Hoofdredacteur Motoplus heeft boter op zijn hoofd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zie nog relatief vaak homo als scheldwoord voorbij komen op MF, verbazingwekkend vaak in topics over uitlaten en herrie. Kunnen we daar niet eens mee stoppen?

Ik vind dat gescheld ook nergens op slaan.
Vooral iemand voor homo uitmaken is zo raar.
Hiermee laat je niemand in zijn waarde.
Mede door dit walgelijke gescheld verzoek ik moderator dit topic maar op SLOT TE ZETTEN.
Ik weiger nog verder als topic starter te zien en te lezen andere leden schelden er op los en hebben geen respect .
Trouwens wat is er mis met homo,s en waarom word dit woord te pas en te onpas als scheldwoord gebruikt.
Hiermee druk je een bepaalde groep mensen sowiezo een hoek in wat ik niet wil en mij daarvan distantieer.
Sorry voor andere forum lezers hier als ik met mijn topic een verkeerde indruk over iets of wat heb achter gelaten.
Bij deze zal ik in vervolg heel goed nadenken voor ik , nog enig topic start hier .
Ik heb een nare nasmaak aan dit alles over gehouden.

Op slot hiermee .
 

Hé waarom moet dit nou weer?
By theway ik heb je bericht gemeld bij moderator OgriUk,ik ben wel klaar met leden hier die blijven doorgaan met schelden en iemands topic verpesten
Het is wel genoeg geweest zo .
Dan moet een,moderator maar ingrijpen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Kom op zeg, we zijn hier geen koorknaapjes.
Als je een topic opent weet je dat er gereageerd kan worden. Soms niet helemaal naar je zin, maar om nou gelijk een slot aan te vragen?

Mietje is in deze nog netjes, er stond eerst iets anders. _O-
 
Hé waarom moet dit nou weer?
By theway ik heb je bericht gemeld bij moderator OgriUk,ik ben wel klaar met leden hier die blijven doorgaan met schelden en iemands topic verpesten
Het is wel genoeg geweest zo .
Dan moet een,moderator maar ingrijpen.

Prima, maar ik vind je topic uiterst interessant, laat het ajb staan.
 
Hé waarom moet dit nou weer?
By theway ik heb je bericht gemeld bij moderator OgriUk,ik ben wel klaar met leden hier die blijven doorgaan met schelden en iemands topic verpesten
Het is wel genoeg geweest zo .
Dan moet een,moderator maar ingrijpen.
Zo ist op slot ermee ,dat stelletje #😡$&**👎😇
 
Kom op zeg, we zijn hier geen koorknaapjes.
Als je een topic opent weet je dat er gereageerd kan worden. Soms niet helemaal naar je zin, maar om nou gelijk een slot aan te vragen?

Mietje is in deze nog netjes, er stond eerst iets anders. _O-

En nu wat wil je hiermee zeggen dan?
Dat het verpesten van een topic /onderwerp normaal is ofzo?
Mischien heb je voorgaande bericht van Duuderuud niet gelezen.
Maar afijn ik vind het nu erg zielig en triest worden hier en ik ga niet meer reageren op gescheld en raar gedoe.
 
Hé waarom moet dit nou weer?
By theway ik heb je bericht gemeld bij moderator OgriUk,ik ben wel klaar met leden hier die blijven doorgaan met schelden en iemands topic verpesten
Het is wel genoeg geweest zo .
Dan moet een,moderator maar ingrijpen.

En ik vind dat jij zeer overdreven reageert.
Je opent een topic met een persoonlijke aanval op iemand en dat je wel klaar bent met die zeikers (jou woorden in de OP)
Je zet eigenlijk zelf de toon.

Nu loopt het anders dan je gedacht had en dan zo reageren? kom op zeg.
'Beledigd zijn is wat mij betreft een keuze’

Het is tegenwoordig wel standaard hoor na een aantal postings is er altijd wel iemand boos/gekwetst of beledigd.
man man maak je niet zo druk, ga motorrijden, dat ontspant :] lekker laten gaan het is maar internet, zonder dat draait de wereld gewoon door.
 
En ik vind dat jij zeer overdreven reageert.
Je opent een topic met een persoonlijke aanval op iemand en dat je wel klaar bent met die zeikers (jou woorden in de OP)
Je zet eigenlijk zelf de toon.

Nu loopt het anders dan je gedacht had en dan zo reageren? kom op zeg.
'Beledigd zijn is wat mij betreft een keuze’

Het is tegenwoordig wel standaard hoor na een aantal postings is er altijd wel iemand boos/gekwetst of beledigd.
man man maak je niet zo druk, ga motorrijden, dat ontspant :] lekker laten gaan het is maar internet, zonder dat draait de wereld gewoon door.
Sterker nog, ik herhaal opzettelijk zijn eigen woorden in een iets andere context, en dan is hij beledigd......
Wel de fouten van een ander zien, maar niet die van jezelf. De snelste manier om er een gevecht van te maken..... O-)

En als ik het dan uitgebreid uitleg wat de bedoeling was komt daar geen enkele reactie op.....
 
Actie / reactie heeft z'n werk weer eens gedaan op de minst positieve manier.

Het nieuwe NL, een onderwerp is niet meer genoeg, alles eromheen is veel makkelijker om daar over verder te zeuren.

En dat is dan van toepassing op bijna iedereen in dit topic.

Er zijn meer mensen in dit topic die hand in eigen boezem zouden moeten steken dan dat er hier nieuwe homo's ontdekt gaan worden.

Ik laat graag half verwoeste topics open, soms is er iemand die toch nog wat verstandigs te zeggen heeft en die de boel weer lostrekt.

In dit geval is er nog meer 1 verstandig ding te zeggen...en die woorden gaan van mij komen *D : Slot.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan