Hoogste snelheid tijdens wheely

eeh 110 km maar dat ging wel wel, met maatje die instrukteur is.
maar de ega,s kwamen er later achter das minder leuk, vooral omdat hij net
zijn rijbewijs terug had en we in de bebouwde kom speelden.
hou me wel even gedeist.
 
ff ontopic danmaar...

Tourenbegrenzer in zn 2 ( vanaf 54-55 kmu omhoog, en dan het gas erop ) .

Later ff gekeken met het voorwiel aan de grond gekeken waar die toerenbegrenzer zit ( teller zit op het voorwiel ) en dat kwam uit op 134 km/u

Schakelen kan ( lees durf ) in nog niet tijdens een wheelie...
 
en gebruikt iemand hier zn achterrem wel? allemaal vette pow pows.. tot het misgaat.. ik wil wel eens zien wat er van een sportmotor overblijft na een pow pow crash met 134.. :P
zonder achterrem geen wheely's of je moet de basis begrippen kennen en met de motorrem overweg kunnen (en dan alsnog achterrem er bij houden)
 
en gebruikt iemand hier zn achterrem wel? allemaal vette pow pows.. tot het misgaat.. ik wil wel eens zien wat er van een sportmotor overblijft na een pow pow crash met 134.. :P
zonder achterrem geen wheely's of je moet de basis begrippen kennen en met de motorrem overweg kunnen (en dan alsnog achterrem er bij houden)
ik wou net zeggen, ik deed op de blade vroega gewoon hc en spreaders (op de tank dus) op het balanspunt zonder rem, wheelybar of groot tandwiel.. maar dan moet je wel de principes van motorrem snappen!
 
en gebruikt iemand hier zn achterrem wel? allemaal vette pow pows.. tot het misgaat.. ik wil wel eens zien wat er van een sportmotor overblijft na een pow pow crash met 134.. :P
zonder achterrem geen wheely's of je moet de basis begrippen kennen en met de motorrem overweg kunnen (en dan alsnog achterrem er bij houden)

Heb mn voet er wel bij, maar gebruik hem liever niet vanwege de knal op het balhoofd dan.. SV is een 2 cylinder, dus die remt ENORM op de motor, en zodra ik minder gas ga geven komt ie uit zichzelf al heel snel weer naar beneden, met welke snelheid ook....
 
ik heb wel eens met een straat tl 1000s gewheelyd op straat. maar als je achter balans punt komt zul je toch echt moeten remmen, die dikke duizend 2 cilinder remt wel wat af, maar niet genoeg om hem terug te krijgen, moest echt wel remmen, maar dat geeft geen klap op je balhoofd.. het is geen noodrem ofzo... je kunt gewoon doorwheelyen, neem eens een lesje bij de rwp zou ik zeggen, wordt het allemaal wat duidelijker en veiliger.
 
Terug
Bovenaan Onderaan