Hoog stuur of risers ????

Hoog stuur of risers

  • Hoog stuur

    Stemmen: 3 30,0%
  • Risers

    Stemmen: 7 70,0%

  • Totaal aantal stemmers
    10

smoothrp

Die hard MF'er
16 jan 2008
304
0
Noord-Brabant
Help, om er niet uit......

Ik wil op mijn huidige motor, de sv650N, iets rechterop zitten. Nu heb ik 2 opties. Een hoger en breder stuur (lsl classic) of risers. Wat zal mooier zijn? Ik zal wat foto's van de opties plaatsen.
full
 
Laatst bewerkt:
Hier het stuur van LSL, toevallig geplaatst op een SV650. Vind alleen het chroom niet zo mooi. Momenteel zit er een 72cm zwart superbike stuur van LSL op.
full
 
Die risers zien er niet uit, ik zou voor een ander stuur gaan. En die zijn er vast wel in een andere uitvoering dan chroom.
 
Die risers zien er niet uit, ik zou voor een ander stuur gaan. En die zijn er vast wel in een andere uitvoering dan chroom.

Ik kan een hoog stuur alleen maar in het chroom vinden. Ik kan wel choppersturen vinden in zwart, maar geen idee hoe dat zal uitkomen.....
 
Dat andere stuur ziet er ook niet uit. Die rox risers zijn handig omdat je het stuur ook dichter naar je toe of verder van je af kunt zetten.
 
Laatst bewerkt:
Dat andere stuur ziet er ook niet uit. Die rox risers zijn handig omdat je het stuur ook dichter naar je toe of verder van je af kunt zetten.



Die risers zijn inderdaad handig wat de verstelmogelijkheden betreft. Persoonlijk vind ik ze spuuglelijk, maar als TS daarmee kan leven. heeft deze oplossing beslist voordelen.
 
Voor risers moet je toch gaten in je kroonplaat boren?

Mijn kroonplaat is erg dun waardoor ik er voor gekozen heb dit niet te doen. Als je"normaal" rijdt is dit wellicht geen probleem. Maak je wel eens een wheelie dan zou ik er toch 2x over nadenken.

Geen idee hoe je op de motor rijdt. Ik heb er voor gekozen geen risers te gebruiken omdat ik wel eens een wheelie maak en niet met m'n kinnetje onverwachts ergens op wil landen als het voorwiel weer de grond raakt. :+

Daarnaast kun je toch als je een ander stuur neemt een Cross/dirtbike stuur nemen? Renthal fatbars heb je in alle kleuren van de regenboog.
 
Laatst bewerkt:
Voor risers moet je toch gaten in je kroonplaat boren?

Mijn kroonplaat is erg dun waardoor ik er voor gekozen heb dit niet te doen. Als je"normaal" rijdt is dit wellicht geen probleem. Maak je wel eens een wheelie dan zou ik er toch 2x over nadenken.

Geen idee hoe je op de motor rijdt. Ik heb er voor gekozen geen risers te gebruiken omdat ik wel eens een wheelie maak en niet met m'n kinnetje onverwachts ergens op wil landen als het voorwiel weer de grond raakt. :+

Daarnaast kun je toch als je een ander stuur neemt een Cross/dirtbike stuur nemen? Renthal fatbars heb je in alle kleuren van de regenboog.
Op een naked heb je altijd al risers, dus gaten boren is onnodig ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan