Hoogste snelheid waarbij je geflitst/gepakt bent?

220 + bij kootwijk/hardewijk maar ze waren net de boel aan het afbreken bleek later van anderen gehoord te hebben, ze stonden me wel na te kijken.(haha)

En een keer toen ik een fireblade bij wou houden die gast reed 250 + ben bij 190 km/H gestopt kwam er ineens een politiemercedes met zwaailicht me voorbij scheuren achter die fireblade aan die ze bij afslag Nijkerk te pakken hadden, ben zelf gauw rechtdoor gereden en bij de volgende afslag omgekeerd, en de weg rustig vervolgt, nooit meer iets van gehoord.

Wel die kutboetes gehad van een paar km te hard :(

Lucky me :} :Y :Y :Y
 
Laatst bewerkt:
ik heb nog n vraag, hoe duidelijk zagen jullie dan dat jullie geflitst waren?

snachts kan ik me voorstellen dat je het goed ziet, maar overdag?
Vooral op een supersport waar je wat platter gaat liggen en daardoor het zicht in je spiegels mist, lijkt het me dat als je geflitst word, je dit zelf niet ziet.

Ook zijn er die nieuwe flitsers met infrarood, deze lichtflits is minder sterk...

Klopt dit of zie je de flits vrijwel altijd?
Wel fijn om te weten nl. als je lekker hard hebt gereden en geen flits hebt gezien...kun je ervanuit gaan dat je dus ook niet geflitst bent *D

ontopic:
zelf ben ik met de motor voor de snelheid nog niet gepakt...
koekblik: 76km bbk = 26 km te hard na correctie
scooter: 104km bbk = 74 km te hard na correctie :+
 
Laatst bewerkt:
Weet nog dat ik net 2 weken mijn motorrijbewijs had, met de motor vanaf de dijk de waalbrug opdraaien en gas vol open. Ging lekker, zat op de 180 tot opeens een koekblik van de rechter strook zo voor mij duikt. Moest vol in de ankers en ik dacht nog %@@``~~&grrr, tot ik geflitst werd vanachter de laatste pijler. Inmiddels stond er 115 op de teller ( je mag 70 op de waalbrug) Ben nog nooit zo blij geweest met koekblikken op de weg.... Was wel bijna 350 ouderwetse nederlandse guldens, maar geen rijbewijs kwijt
 
92 waar ik 80 mmocht. Wil het niet hebben over de snelheden die ik soms haal :X Als ik dan gepakt wordt is het vrouwtje boos -O- en heb ik een prive chauffeur nodig voor mijn bedrijfswagen :X
 
Deze heb ik met 'Zoeken' nog niet kunnen vinden. Dus kom maar op met je sterke verhalen :+

Mijn hoogste snelheid op de motor waarbij ik geflitst ben is 'slechts' 80 km/uur op 50 km/u weg.


Mijn hoogste was dat ik met de 45 km/u reed op de A7 om 5 uur s'ochtends
Van de desbetreffende agent kreeg ik een parkeerbon van 45 euro,
terwijl ie het in ze broek deed van het lachen.....
 
Laatst bewerkt:
snelweg rij ik 160 km, kom ik langs een oprit komt er een motoragentje de snelweg oprijden, shit te laat dacht ik, agentje rijd mij voorbij, waarschijnlijk naar een andere oproep.
Heb ik even mazzel gehad of niet :Y
 
van Politie.nl geplukt:

Nieuwe Pekela: motorrijder raakt rijbewijs en voertuig kwijt

Op de Provincialeweg N366 nabij Musselkanaal heeft de politie zondagavond het rijbewijs en de motorfiets van een 30-jarige inwoner van Sappemeer in beslag genomen. De man haalde met zijn motor ter hoogte van Alteveer met hoge snelheid een onopvallende politieauto in. De patrouille zette de achtervolging in en constateerde snelheden van boven de 200 km per uur. Ter hoogte van Musselkanaal kon de motorrijder worden staande gehouden. Hij kreeg een boete voor te hard rijden en zijn rijbewijs werd ingenomen. In overleg met de Officier van Justitie werd ook de motorfiets van de verdachte in beslag genomen.
 
Deze kwam ik tegen op internet...is wel de snelste denk ik...



 
1 juli ook geflits :X B| reed samen met een rr en die reed ckers 220 door de radar heen :X enne ik kon nog net remmen maar waarschijnlijk dus te laat B|
Later ff met die lui gepraat en die hadden ons dus voorbij zien komen, RR niet geflitst ( accelereerde waarschijnlijk te hard) en mij wel op de foto naar zijn mening 187 gecorrigeerd en zou zo op de 375 euri's komen :X ;( dus maar afwachten hoe of wat. B|
 
53 kmh te hard: 133 waar je 80 mocht (na meetcorrectie). Transactievoorstel gekregen, foto opgevraagd, meteen betaald, verder nooit meer wat van gehoord.
Kreeg 'm een half jaar later, dus misschien gematst? Haalde op de foto wel een dikke BMW in, dus misschien hebben ze dat meegewogen.
Was ergens in '97 of zo.
 
Binnen de bebouwde kom reed ik 83 km/u.........maar gelukkig moest daar de correctie nog vanaf........ *D .....dus kwam ik op 79 km/u terecht, dus viel de boete uiteindelijk wel, toch nog 125 euries B|
 
gelaserd met 102 waar je 50 mocht. na correctie (4 km boven de 100) bleven er 98 harde kilometers over maar mijn rijbewijs mocht ik dus houden.
Maar nou het leuke, gaan ze staan laseren op de grens Rijswijk- Den Haag.
De overtreding was op rijswijks grondgebied. Er werd gelaserd vanaf Haags grondgebied. Agente in wording schreef haagse straat op. Dag later opgebeld en hierover geklaagd bij de "opperagent" die de leiding had over de beginnelingen.
Mocht hem verscheuren en ook idd. nooit meer wat van gehoord.
Was trouwens met koekblik. :+
 
uh...57 waar je 50 mag geloof ik...En ik ben blij met zo'n "korte lul" (in deze context) :+
 
117 in plaats van 50 in een bocht,nog met mijn eerste moto een suzuki savage650 :]
-> 2 weken mijn rijbewijs ingetrokken en ˆ550boete
Het viel al bij al nog mee. Rij nu al iets kalmer
})
 
Terug
Bovenaan Onderaan