andor
MF veteraan
hier trap ik hem elk weekend als ik hem van stal haal
wel even naar de 299
wel even naar de 299
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
De hoogste snelheid kneedown is interessanter.
Ook niet. Dat is afhankelijk van de motor die je rijdt en de bocht.
Ik heb bij 30 km/u spannender kneedowns gehad dan bij 200+.
Ach, je hebt nog de zesde versnelling over. Kijk op YT voor de topsnelheden.
Ik heb mijn vtec bijna 3 jaar en nog steeds niet echt uitgeprobeerd, loopt vlot naar de 200 en verder geloof ik wel....
Mijn Max topsnelheid was ooit iets van 347km/h op de Garmin.
Ik begreep er geen reet van, heb geen auto of motor die boven de 250 kon komen.
Toen bedacht ik mij dat ik de Garmin mee had genomen op vakantie....
....met het vliegtuig
Bij aankomst stond ‘ie aan, verder niet bij nagedacht
Verder was het waarschijnlijk op de FZR1000 in Dld, dik 250 op de teller.
1 malig, daarna interesseerde de Max snelheid van een motor mij 0,0
Meeste spannende zaken maak je met gewoon rijden mee, alhoewel het in de afgelopen week een stuk minder druk op de wegen is.Is ook 'mijn' topsnelheid sneller durfde ik niet
Was toen de tank leegVolgas op deze brommert Iets van 210 km denk ik
Wil je grappig zijn of gewoon een domme vraag ????Was toen de tank leeg
Als ik je zin lees moet ik wel grappig zijnWil je grappig zijn of gewoon een domme vraag ????
In veel bochtjes is 64 al te hard.Gister ff weer topsnelheid getest maar tot 264 gekomen,viel mij beetje tegen van de 130 pk
199 stond er op de teller van mijn GSX-R 600, daarna vond ik het ook eigenlijk wel best.
Haha, was op de openbare weg. Het circuit hoop ik nog wel een paar keer op te gaan dit jaar overigens.Watje,ben ij nu motorrace fan
Haha, was op de openbare weg. Het circuit hoop ik nog wel een paar keer op te gaan dit jaar overigens.
En toen vond ik het wel best.Ja,en
Deel van de kick is voor mij 'even door de versnellingen heenjagen', het gevoel hoe er boven de 250 nog steeds aan je gesleurd wordt, gaat maar door, gaat maar door...
Eenmaal op top is voor mij de kick de topconcentratie waarin je verkeert, de tunnelvisie, de helm vol tegen je neus gedrukt, plat op je tank zoveel mogelijk uit de wind en dan onder het gebulder van de wind, achter het vaccuum van je ruitje met je kin op de tank, hoor ik mijn zx10r machtig krijzen vanuit de inlaat, maar ook de uitlaten, waar ze normaal met lage grom door de straten rijdt.
Alleen motorrijdens snappen dit gevoel. Kan het met mijn vader delen omdat hij het herkent door ervaring, maar niet met mn dagelijkse vrienden.
Dan even voel ik me zo levend als maar kan.