Hoog toerental in tunnel, strafbaar?

Om even weer op het onderwerp terug te komen.
Ik denk wel dat het strafbaar is. Gas geven voor een rood licht is immers ook strafbaar. :)
 
hahahah, ik hoef niet eens meer terug te schakelen met die nivv van mij!! })
maakt zoiezo wel een Te#@ing herry!! :9~ :9~ :9~

TIP: Piet Hein Tunnel Amsterdam
 
De ZOMER das pas leuk !!!(i.v.m cabrio s)


Met een paar maten langzaam rijden (100 km per uur) en dan voor de tunnel je potenciele slachtoffer kiezen!!!

Als je deze gevonden heb , meestal een stel leuke meiden of nog leuker een CABRIO, daar achter blijven hangen en dan in de tunnel ( bij ons altijd de benelux) dan in je 2 er in knallen er achter blijven hangen ...dan ernaast .....dodemansknop ....en verder knallen!!!


Gerandeert een :j naar je hoofd , maar jij heb die lui ook een suis in hun oren gegeven die nog een paar dagen naklinkt !!!!!!!!!!!! :}
 
De ZOMER das pas leuk !!!(i.v.m cabrio s)


Met een paar maten langzaam rijden (100 km per uur) en dan voor de tunnel je potenciele slachtoffer kiezen!!!

Als je deze gevonden heb , meestal een stel leuke meiden of nog leuker een CABRIO, daar achter blijven hangen en dan in de tunnel ( bij ons altijd de benelux) dan in je 2 er in knallen er achter blijven hangen ...dan ernaast .....dodemansknop ....en verder knallen!!!


Gerandeert een :j naar je hoofd , maar jij heb die lui ook een suis in hun oren gegeven die nog een paar dagen naklinkt !!!!!!!!!!!! :}

Ehh, leg eens uit hoe werkt het precies met die Dodemansknop??????
aan-uit!! en dan??????? :? :? :? :? :?
 
De ZOMER das pas leuk !!!(i.v.m cabrio s)


Met een paar maten langzaam rijden (100 km per uur) en dan voor de tunnel je potenciele slachtoffer kiezen!!!

Als je deze gevonden heb , meestal een stel leuke meiden of nog leuker een CABRIO, daar achter blijven hangen en dan in de tunnel ( bij ons altijd de benelux) dan in je 2 er in knallen er achter blijven hangen ...dan ernaast .....dodemansknop ....en verder knallen!!!


Gerandeert een :j naar je hoofd , maar jij heb die lui ook een suis in hun oren gegeven die nog een paar dagen naklinkt !!!!!!!!!!!! :}

Ehh, leg eens uit hoe werkt het precies met die Dodemansknop??????
aan-uit!! en dan??????? :? :? :? :? :?
 
Ik draai in een tunnel ook altijd ff extra aan het gas.
Je hebt hier in Emmen een busstation achter het bruggebouw (het gedeelte van het gemeentehuis dat over de weg gaat) en meteen verkeerslichten.
Als ik onder het bruggebouw doorrijd dan schakel altijd terug naar de 1e en geef ff tussengas. Daarna uit laten rollen tot het verkeerslicht.

Gegarandeerd dat bij het station iedereen omkijkt als ik onder het gebouw doorblaf :P
 
hehehe, ik rij inderdaad altijd nog even om om de spoortunnel mee te pakken..

leuk detail is altid dat kinderen en ouwe dametjes naar hun oren grijpen en hun bekkies openvallen :)

lekker !

PS, en dat over het Busstation in Emmen klopt inderdaad!! vet heftig!!
 

Ja, dat is schadelijk.

Kleppen kunnen kapot slaan en uitlaat bochten kunnen scheuren.

Ik weet niet hoe groot de kans is dat het misgaat, maar gezond is het niet.

[Edit]

Dit geld dus voor dat dodemansknop verhaal.

(Te arm? Te rijk zal je bedoelen, komt door onverbrand mengsel dat in de hete uitlaat detoneerd)
 
de dodemansknop werkt zeer verslavend ,vooral op een demo of huurmotor. :) maarja ,daar kun je wel meer gekke dingen mee ;)
heb zo eens een agentje laten schrikken,eikel was een parkeerboete aan het schrijven en stond aan de wegkant.
steekvlam koste hem bijna zijn broek.


gaat btw met een auto ook heel leuk.
 
Toen ik nog jong en wild was eens met m'n autootje zonder uitlaat (tot aan het spruitstuk) door een tunnel gereden.
Ben toen opgepakt. Vreemd.......................

Als je motor aan de geluidsnormen voldoet "X decibel op 1 meter afstand" is er niets aan de hand.
 
Ik heb in Den Bosch ook zn leuke tunnelroute, precies midden in het centrum :P

Word er ook altijd een beetje vreemd op aangekeken als ik er met mijn herrie pijp door heen vlieg met 14000 tpm 8-)

Maar gelukkig zijn er ook genoeg die er wel van genieten als je dat doet *D

He Fab, samen een keer door die stationstunnel raggen? Niet die tunnel waar je onderdoor rijd als je van het Heetmanplein komt, maar die tunnel die er haaks op staat, onder het spoor door. Als we daar met tweeen het gas erop zetten, is het net alsof de wereld vergaat. Lijkt dan wel of er een hele renstal van start gaat. Zorg ik er wel voor dat het op geluidsband wordt vastgelegd !!

Die dubbele Johnsson van me samen met die herriepijp van jou, lijkt me waanzinnig. Zeker als we elkaar tegemoet rijden. Hoezo resonantie !!

Voor een keer moet kunnen, dus geen moraalridderzooi replies ;)
 
Kheb van mijn rij-instructeur tijdens het lessen een leuk, ongetwijfeld bekend, truukje geleerd.

Je rijdt met je motor op een spoorwegtunnel af, je schakelt 2 versnellingen terug en je gaat met een ongelooflijke pleurisherrie door die tunnel heen })

Gisteren dus ff gedaan met m'n VFR met laser-uitlaat erop. Klonk gewoon :9~ :9~

Na de tunnel stonden een paar mensen bij een oversteekplaats te wachten en die keken me aan alsof ik net hun kat had vermoord o.i.d. :?

Wanneer daar nu een agent had gestaan, had me dit dan een bekeuring op kunnen leveren, ervan uitgaande dat ik niet te hard reed en mijn uitlaat toegestaan is?


De mijne leerde me een ander trucje, 4! :9 versnellingen terugschakelen voordat je een tunnel in rijdt..............
 
Ik woon in Amsterdam, rij ff met me mee op mijn zxr 400:

Rechtdoor de stad in rechts af de IJtunnel door in maximaal de 3e versnelling. Rem voor de wouten met hun laserpistooltjes. O-) Einde van de weg afslag Utrecht nemen de ring op, Zeeburgertunnel in blazen, 4e versnelling en af en toe gas los voor geknetter en geknal. Hard in de remmen en een mooie doordraaier rechtsaf richting Artis/Zeeburg, bij de stoplichten linksaf en na 800 meter de Piet Heintunnel in, ff opletten dat er niemand voor je zit in die bocht en dan alle remmen los. 14000 toeren gebrul blijft maar aanzwellen en ook hier voor het einde van de tunnel voor de "gunners" in de ankers. O-)

Ziezo, 120 hartslagen per minuut, slaak een oerkreet en zet het op een zuipen.

Mzzl
 
Terug
Bovenaan Onderaan