hoofdsproeiers dynojetkit sc33 fireblade!

superrrjust

MF veteraan
5 nov 2003
1.348
1
heemstede
Ik heb een 96er blade met dynojetkit & k&n filter + ART open uitlaatdemper. Hoodsproeiers 122 volgens aangeven dynojetboekje. Heeft iemand van het forum toevallig getest met andere hoofdsproeiers (120 of 118?), heb het idee dat de motor te rijk staat! Alvast bedankt voor de nuttige info. Gasnaaldclipjes staan in de middelste stand.
 
Zet em dan op de bank, je kan niet zonder een bank kit monteren! Op de bank zetten en dan kunnen ze jou precies vertellen hoe en wat je moet veranderen en kost tussen de 30 en 40 euri! Snap best dat je alles zelf wilt doen alleen als t op afstellen aankomt is een bank een must. En als ie te arm staat draai je ook nog eens je bike aan gort en komen en veel meer kosten bij. Heb zel al menige kitjes geplaatst maar altijd daarna op de bank en altijd nog afstelling moeten veranderen. Of andere hoofdsproeiers of gasnaald stand.
 
En je zou met 120 moeten rijden en niet met 122, je hebt toch alleen andere demper en geen compleet systeem? Die grootste sproeiers zijn voor compleet open, maar ook weer niet altijd, mijn vriendin rijd een mini cbr 400 rr blade en daar heb ik ook kit in gezet met k&n filter, had de middelste sproeiers gemonteerd omdat ze alleen andere demper had maar dat was dus te klein en hij liep te arm bij hoge toeren. Misschien bij jou anders om, te rijk loopt ie niet lekker inhouden en te arm is zeker niet goed, want dan loopt ie stuk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan