Hoogste snelheid waarbij je geflitst/gepakt bent?

met de motor nog nooit.

Met de auto een keer 107 gereden waar je 70 mocht.
Het probleem was dat dat dus weg werkzaamheden waren (terwijl er geen kip aan het werk wasa).

wel 230 pleuro's pleite :(
 
<font color=000099>* Blitzer vind schapen die zich aan (soms totaal onzinnige) opgelegde regels houden zonder zelf na te denken ook een beetje dom.]
servies vindt schapen die zich niet aan regels houden, ook al hebben ze er over nagedacht, maar toch gesnapt worden nog dommer... :+
 
121 na meetcorrectie bij wegwerkzaam heden, waarbij de maximum snelheid van 120 naar 70 km/h was gebracht.... Toch 51 kilometers! Ben blij dat ik niet staande geheouden was. Uiteraard was de boete wel "dubbel"vanwege de wegwerkzaamheden (die allang naar huis waren).


MAzzzel,

Roland
 
197 waar ik 120 mocht (ik was aan het vertragen omdat mijn oude helm verkeerd zat) toen ik weer wou versnellen was de anonieme bmw3 naast me.
hij: "hoe rap reed u?"
ik: "160 - 170?"
hij: "wel wij reden 197, onze top en u verwijderde zich nog van ons"
ik: ;(
maand rijbewijs kwijt en 800 eur boete
 
van voorkant geflitst.
Dit is natuurlijk niet zo spannend echter het was een mobiel team.
Net na een bocht op een tachtig weg toch even gas erop voor de bocht.
Ik denk dat ik hem met ±150 passeerde ik zag hem nog net opkijken uit zijn boekje. :o

Wij waren van plan om de pont te pakken maar ik ben toch maar verder geknalt om me het in het eerstvolgende dorpje ergens in een steegje te verstoppen.
En dat was maar goed ook.

Mijn maatje die het een stuk rustiger aan deed was wel naar de pont gereden waar hij na een minutje de polizie zag rijden. Had waarschijnlijk een tijdje mijn rijbewijs kwijt geweest. Volgende keer maar beter uitkijken. |(

Overigens nog nooit een boete gehad terwijl ik al 2 jaar zoals bovenstaand rij. :]
 
Geflitst 170 waar je 100 mag.... nu 4 maanden geleden niks gehoord.... i

Justitie geeft zichzelf 2 jaar de tijd om te reageren.

<edit>
170 waar ik 100 mocht, na 2 jaar wacht ik nog steeds op de bekeuring <grin>

ik zal er maar vanuit gaan dat ik ongelooflijke mazzel heb gehad.. })

:]

Kijk,dàs dus echt mazzelen !!! :}

Ik ben zelf tè vaak gepakt om hier trots te vermelden maar heb hier gelukkig nog niemand gezien die mij heeft overtroffen.
 
Laatst bewerkt:
op de motor voor snelheid nog niet, wel een keer voor rijden over het fietspad (nooit geen agent gezien, wel de boete).
met het koekblik wel een paar keer, kwas spare-rib bezorger ;) (geen noemens waardig hoge snelheden)
 
130 waar je 100 mocht :z ja ik ben een levensgevaarlijke verkeerscrimineel, zo snel rijden op een lege snelweg |(
 
Op de A22 net na de velsertunnel! 150 waar 100 is toegstaan! Heb hem net deze week binnengekregen 350 euro! Wees opgepast want die vuile flikkers (vader en zoon agent uit IJmuiden)blijken er vaker te staan! Net boven op de tunnel en zetten dan de achtervolging in.
 
Ik rijd nooit te hard. O-)





Motor: Nog nooit.

Auto: 1 x 110 op 80 weg. Wist niet dat de teller van mijn usa car zoveel afweek B| en 1x 100 op dezelfde alleen de andere kant op.(nee niet dezelfde dag, een paar weken later.)
 
binnen een jaar 2 keer een inhaalactie, allebei meer dan 40km te snel (na meetcorrectie)

in totaal 750 pleuri en ik zit tot 1 april 2005 nog in mijn proeftijd, haal ik weer zo'n geintje uit dan ben ik 4 maanden mijn roze papier pleitos |(
 
Mijn hoogste snelheid 170+ op de snelweg waar je 120 mag. Het is nu precies een week geleden (Zaterdag ochtend, wacht nu niet echt op de postbode. Ik haalde daar net een paar koekblikken in, hoop dat de auto net voor mijn kenteken reed. Even afwachten. :r
 
Motor: 128 na correctie waar je 120 mocht
Auto: 131 na correctie waar je 120 mocht

Tot dusver ben ik uiterst lucky geweest!
Want ik heb zowel met motor als auto regelmatig boven de 200 gezeten... O-)

[me]Asteroid9 zoekt hout om op af te kloppen...[/me]
 
Met koekblik 96 waar je 50 mag.... :X

...dacht dat je d'r 80 mocht dus "aaaah, ik rij niet zo heel veel te hard"

Niet dus... :(




Maar ik kon d'r wel om lachen.
Was met een auto van m'n toenmalige baas. Ik kreeg een brief met een kopietje van de boete en acceptgiro (en die was niet mals....) waar in te lezen stond "Dit bedrag wordt bij de volgende loonbetaling ingehouden."



[me]2 Meter Ellende had al ontslag genomen; de bewuste dag was z'n laatste werkdag en het laatste loon was nét uitbetaald toen de boete binnen kwam *D *D [/me]
 
De 1e "hoge" boete met de motor was 118 waar je 80 mocht. 200 euri :r
De 2e een maand later |( , 127 waar je 80 mocht. 270 euri :?
Dus dit jaar al voor zo'n 1000 euri aan beukerinkjes verzamelt en dan hou ik me vrouw nog effe buiten schot.
 
Terug
Bovenaan Onderaan