Hoogste snelheid waarbij je geflitst/gepakt bent?

Lecram

MF veteraan
18 nov 2002
3.602
22
Barendrecht
Deze heb ik met 'Zoeken' nog niet kunnen vinden. Dus kom maar op met je sterke verhalen :+

Mijn hoogste snelheid op de motor waarbij ik geflitst ben is 'slechts' 80 km/uur op 50 km/u weg.
 
Geflitst 170 waar je 100 mag.... nu 4 maanden geleden niks gehoord.... ik reed ook niet echt op de plek waar het hoorde O-)


Was op de a27 net voor die lekkere bocht :} waar je de a12 op draait
 
Maar dit dit topic wil ik ook bewijs zien dan.

Geflitst is genomen dus bewijsbaar! ;)

Wel alweer een "Hoe hard?" topic... :?

edit: verkeerd icoon
 
Op de motor alleen maar van voren geflitst, nooit van achter. Dus in 4 jaar tijd geen boete op de motor gehad en laten we dat zo houden.
 
1 keer met 80 waar je 50 mocht ff autootje inhalen met RS 125 alla ouderwetse klinkende 250 guldens

En laatst met de fotoshoot... Kwam met 210 aan. Zag hem en heb geen id hoeveel ik eraf heb kunnen halen. Afwachten dus.
 
Koekblik, motor of allebei :?

Motor:
1 keer met 8 km te hard geflitst O-)
Eerste boete met SS heb ik gekregen maar was voor inhalen over verdrijvingsvlak :(
Wel een keer aangehouden met 65+ te hard maar was heel aardige baksteen :P
 
Motor: 84 waar ik 80 mocht :X (En ik remde écht af tot 80 :( )
Auto: 110 waar ik 80 mocht (hee, sinds wanneer staat die flitspaal aan :? )
 
met de auto 200 +
politie auto kon mij niet bijhouden (spacestar) kon mij alleen maar pakken toen ik stond te wachten voor een verkeerslicht.
had ze ook niet gezien.... |(
boete was € 365.- en week rijbewijs kwijt.
 
Wat zou er nou gebeuren als al deze openbaringen als bewijs kon dienen?

Het gaat hier toch om overtredingen waar je voor gepakt bent :?
Dat wil dus zeggen dat je je straf al gehad hebt ?
Het bewijs is dus al geleverd en de dader heeft geschikt of is veroordeeld.
 
Ik heb nog geen boete mogen ontvangen voor te hard rijden op m'n motor :P

[me]Tumblin Tummie vindt dat iedereen die hier post toch een beetje dom bezig is geweest.[/me]
 
<font color=000099>* Blitzer vind schapen die zich aan (soms totaal onzinnige) opgelegde regels houden zonder zelf na te denken ook een beetje dom.]

Ik zei alleen maar dat ik me (nog) niet heb laten pakken1 8-)

En onzinnige regeltjes komen tot stand omdat sommige zich niet kunnen beheersen en (veel) te ver gaan. Dan stelt iemand weer kamervragen en reageert de minister weer met regeltjes die (te) ver gaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan