Hoogste snelheid op 2 wielen gereden.

Trouwens, het is wel een verschil of je met een zwabberframe vol gas rijdt of met een gloednieuwe supersport. Bijv met een oude xj550 uit 83 de 170 aangetikt, dat is echt eng. Dat frame werd gewoon rubber en zwabberde alle kanten uit. Ging ook wijd in elke bocht boven de 130, en remmen ho maar 8)7 blij dat dat ding weg is. Motorisch wel altijd starten en rijden

vertel mij wat...
Z1R
standaard z1000 frame, met monoshock er in gefrutseld...
vrienden begonnen met de ZXR750...ging wel een stukje sneller dan een Z1r...
moeten we wat aan doen..
wiseco kit van 1360 cc, karter uitfrezen want bussen gingen er niet in...Huckle Krukas , slipper zuigers, wmoa kon ze toch redelijk bijhouden, maar als je toch aan de gang gaat , dan maar lachgas er op...
...
Eerste keer de snelweg op, ff proberen.... godnondeju raak in een speedwobble, dacht echt dat me laatste uur geslagen had...
met het hart in de keel op de vluchtstrook terecht gekomen, een heel pakje zware van Nelle wegepaft, en heel rustig naar huis gereden...
daarna maar een rickman frame gekocht, daar een ZX10 voorvork en achterwiel in gefrobeld, en kon toen met een gerust hart het vermogen gebruiken, maar nog maar twee keer het lachgas durven gebruiken, trok met 180 nog een zwarte streep op de snelweg
 
Doe zoiets eens of tweemaal per seizoen, mits de omstandigheden het toelaten. Anders soms helemaal niet. Meestal in Frankrijk of Duitsland op weg naar een race ofzo.

Je moet dat ook niet meerdere malen doen in je eerste drie weken motorrijden ;) Dan behoor je tot een andere categorie _O-
 
Gisteravond nieuwe top speed in het bijna donker.. 245 en ik vond dat enger dan 299 bij daglicht.
Volgende keer maar iets eerder huiswaarts
 
Echt niet! Het mooiste is voor mij legaal op een brede zonovergoten glooiende Duitse autobahn met de neus op de toerenteller die tegen het rood hikt en het gierende blok tussen je benen dat echt alles geeft. Doe ik niet vaak, maar het verveelt nooit.

Zoals jij het beschrijft lijkt het wel of je dat je piemel in de stofzuiger inlaat hebt zitten 🤔 ook lekker 🤗
 
Terug
Bovenaan Onderaan