Hoogste kilometerstand

kawa zx-6r model 2000
kmstand 48749
reparaties: keerringetje en een veertje bij koppeling.
weinig tot geen dealer onderhoud.
zelf olie, filter, rest.....vooral schoonmaken dus!!!
 
rond half februari dan eindelijk door de 100.000km grens gereden,
in kou en winterse omstandigheden :}

nu de winter hopelijk minder streng wordt en het wat warmer gaat worden,
zal ik als eerste onderhoudsbeurt een flinke wasbeurt gaan geven.
T'is dat ik weet dat de motor rood/wit/blauw is :)
 
Vfr400R uit 87' gekocht met 135000km op de teller.
inmiddels 158000km ;) motorisch nog niks vervangen.
alleen filters en olie ed.
gebruikt 0,5ltr olie op 3500km dus valt wel mee.
verder hoor je de tandwiel overbrenging van de nokkenassen
wat meer als normaal.

pas nog gemeten op de dynojet was 57PK spec is 59PK
dus mag niet klagen :)

toch knap met een hoogtoerig 400cc apparaat :)
en ik denken dat ik een hoge km stand heb (40000)
 
mijn oude fazer 600 staat 95k km op.
Rijdt nog prima, nooit iets raars moeten vervangen buiten het normale onderhoudt :)
 
Een Honda 900 Super Sport (model voor de Bol d'Or) klokje rond gereden voor dat ik onderuit gereden werd door een bijziende dame |(
En dan nog een BMW K100RS verkocht met 57.000 miles op de teller, dus dat is ook bijna 92.000 km.
Nu zit ik weer al over de 46.000 km in nog geen 2 jaar :]
 
Ik ben net hevig aan het twijfelen of ik nu wel of niet een TDM850 ga kopen met 30.000km op de teller, en kom toevallig dit oude topic tegen. En dan moet ik opeens denken aan mijn oude CX500 met 170.000km gelopen zonder revisie :} . En hij had nog langer kunnen lopen als ik de ontsteking zou hebben vervangen.

En nu zit ik hier te twijfelen over 30.000 kilometerjes? Ben ik zo beïnvloed door de wegwerpcultuur van tegenwoordig dat ik alleen maar een motor wil met niet meer dan 20.000km op de teller? En wat is nou in godsnaam het verschil? Die luttele 10.000km? Dat is hooguit één jaar rijden!?

Sukkel dat ik ben |( . Ik denk dat ik morgen maar eens een proefritje ermee ga maken :)
 
toch knap met een hoogtoerig 400cc apparaat :)
en ik denken dat ik een hoge km stand heb (40000)
40000km is nix voor een NCtje, op Bikepics (volgens mij) stond een jongen die al 225000km had gereden met een NC30 (weet niet of ie revisies had laten doen).

Ze worden niet voor nix 'bulletproof' genoemd. :)
 
74000 op een zzr250 en loopt nog steeds perfect. Op een klein beetje olieverbruik na, maar dat schijnt normaal te zijn voor die dingen. Hoor weinig verhalen van hoge km standen van mensen die italiaan rijden.... :X
 
22.xxx km's en de teller begon bij 0 en dat allemaal in amper 1 jaar tijd :)

En ja een ducati gaat niet stukgaatie :P
 
Eind maart 2002 een ZX-9R nieuw gekocht... Setje bandjes bij 16.000 KM en setje bandjes bij 43.000 KM.

HOE VEEL km's op de bandjes van je ZX9....? 27.000 km...? Duw jij 'm alleen vooruit of...? Paar vrienden van mij halen net de 9000 km met de banden op een ZX9...
 
Ik heb nog niet zoveel VFR rijders in dit topic gezien , Kom op jongens!!

een 1989 VFR 750 F met nu 79.000 kilometer op de teller. (toer/sport)

Ik denk dat de kleppen al 1 keer eerder zijn gesteld want mijn blok is perfect.
Geen olielekkage, geen olieverbuik.

Ik heb eens een kapje opzij getrokken en het motorblok was een beetje vies
maar absoluut niet vet. De vorige eigenaar reed er dagelijks mee naar A'dam op en neer en heeft er 30.000 bijgezet. Ik heb m bij 78.500 overgekocht.

Op de www.vfroc.nl zijn gevallen bekend waarbij de VFR rustig 150.000 kilometer
rijdt zonder revisie. Ook had er iemand 80.000 kilometer gereden en moesten er eindelijk een paar klepjes gesteld worden.
 
VFR 750F met 65.000 km en nog als een zonnetje. Bij hoe veel daalt je motor in (verkoop)waarde voor een dealer eigenlijk?
 
HOE VEEL km's op de bandjes van je ZX9....? 27.000 km...? Duw jij 'm alleen vooruit of...? Paar vrienden van mij halen net de 9000 km met de banden op een ZX9...

Echt dat die geen 9000 halen. Met een BT020 is Wil al blij als hij 6 haalt volgens mij....
 
Mijn NC heeft nu 44000km, nix geen olieverbruik, of lawaai wat dan ook. Gewoon regelmatig olie+filter vervangen en klepjes stellen. Ik denk dat ik er zo een ton mee rij, aangezien ik vanaf april tot oktober 25000km gereden heb.

PS. Op de motorcamping waar ik deze zomer in Frankrijk was, waren wat Denen die alleen maar op de motor zich vervoerden, 1 had op zn blade 90000km staan zonder revisie (beeeetje olieverbruik ok ;) en 1 had op z'n GPX600 130000km gereden zonder revisie. (ook iets olieverbruik)
 
Mijn ZZR600 heeft een dikke 76.000 km gereden en rijdt nog steeds als een trein (vb. 1 liter olie op de 6000 km)Wat volgens mij wel scheelt: regelmatig onderhoud, rustig warm rijden (eenmaal warm mag het gas er gewoon lekker op!!)en zo min mogelijk "vorige eigenaren": ik ben de tweede eigenaar van deze motor. Eerste eigenaar was een motorrij-instructeur die hem gebruikte als volgmotor bij lessen. Die moest hem vanwege zijn werk wel goed onderhouden en daar heb ik de voordelen van. Je kan onderhouden tot je erbij neervalt, als je motor 3 AC Farias wannabees als eigenaar heeft gehad is ie best gaar.
 
mijn motor, een gsx 600 F heeft er nu bijna 62000 op zitten, waarvan de laatste 12000 door mij. En ik heb nog geen problemen gehad *D kleppen moeten wel gesteld worden eerst volgende beurt
 
74000 op een zzr250 en loopt nog steeds perfect. Op een klein beetje olieverbruik na, maar dat schijnt normaal te zijn voor die dingen. Hoor weinig verhalen van hoge km standen van mensen die italiaan rijden.... :X
Okee dan...de Guzzi 1100 sport van m'n vriendin met 88.000 en nix aan te merken en er zijn toerbuffels van hetzelfde merk met 250k en doorgaand...
 
Mijn cat heeft er nog maar 34000 maar vant zomer niet meer })
Mijn NX 250 Honda ( 1 cil ) die heeft er nu 99.898 op dus dat wordt leuk de volgende rit :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan