Hoogste snelheid klaverblad

Del Boske

MF veteraan
29 jul 2004
6.509
1
Zwolle (Overijssel)
Wat is je hoogste snelheid op een klaverblad, en welk klaverblad was dat???

Tippie: kijk es bij klaverblad Holsloot tussen Emmen en Coevorden!!!
Prachtverzameling van bochten en nog maar 1 jaar oud!!!!!
 
Ik vindt 100 ofzo wel hard genoeg voor de meeste klaverbladen, zeker als er vangrails staan. Hoe vaak hoor je niet dat er motorrijders onderuit gaan op een klaverblad. Vaak door troep (diesel, etc) op de weg maar ook vaak door overschatting. En op de meeste klaverbladen in Nl. wil je echt niet onderuit gaan. Dus als je het doet, doe het met beleid en ken je grenzen.
 
Wat is je hoogste snelheid op een klaverblad, en welk klaverblad was dat???

Tippie: kijk es bij klaverblad Holsloot tussen Emmen en Coevorden!!!
Prachtverzameling van bochten en nog maar 1 jaar oud!!!!!

trouwens, wie kijkt er tijdens een KD op een KB naar zijn KM-teller :X
 
Op de digitale teller van een R6 101... maar dan heb nog een marge over, dwz ik zal best harder kunnen maar dan is het met mijn rijkunst niet veilig meer...

O-) O-) O-)
 
Misschien komk ik met deze replay in de krant, daar komt i dan he.




Ik rij dagelijks op klaverbladen, ik rij dr niet onder de 130. Koekblikken zijn alleen maar rijdende drempels waar zo snel mogelijk voorbij geknalt moet worden hoe dan ook links of rechts. Uiteraard doe ik dit op min achterwiel en het liefst steek ik dan nog ff mijn middelvinger op. Geeft echt ee nkick man om vlak langs te koekblikken te jekkeren terwijl ik al vonkentrekkent plat door de bocht ga }) Oja dat vergeet ik bijna als de koekblikken nu al te langzaam gaan rijden lees onder de 85/90 schop ik het spiegeltje dr af, heb je toch niks aan.

Zo ik ben benieuwd ik welke krant ik morgen kom :}
 
Misschien komk ik met deze replay in de krant, daar komt i dan he.




Ik rij dagelijks op klaverbladen, ik rij dr niet onder de 130. Koekblikken zijn alleen maar rijdende drempels waar zo snel mogelijk voorbij geknalt moet worden hoe dan ook links of rechts. Uiteraard doe ik dit op min achterwiel en het liefst steek ik dan nog ff mijn middelvinger op. Geeft echt ee nkick man om vlak langs te koekblikken te jekkeren terwijl ik al vonkentrekkent plat door de bocht ga }) Oja dat vergeet ik bijna als de koekblikken nu al te langzaam gaan rijden lees onder de 85/90 schop ik het spiegeltje dr af, heb je toch niks aan.

Zo ik ben benieuwd ik welke krant ik morgen kom :}

:} !

Hoevelaken 115/120 volgens mij... niet echt de behoefte om heletijd op me teller te kijken... kan beter het wegdek in de gaten houden voor diesel |(

[me]Redline Rider is uitgekeken op klaverblad racen :Z dus ben nu maar een laptimer op me motor gezet... hoevelaken doe ik in 1.58 moet ik wel wat blikken over de vluchtstrook inhalen.[/me]
 
:} !

Hoevelaken 115/120 volgens mij... niet echt de behoefte om heletijd op me teller te kijken... kan beter het wegdek in de gaten houden voor diesel |(

[me]Redline Rider is uitgekeken op klaverblad racen :Z dus ben nu maar een laptimer op me motor gezet... hoevelaken doe ik in 1.58 moet ik wel wat blikken over de vluchtstrook inhalen.[/me]

:+ vergeten of ben je gewoon |(
 
Polletje...

Ehm, 147, na meetcorrectie, aldus de klpd bij Badhoevedorp, A4-A9.Je mag maar 100, ik dacht/hoopte mph maar bleek km/u. O-)

Op een zomerse zondagochtend om 05.30, met de groeten van een tweetal volvorijders met stickers in het blauw en oranje en een lasergun |( |( |(
Ik was wat vroeg voor m'n werk en dacht doe 's gek |( |( |(



Gelukkig al weer twee jaar terug, ben al over de pijn in portemonnee heen.

Hoe lang onthouden ze dit soort overtredingen (raar woord eigenlijk, ik overtreed nooit de witte ononderbroken lijnen) i.v.m. evt. andere mogelijke situaties? :? O-)

 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan