaar had, op weg naar de Vogezen.

Hij zei de wijze woorden, het oog wil wat, maar het oor ook 😄.
Als ze even niet kijken stop ik dan een strak passende aardappel in de uitlaat. O-)
 
Als ze even niet kijken stop ik dan een strak passende aardappel in de uitlaat. O-)
Zo,n geintje ooit gedaan bij een maat van me,we waren met z,n drieën bij hem thuis,want hij moest naar de wc,dus die andere maat zegt
ff een geintje uithalen,dus hij duikt de keuken in en komt terug met 2 bevroren frikadellen en ramt die vervolgens in de 2 uitlaten van de RD250,
dus eenmaal klaar van het wc bezoek zouden we weer verder gaan rijden,nou dat starten van de RD werd hem niet,})dus balen en zoeken naar
een mogelijke oorzaak,ik zei wat hangt er hier een lekkere gefrituurde frikadellen lucht die lijkt wel van je motor uitlaten af te komenO-),
dus hij ziet die 2 frikandellen nog een stuk uitsteken ,gelukkig kon hij er zelf ook om lachen, koste overigens nog wat moeite ze er weer uit te krijgen.
We hebben wel beloofd 2 frikadellen speciaal voor hem te kopen in de lokale friettent.:9~
 
Na het lezen van dit topic begrijp ik dat de bewuste meneer een boomer is die niet van herrie pijpen houdt. Hoe dat precies werkt weet ik niet, maar het is toch fijn om te weten.

Nou ga ik weer motorrijden. Wees gerust, mijn motor heeft een stock uitlaat die klinkt als een grasmaaier.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Na het lezen van dit topic begrijp ik dat de bewuste meneer een boomer is die niet van herrie pijpen houdt. Hoe dat precies werkt weet ik niet, maar het is toch fijn om te weten.

Nou ga ik weer motorrijden. Wees gerust, mijn motor heeft een stock uitlaat die klinkt als een grasmaaier.
Ik ga zometeen met mijn stille rijden, net een stofzuiger...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  • Leuk
Waarderingen: HCx
Na het lezen van dit topic begrijp ik dat de bewuste meneer een ****-boomer is die niet van herrie pijpen houdt. Hoe dat precies werkt weet ik niet, maar het is toch fijn om te weten.

Nou ga ik weer motorrijden. Wees gerust, mijn motor heeft een stock uitlaat die klinkt als een grasmaaier.

U is ook ****-boomer? :+
 
Laatst bewerkt:
Die Bulsink kan zo de politiek in. Binnenkort komt er wellicht een ministerpost vrij, dan kan hij zijn ´onhandige´ uitspraken doen voor een nog groter publiek.
 
Met verbazing las ik de topictitel en openingsposting.
Als amateur "Taal-Nazi" werd ik natuurlijk wel bijna gedwongen het topic te lezen omdat de titel mijn Duitse voorouders wakker maakte.
De rest van de reactie was al niet veel beter.
Ik ben wel klaar met al die zeikerds die ons forum vergallen en er nu commentaar op hebben op anderen.......


En nee, dit is geen (geheel) serieuze reactie...... :+
 
Het wordt er niet beter op dit forum. Iemand in zijn waarde laten bestaat niet meer. Accepteren van andermans mening is al helemaal uit den boze. Je hoeft het niet eens te zijn met een ander, echter schelden en zo, dat slaat nergens op.
Ik heb vroegere ook dingen gedaan, waarvan ik nu denk: dat was niet verstandig.( misschien stiekem wel leuk) Let wel met de kennis van nu. De wereld verandert ook en niet alles is meer hetzelfde als toen. Soms nu zelfs beter. Soms vroeger beter.
En nu ga ik weer energie verspillen met mijn motor. Zo maar een rondje doen 😎
 
Het wordt er niet beter op dit forum. Iemand in zijn waarde laten bestaat niet meer. Accepteren van andermans mening is al helemaal uit den boze. Je hoeft het niet eens te zijn met een ander, echter schelden en zo, dat slaat nergens op.
Ik heb vroegere ook dingen gedaan, waarvan ik nu denk: dat was niet verstandig.( misschien stiekem wel leuk) Let wel met de kennis van nu. De wereld verandert ook en niet alles is meer hetzelfde als toen. Soms nu zelfs beter. Soms vroeger beter.
En nu ga ik weer energie verspillen met mijn motor. Zo maar een rondje doen 😎

Als de ervaring van TS ook maar enigszins authentiek is, vind ik zijn reactie helemaal terecht. Zelfs als het een beetje aangedikt is.

Aan de andere kant is Motoplus, als Nederlandse versie van Motorrad, alleen al daardoor een goed blad. Ondanks dat ik ooit een 10 voor Duits op mijn rapport had blijft het (i.i.g. voor mij) best lastig om sommige teksten vlot te lezen (veel idioom en insider grapjes).
 
Niks zo lekker als gas los met een brulpijp onder die 600... Oud, grijs 61 jaar en nog steeds mensen die naar hun voorhooft wijzen als ik voorbij kom...

Enige wat ik denk is: "inderdaad, daar moet-ie"
Ik geniet nog elke keer van een rit op de GT750 met 3in1 jankpijp en dat al 33 jaar lang!
 
Al sinds MotoPlus in Nederland verschijnt staat de heer Bulsink bekend om
zijn provocerend, analytisch bedoelde columns. Kennelijk is dat de manier om de besproken
onderwerpen op 'n breder en groter platvorm te krijgen. Hoe goed je je best ook doet, zijn standpunten zijn
in de meeste gevallen niet serieus te nemen. Om nog maar te zwijgen over de manier van testen van producten in dat blad.😳
 
De grijze koppen van nu keuren het jong zijn van anderen af, hangen nu het heilige boontje uit en gaan met het vingertje wijzen. Tijden veranderen natuurlijk maar ook wel een beetje hypocriet in mijn ogen.
Scheer niet alle ouwe lullen over 1 kam ja! Na 42 jaar motorrijden vind ik het nog steeds leuk om regelmatig (te) hard te rijden en zijn mijn pijpen zelfs met DB killers niet geheel road legal O-) en gun ik het iedere jongere biker om buiten de lijntjes te kleuren. *O*
 
Met verbazing las ik de topictitel en openingsposting.
Als amateur "Taal-Nazi" werd ik natuurlijk wel bijna gedwongen het topic te lezen omdat de titel mijn Duitse voorouders wakker maakte.
De rest van de reactie was al niet veel beter.
Ik ben wel klaar met al die zeikerds die ons forum vergallen en er nu commentaar op hebben op anderen.......


En nee, dit is geen (geheel) serieuze

Super Blackbird Als een forum lid ben dat al vanaf 2003 iets schrijft hier en het zint je niet hoef je niet meteen te schrijven je bent klaar met zeikerds die ons forum vergallen.
Ik reageer ook niet zo op jouw schrijfsels en soms complete onzin.
Ieder lid mag hier zijn mening geven over iets.
Dat mag staat nergens hier op het forum dat het verboden is.
Maar volgens jouw vergallen ze dan het forum ok dan.
Is me wel duidelijk hoe je dan denkt over andere leden hier die iets plaatsen.


Fijn weekend verder.
 
Laatst bewerkt:
Super Blackbird Als een forum lid ben dat al vanaf 2003 iets schrijft hier en het zint je niet hoef je niet meteen te schrijven je bent klaar met zeikerds die ons forum vergallen.
Ik reageer ook niet zo op jouw schrijfsels en soms complete onzin.
Ieder lid mag hier zijn mening geven over iets.
Dat mag staat nergens hier op het forum dat het verboden is.
Maar volgens jouw vergallen ze dan het forum ok dan.
Is me wel duidelijk hoe je dan denkt over andere leden hier die iets plaatsen.


Fijn weekend verder.
Lees de openingsposting nog eens goed.
Lees dan mijn posting nog eens goed.
Als het kwartje dan nog niet is gevallen zal ik het uitleggen. Ik gebruik namelijk vrijwel exact de woorden uit de openingsposting om een omgekeerd standpunt aan te geven. En dat is (mijn) humor. Vandaar ook de laatste zin uit mijn posting, dat je dit niet serieus moet nemen.... Veel duidelijker kan ik het echt niet maken, maar sorry dat dit nog niet duidelijk genoeg was.... :+ (Oh ja, let ook even op de smiley in deze reply....)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan