Hoog toerental in tunnel, strafbaar?

Voor mensen die boos naar je gaan gebaren als je (nog) niet eens te hard rijdt heb ik twee opties:

-Zo vrolijk mogelijk terug zwaaien *D
-Terugschakelen en meer gas geven })

:^

meestal probeer ik zoveel mogelijk te gassen om dan abrupt me gas los te laten. 9 van de 10 keer knalt ie dan nog ff lekker na :)
 
:^

meestal probeer ik zoveel mogelijk te gassen om dan abrupt me gas los te laten. 9 van de 10 keer knalt ie dan nog ff lekker na :)

:^

Laatst reed ik 100 meter voor een tunnel.... komt een dom vrouwke aan in der cabrio... ze dacht dat ze leuk was. Ze wilde me afsnijden. G%^@*@^% tr**t :(

Heb nog net voordat we de tunnel in gingen voor haar weten te komen.


En nu is ze een stuk dover }) :+

Had ze maar niet zo lomp moeten doen

Sander
 
De ZOMER das pas leuk !!!(i.v.m cabrio s)


Met een paar maten langzaam rijden (100 km per uur) en dan voor de tunnel je potenciele slachtoffer kiezen!!!

Als je deze gevonden heb , meestal een stel leuke meiden of nog leuker een CABRIO, daar achter blijven hangen en dan in de tunnel ( bij ons altijd de benelux) dan in je 2 er in knallen er achter blijven hangen ...dan ernaast .....dodemansknop ....en verder knallen!!!


Gerandeert een (Afbeelding) naar je hoofd , maar jij heb die lui ook een suis in hun oren gegeven die nog een paar dagen naklinkt !!!!!!!!!!!! :}

Yep, errug leuk :( Heb zelf een cabrio en de Zeeburgertunnel is zo slecht, qua geluid, dat ie al tegen de pijngrens aanzit :( Hoeft er niet eens een motor vol gas door...
Ooit een Harley in de Zeeburgertunnel gehoord... geweldig 8-) Oren wel een paar minuten rust moeten geven... ;)
 
We gaan weer richting lente dus hier alvast een tippie voor een zwoele lente/zomer zondagavond. (in dit geval op cb tje)
Een hele mooie is om je voorgangers afstand te laten nemen... zelf op de tweede baan zo ong. 100 a 110 p/u te gaan rijden. Laat je maat op z'n kappersstoel (goldwing) ook maar lekker gaan om dan op 50 meter voor de SCHIPHOLTUNNEL van 3 naar 4 vol gas de 4e baan te nemen en in de SCHIPHOLTUNNEL door naar 5 te schakelen. Als je maat dan thuis (lijkwit) zegt dat ie dacht dat er een vliegtuig de tunnel in kwam weet je zeker dat je die demper niet voor niks eruit had gehaald.
 
Terug
Bovenaan Onderaan