Hoogeveen en omstreken meld je hier!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Del Boske

MF veteraan
29 jul 2004
6.509
1
Zwolle (Overijssel)
*O* Welkom bij het eerste deel van het Hoogeveen Topic *O*
Waar rijden we vaak:
mfhoogeveenrondje2vo3.jpg

Handig ::Het grote online shop overzicht:: Handig
Motorsloperijen

Knee-down informatie:
id8v1s.jpg


Naam: 16-ventiler -> Arnold
Woonplaats: Zuidwolde
Motorfiets: GSX-R 750 K6
Postgedrag: Moet nog blijken :P
Bijzonderheden:
100_4163.jpg


Naam: CasperHetSpookje -> Casper
Woonplaats: Assen
Motorfiets: ZX-10R
Postgedrag: Zeer regelmatig (lees SPAMMER!!)
Bijzonderheden: Spammer uit het Noorden die bij het gezelligste topic komt...
20gb90g.jpg


Naam: Chantalnv -> Chantal
Geboortedatum: 19-10-1983
Woonplaats: Hoogeveen
Motorfiets: Yamaha Thundercat
Postgedrag: Met regelmaat
Bijzonderheden:
28997yh.jpg


Naam: Del Boske -> Jorn
Geboortedatum: 07-11-1979
Woonplaats: Hoogeveen
Motorfiets: Honda CBR900RR Fireblade
Postgedrag: Bijzonder veel
Bijzonderheden:
2w49o5s.jpg


Naam: dreetje9 -> André
Geboortedatum: 03-03-1986
Woonplaats: Nieuwlande
Motorfiets: Suzuki GS500E
Postgedrag: Dag en nacht
20080418182835813838.jpg


Naam: gixxer K3 -> Marcel
Geboortedatum:
Woonplaats: Hoogeveen
Motorfiets: Ducatie 749
Postgedrag:
Bijzonderheden: Er rammelt altijd wat aan die motor :X
20080417203005346433.jpg


Naam: grroxx -> stefan
Geboortedatum:13-09-1983
Woonplaats:elim
Motorfiets: honda vfr 750 rc36
Postgedrag: regelmatig
Bijzonderheden: hooikoorts :W nee gekheid, ik ben niet echt ervaren, maar wel snelle leerling
03ld6.jpg


Naam: honda_vfr_800_fi_ -> Martijn
Geboortedatum: 21-12-1976
Woonplaats: Hoogeveen
Motorfiets: Honda VFR800FI anniversery edition
Postgedrag: veel veel en nog eens veel
Bijzonderheden:
20080417203056672753.jpg


Naam: Jeremayah -> Jeremayah
Geboortedatum: 29-03-1986
Woonplaats: Ruinen
Motorfiets: Ducati 750SSC '93
Postgedrag:
Bijzonderheden: Hoge open LeoVince dempers, kleinere knippers en nog wat kleinigheden..
sxhh6t.jpg


Naam: kawa Z1000 green -> Nugent
Geboortedatum: 15-09-59
Woonplaats: Holl-veld
Motorfiets:
Postgedrag:
Bijzonderheden:
20080418183111714052.jpg


Naam: -Martijn- -> Martijn
Geboortedatum: 17-01-1990
Woonplaats: Hoogeveen
Motorfiets: Honda CBR600F
Postgedrag: Moet nog blijken })
Bijzonderheden:
11t3pe8.jpg


Naam: Poser156 -> Henk
Geboortedatum: 21-07-1974
Woonplaats: Hoogeveen
Motorfiets: ZX7R
Postgedrag: Net eerste post gehad...
Bijzonderheden:
2v2jmdh.jpg


Naam: Primo! -> Martijn
Geboortedatum: 07-11-1978
Woonplaats: Coevorden
Motorfiets: Honda CBR 900RR '96
Postgedrag: uhmm... te vaak
Bijzonderheden: LeoVince custom demper, sportspiegels, enkele carbon delen, kleine knippers, stalen remleiding (alleen nog voor), racegaas hier en daar en een 17 inch voorvelg..en altijd bezig met de rest...
by the road: het meeste van de gele stickers zijn er al af, alleen de achtervelg moet nog ff zwart worden gespoten!
primobt7.jpg


Naam: SergeK -> Serge Kamies
Geboortedatum: 28-09-1982
Woonplaats: Hoogeveen
Motorfiets: Kawasaki ZX6R Ninja uit 1995
Bijzonderheden: Open luchtfilter,tuningkitje en sportuitlaatje(met een redelijk beschaafd geluid)
ninjanw6.jpg


Naam: turtle power -> Peter
Geboortedatum: 07-12-1973
Woonplaats: Dordrecht -O- en Elim *O*
Motorfiets: Kawasaki ZX9R Ninja uit 2002
Bijzonderheden: Open luchtfilter,tuningkitje en cutom made race sportuitlaat(veel herrie)
andere kuipruit, handelbars achter verw, motorblok geblueprint, andere nokkenassen zuigers, xenon :9
Foto-8PAGOPMP.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik meld mij ook hiero :W

Naam: dreetje9 -> André
Geboortedatum: 03-03-1986
Woonplaats: Nieuwlande
Motorfiets: Suzuki GS500E
Postgedrag: Dag en nacht

large


Betere foto met berijders komt z.s.m. :Y
 
De OP is weer bijgewerkt!!! *D

Goed bezig *D

Verkapte kick :+

Mochten er nog mensen geïnteresseerd zijn in Toertochie over de Friese en Groningse klei! , geef maar ff een gil :Y

De toer is wel op de datum van de MFMM, mar veel mensen uit het OiNN topic waren voor deze datum.

Mochten er nog mensen uit de regio Hoogeveen zijn die zaterdag niets te doen hebben: Als ik niet hoef te werken, én het weer zit mee, dan wil ik deze tocht voorrijden. Wat betekend dat anderen ook welkom zijn :Y
 
Goed bezig *D

Verkapte kick :+

Mochten er nog mensen geïnteresseerd zijn in Toertochie over de Friese en Groningse klei! , geef maar ff een gil :Y

De toer is wel op de datum van de MFMM, mar veel mensen uit het OiNN topic waren voor deze datum.

Mochten er nog mensen uit de regio Hoogeveen zijn die zaterdag niets te doen hebben: Als ik niet hoef te werken, én het weer zit mee, dan wil ik deze tocht voorrijden. Wat betekend dat anderen ook welkom zijn :Y
Helaas kan ik niet, anders was ik graag meegegaan!!!

Hier de uitdraai van de Dynorun bij Ten Kate afgelopen zaterdag:
full

 
Het is officieel, zaterdag wordt de OiNN-meeting voorgereden.

Als er mensen zijn die mee willen, laat het hier maar ff weten, dan kunnen we vanaf regio Hoogeveen gezamelijk oprijden :Y

Verzamelplaats:
Café-restaurant-partycentrum Lauwersland
Foarwei 2a Oudwoude

Tijd van verzamelen:
Koffietijd *O* (10.30 uur)
Is officieel inderdaad 10 uur, maar ik reken er het Grunnings half uurtje voor het gemak maar even mee :+
 
Vandaag maar beginnen met leuk nieuws:
[me="Del Boske"]heeft gister z'n eerste KD links gemaakt!!![/me]

Zat er al een tijdje aan te komen, maar dit is de bocht waar m'n linker kneeslider is ontmaagd:
full

Was wel in Emmen btw...
 
haha ik kreeg vandaag te maken met het "karakter" van een italiaanse motorfiets.
stukje rijden gaat er een motorstoring lampje branden, computer even gereset en weer verder gerden, 15 min later weer dat lampje, dus toen maar naar huis en op de honda vfr van mn pa gesprongen. was wel weer even wennen omdat de vfr veel breder is en ook anders remt ed.
en dan de zitpositie haha dat was wel lachen, we nemen een rondtonde en blijkbaar had k mn laars wat naar buiten wijzen, kggggg laars aan de grond. dat is me op de duc nog nooit gebeurd maar dat is ook een heel andere plaatsing van de voetsteuntjes.
wel de stepjes aan de grond van mn vorige motor, met de duc doe ik dat ook nog niet, eerst wat meer wennen aan dat rijwielgedeelte en de vering. (oja en nieuwe achterband)

