Hoogeveen en omstreken meld je hier!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
mensen die zin hebben om aanstaande zondag 10 mei een stukje mee te gaan rijden, ik vertrek om 0900 met een maat van me, dan is het nog lekker rustig en niet zo warm, en we hebben dan het rijk alleen. ik wacht dan bij de shell de klok tot 0915. ik zie wel of er animo is.

grtjs :]
 
Laatst bewerkt:
f*ck ik lees dit topic altijd weer te laat, zondag had ik nog wel even kunnen rijden, mah had hier niet aan gedachte en ben een stukje met iemand anders gaan tuffen.
k zal t beter in de gaten houden. O-)

en ik weet trouwens ook waarom mn duc laatst zn karakter toonde.
is een bekend probleem bij de 1e generatie 749's
het motormanagement systeem geeft een storing omdat de bobine's gaan storen met de bougies, dit omdat de bobine's vlak bij de bougies geplaatst zijn.
dan storen ze op elkaar ofzo.
dit wordt binnenkort verholpen onder garantie door ander bobine's te installeren.
deze met een langer stukje snoer tussen de bobine en bougie waardoor de bobine op een andere plaats wordt gemonteerd.
kost even 124 euro per bobine, gna gna maar die kosten zijn in dit geval dus voor mn dealer omdat ik nog garantie op de fiets heb *O* 8-) 8-) *O*
 
f*ck ik lees dit topic altijd weer te laat, zondag had ik nog wel even kunnen rijden, mah had hier niet aan gedachte en ben een stukje met iemand anders gaan tuffen.
k zal t beter in de gaten houden. O-)

en ik weet trouwens ook waarom mn duc laatst zn karakter toonde.
is een bekend probleem bij de 1e generatie 749's
het motormanagement systeem geeft een storing omdat de bobine's gaan storen met de bougies, dit omdat de bobine's vlak bij de bougies geplaatst zijn.
dan storen ze op elkaar ofzo.
dit wordt binnenkort verholpen onder garantie door ander bobine's te installeren.
deze met een langer stukje snoer tussen de bobine en bougie waardoor de bobine op een andere plaats wordt gemonteerd.
kost even 124 euro per bobine, gna gna maar die kosten zijn in dit geval dus voor mn dealer omdat ik nog garantie op de fiets heb *O* 8-) 8-) *O*
Voordeel van een nieuwe fiets *O* :P

[me="Del Boske"]heeft maandag z'n RMT gehad en wat (voor mij) nieuwe weggetjes ontdekt.[/me] Aanstaande zondag gaat niet lukken, maar binnenkort zeker weer even afspreken!!! :Y
 
maybe nog te weinig leden, of heeft iedereen het nog te druk met werk/school?
hoe is t met de mega meeting, ik weet nog niet of ik er heen ga, mn duc heeft nog steeds die storing, gaat de 22e naar de dealer voor vervanging van de bobine's
maar k weet nog niet of k er al wel zo'n stuk naar de mega meeting mee wil rijden,,,, hmm twijfel nog een beetje
 
Ok ok.. dan maar ff een paar pic's van m'n motor op dit moment...
Hoge LeoVince dempers eronder.. boap boap..

En idd.. met dit weer moet je rijden en genieten! Niet teveel achter de pc zitten..
full
 
zekr drukke mensen die ambtenaren!!!!!!!!!!!!!

mfmm gaat voor mij zeker door ik vertrek om 0900 vanaf shell de klok, om dan naar de panjert te rijden daar was her om 0915 verzamelen.
 
pfff k ben er net weer van mn werk,, tijd 6:03 in de ochtend, ga het dus echt niet redden om 9u alweer bij klok te staan, maar een vriend van me heeft morgen een circuit dag met een snel koekblik, porche gt3 op zandvoort, daar ga ik nog wel even naartoe, nog even kijken of k de duc pak of de trein, als k t ducje neem dan rijd ik ook nog wel even na 1u bij de mac in amersfoort langs. dan bel ik martijn nog wel even, maar moet dus nog even kijken hoe t allemaal loopt, voor t zelfde geld ben ik morgen pas om 12 uur mn bed weer uit en tuf ik in 1x door naar zandvoort,
veel plezier iig voor de mensen die morgen naar die meeting gaan

k heb t trouwens helemaal niet zo op die meetings dingen, krabbelt de gedachte van die verlaagde golfjes en anders soorten boomklevertjes weer naar boven, en die lui snap ik dus echt niet.. stoer doen met en golf type 1,, nou holadiee, vet hoor, een 4 wieler van 2 duizend euro en dan een geluidsysteem van nog eens 2,, goed bezig, vet blauw lampje onder je afgeschaafde bumper ook,,,, ja daardoor lijkt i ineens echt op een formula 1 auto, gaat i vet hard door de bochten,, zow en 0 tot 100 in 14 seconden,,, knap... jah sorry hoor,
ow k dwaal af trouwens, haha gaat weer nergens over,,

mag dus duidelijk zijn dat k niets met auto's heb.. maja... laters
 
met een schopje gaat dit topic weer even helemaal naar boven in de topic lijst, dus valt hij meer op voor toevallig rond vliegende surfers.

nog maar een x een shop naar boven dan ;)

en zijn er nog mensen naar de ducati club races geweest?
ik was weer een beetje laat wakker maar toch om half 2 zaten we daar op de tribune in de stromende regen, dat dan weer wel.
veel mooie dingen gezien en gehoord.

groeten
 
met een schopje gaat dit topic weer even helemaal naar boven in de topic lijst, dus valt hij meer op voor toevallig rond vliegende surfers.

nog maar een x een shop naar boven dan ;)

en zijn er nog mensen naar de ducati club races geweest?
ik was weer een beetje laat wakker maar toch om half 2 zaten we daar op de tribune in de stromende regen, dat dan weer wel.
veel mooie dingen gezien en gehoord.

groeten
Ik moest zaterdag eind van de middag nog wel even op het circuit zijn, was inderdaad verbazend veel rood te zien :P
Verder niet echt naar gekeken, moest an't werk....
 
wat voor werk doe je dan? dat je voor je werk op t circuit moet zijn,
binnenkort maar weer eens eens een rondje rijden met wat mensen uit hoogeveen?
stukje rijden, wat drinken/babbelen, stukje rijden. zoiets?
 
wat voor werk doe je dan? dat je voor je werk op t circuit moet zijn,
binnenkort maar weer eens eens een rondje rijden met wat mensen uit hoogeveen?
stukje rijden, wat drinken/babbelen, stukje rijden. zoiets?

Moest er voor de studie zijn. (Verkeerskunde)

Inderdaad binnenkort maar weer es rijden. Ik heb zondag de hele dag toertocht met vershillende ambtenaren uit het Noorden *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan