BolletjeBas
MF veteraan
Ik vroeg me het volgende af:
Waarom is de hoofdzekering " maar " 15 A bij dit model?
Hij knalde me er laatst uit ( 1e keer, en daarna ook niet meer gebeurd )
Maar bij het vervangen kwam ik er dus achter dat het " maar " een 15 A betreft.
Bij mijn Bol D'Or is dit een 30 A.
Is dit omdat het een lichtere motorfiets is?
P.S.
Het betreft de fiets van het vrouwtje, die is niet zo sleuteltechnisch aangelegd.
Zou het kwaad kunnen om " preventief" een 20 A te monteren?
Nogmaals, er is al geruime tijd gereden met de nieuwe 15A zekering zonder problemen, maar ik wil niet dat ze ergens stil komt te staan.
Als dit niet kan moet ik toch maar een dag(deel) vrijmaken om haar de basis aan te leren.
Waarom is de hoofdzekering " maar " 15 A bij dit model?
Hij knalde me er laatst uit ( 1e keer, en daarna ook niet meer gebeurd )
Maar bij het vervangen kwam ik er dus achter dat het " maar " een 15 A betreft.
Bij mijn Bol D'Or is dit een 30 A.
Is dit omdat het een lichtere motorfiets is?
P.S.
Het betreft de fiets van het vrouwtje, die is niet zo sleuteltechnisch aangelegd.
Zou het kwaad kunnen om " preventief" een 20 A te monteren?
Nogmaals, er is al geruime tijd gereden met de nieuwe 15A zekering zonder problemen, maar ik wil niet dat ze ergens stil komt te staan.
Als dit niet kan moet ik toch maar een dag(deel) vrijmaken om haar de basis aan te leren.
Laatst bewerkt: