Hoog geplaatste uitlaten onder sp1... stepjes achter????

Mol sp1

MF'er
6 apr 2007
87
0
Hoogland
Hallo,



ik heb een sp1 uit 2001 met hoog geplaatste ovale titanium laser dempers.
maar doordat ze zo hoog geplaatst zijn, is de ophanging ervan met andere beugels, en komen dus de originele uitlaat beugels te vervallen met de voetsteuntjes...

heeft iemand een oplossing voor de steuntjes???
de bedoeling is gewoon dat er een mogelijkheid is om iemand achterop te nemen zo nu en dan. denk aan TT en superbikes etc. voor de rest zo min mogelijk ;)

het mooist zou zijn als het losse stepjes zouden zijn die je om deze laser steuntjes kan maken.. en ook weer snel demonteren...

3juni is er pannenkoek meeting van de sp1's en hoop ook daar inspiratie op te kunnen doen.

hoop dat iemand me kan helpen
:}
 
helemaal niemand een ideetje???

er moeten toch meer sp1 rijders zijn met dit probleem

alvast bedankt

groetjes Mol
 
post eens een paar foto's van je huidige setup, dan kunnen we in ieder geval zien wat je hebt!

Wellicht dat de sp1/2 profs dan met goede ideëen komen. Ik zou het ook in het grote sp topic proberen ;)
 
ligt er ook aan wat je nu hebt, uiteraard kan je met een hoop creativiteit ver komen... maar ik heb er zo geen oplossing voor. Stel de vraag eens in het sp-topic, ik weet dat er wel mensen zijn die een soortgelijk probleem hadden...
 
Misschien denk ik te simpel, maar kan je er niet gewoon bussen tussen zetten zodat je stepjes net over je uitlaat valt? heb ik op mijn sv ook..
 
Terug
Bovenaan Onderaan