jorn ben k even benieuwd heh, met welke hand schrijf jij?
ik met rechts en krijg juist mijn linker knie gemakkelijker aan de grond.
rechts lukt ook wel maar dat is wel toch beetje onwennig.
kicken gevoel is dat heh, kgggg en dan gassssssss :D

zijn dr hier nog mensen naar de superbikes geweest? >>> foto's!!!!! :+ :)
 
haha ik kreeg vandaag te maken met het "karakter" van een italiaanse motorfiets.
stukje rijden gaat er een motorstoring lampje branden, computer even gereset en weer verder gerden, 15 min later weer dat lampje, dus toen maar naar huis en op de honda vfr van mn pa gesprongen. was wel weer even wennen omdat de vfr veel breder is en ook anders remt ed.
en dan de zitpositie haha dat was wel lachen, we nemen een rondtonde en blijkbaar had k mn laars wat naar buiten wijzen, kggggg laars aan de grond. dat is me op de duc nog nooit gebeurd maar dat is ook een heel andere plaatsing van de voetsteuntjes.
wel de stepjes aan de grond van mn vorige motor, met de duc doe ik dat ook nog niet, eerst wat meer wennen aan dat rijwielgedeelte en de vering. (oja en nieuwe achterband)

jorn ben k even benieuwd heh, met welke hand schrijf jij?
ik met rechts en krijg juist mijn linker knie gemakkelijker aan de grond.
rechts lukt ook wel maar dat is wel toch beetje onwennig.
kicken gevoel is dat heh, kgggg en dan gassssssss :D

zijn dr hier nog mensen naar de superbikes geweest? >>> foto's!!!!! :+ :)

De steppies van een Duc zijn toch ook veel hoger geplaatst??
Ik ben idd rechtshandig, maar volgens mij heeft het ook te maken met het feitt dat je gas geeft met rechts. Heb dus inderdaad ook dat links veel makkelijker gaat.

Ik ben zelf helaas niet naar de races geweest, maar heb wel alles live gevolgd op tv+internet. Wat een races :} vooral de supersport 600 en de 2e SBK race.

SCHITTEREND!!! *O* :}
 
ja de stepjes van de duc zitten veel hoger, maar nu zat ik dus op een vfr (net zo 1 als martijn) en als je daarmee door een rontonde klapt met een mooi gangetje dan heb je sneller de stepjes aan de grond dan me lief was

jeej k*t weer vandaag, geen weer voor op de motor iig, naja binnen ook wel genoeg te doen, maja zoals gister was het wel even lekker weer op de motor te touren
laters
 
Naam: Jeremayah
Geboortedatum: 29-03-1986
Woonplaats: Ruinen
Motorfiets: Ducati 750SSC '93
Postgedrag:
Bijzonderheden: Hoge open LeoVince dempers, kleinere knippers en nog wat kleinigheden..

full
 
Dank je..

Op de foto is de motor nog standaard, inmiddels zitten er andere knippers en andere (open) dempers op.. foto volgt binnenkort..

Als jullie gaan toeren, welk stukje weg pakken jullie dan altijd even mee??

mvgr. Jeremayah
 
Dank je..

Op de foto is de motor nog standaard, inmiddels zitten er andere knippers en andere (open) dempers op.. foto volgt binnenkort..

Als jullie gaan toeren, welk stukje weg pakken jullie dan altijd even mee??

mvgr. Jeremayah

Verschilt een beetje, ene keer richting Dwingeloo, andere keer gewoon rondje Hoogeveen.

Ga je ook mee naar de * Megameeting 2008 * 18-05-2008??

Verzamelen bij de Panjerd langs de A28 net na Hoogeveen. Zie ook mijn onderschrift.
 
Laatst bewerkt:
Ik weet het niet, ik moet die dag waarschijlijk voetballen voor de nacompetitie...
Als ik niet hoef te voetballen en het is mooi weer meld ik me daar!

Ok.. door Dwingeloo en dan rotonde rechtsaf richting Spier (A28) heerlijk stukje weg, iets verder van Zuidwolde richting Takens (Balkbrug) en dan door naar Ommen... ook een lekker stukje..

Mvgr. Jeremayah
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan